Mitä näille motoristipojille pitäisi tehdä?
Taas on poikia kymmenen meidän pihalla ja kaksi pyörää on purettu atomeihin.
Kommentit (35)
Poliisit paikalle kun mopot on koottuna taas.
Vierailija kirjoitti:
Jaa miksi? Hankkisit sinäkin harrastuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo pennut piinaavat etenkin vanhuksia kun ajelevat iltaisin ja öisin niillä paskavehkeillä jotka on usein viritetty kovaäänisiksi. Vanhempia pitäisi piiskata perheelle kun ovat ostaneet pennuilleen nuo mölytoosat
Se on tehoputki, mistä on maksettu.
T. Mopopojan äippä
Se on laiton, olipa maksettu tai varastettu.
T. Poliisin poika
piti tulla laki että sähköpotkulaudoilla ei lapset voi ajaa. mitään ei tapahtunut. piti tulla laki että lapset ei saa ostaa energiajuomia. mitään ei tapahtunut. piti tulla laki että mopoissa desibeli rajat. mitään ei tapahtunut.
Suomalaista tehokkuutta taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa miksi? Hankkisit sinäkin harrastuksen.
Jos pohdit "miksi" niin sille on entistä enemmän syytä.
Lain rikkominen ei ole järkevä harrastus. Toisaalta mä nautin joka kerta kun luen mopoveetin tai 17v autoilijan kuolleen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi eilen poliisi. Ajeli hiljaa tietä pitkin ja tuli juttelemaan. Ei oikeasti ollut syytä, mutta jossain lähellä joku muu oli sekoillut pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta sitten kuulin iltaisin naapurin pojan moottoripyörän saapuneen kotiin. Tiesin kaiken olevan kunnossa. Nykyisin naapuri kuulee mun pojan moottoripyörän ja ajattelee luultavasti samoin.
Miksi koko kylän pitää kuulla kun se menee ohi?
Miksi sen pitää edes olla liikenteessä tuohon aikaan?
Aja auto viereen ja ala vaihtaa autoon renkaita. (laitonta)
Heidät voisi ohjata kauemmas asutuksesta päristelemään.
Siis nää rassaajapojathan on parhaita. Ne imuroi ja pesi mun auton. Ne tsekkasi hälytysvalon, korjasi syyn ja nollasi sen. Nyt nuo pojat on luvannu rakentaa mulle tehokkaan tietokoneen.
Vierailija kirjoitti:
Aja auto viereen ja ala vaihtaa autoon renkaita. (laitonta)
Mulla oli joskus sellainen auto kuin mopopoliisilla. Tehtiin mopopoikani kanssa joskus kiusaa.
No parempi noin kuin jonain jengiläisenä kiusaamassa toisia.
Minulle mummot huutaa miksi ajan (sähkiksellä) niin hiljaa etteivät kuule säikähtävät olen kuin aave joka viuhahtaa huomaamattomasti
Vierailija kirjoitti:
Minulle mummot huutaa miksi ajan (sähkiksellä) niin hiljaa etteivät kuule säikähtävät olen kuin aave joka viuhahtaa huomaamattomasti
Tiedätkö miksi polkupyörissä on kellot? Opettiko iskä koskaan?
Kymmenen vuotta sitten kuulin iltaisin naapurin pojan moottoripyörän saapuneen kotiin. Tiesin kaiken olevan kunnossa. Nykyisin naapuri kuulee mun pojan moottoripyörän ja ajattelee luultavasti samoin.