Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kertoi minulle ettei hänellä ole varaa korjata autonsa koska maksaa 300€. Sitten hän wolttasi 35 eurolla.

Vierailija
12.04.2026 |

En ymmärrä.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiat tärkeysjärjestykseen. Ensin sidukka, tupakka, roskaruoka ja tatuoinnit. Katsotaan sen jälkeen, mitä jää.

Myös kissa pitää olla ja temusta paketteja viikottain.

Vierailija
62/69 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syödä on pakko joka päivä. Autoa ei ole pakko huollattaa, ellei aja. 35 < 300. Mikä tässä ylittää pikku incelin käsityskyvyn?

Auto kannattaa huoltaa kerran vuodessa vaikka sillä ei ajaisi metriäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri se syy, miksi jotkut vaan aina ovat peeeeeaaaaaa. Vaikka niille antaisi 100 000 riihikuivaa, olisi vuoden kuluttua sama tilanne ja olisivat taas samassa jamassa. Samoin kuin sulla on varaa pitää 5 kissaa ja 6 koiraa, mutta olet tukien varassa ja valitat ettei rahaa ole. No, elämä on valintoja. 

Vierailija
64/69 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiat tärkeysjärjestykseen. Ensin sidukka, tupakka, roskaruoka ja tatuoinnit. Katsotaan sen jälkeen, mitä jää.

Tatuoinnit menee syömisen edelle! 

Vierailija
65/69 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syödä on pakko joka päivä. Autoa ei ole pakko huollattaa, ellei aja. 35 < 300. Mikä tässä ylittää pikku incelin käsityskyvyn?

Syödä voi toki halvemmallakin.

Onko tämä miten vaikea käsittää. 

Jos wolttaat kerran kuussa ja syöt loput kuusta kotiruokaa niin edelleenkään et saa sitä autoa korjattua jos rahaa ei ole ekstraa kuin joku 50e kuussa. Puoli vuotta pitäisi säästää että saa korjaukset tehtyä. Ihan se ja sama se on silloin nauttia elämästä välillä.

Niin. Tuskin se auto joka 6kk hajoaa. Jos olisi jotain elämämhallintaa niin olisi tuohonkin korjaukseen varaa.

Vierailija
66/69 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei ole varaa tarkoittaa usein myös arvovalintoja eikä niinkään rahan määrää. Esim. Minulla ei ole varaa 5 euron suklaalevyyn ei tarkoita ettei minulla ole 5 euroa, vaan että haluan säästää sen 5 euroa tärkeämpään asiaan. 

Vierailija
67/69 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei ole varaa tarkoittaa usein myös arvovalintoja eikä niinkään rahan määrää. Esim. Minulla ei ole varaa 5 euron suklaalevyyn ei tarkoita ettei minulla ole 5 euroa, vaan että haluan säästää sen 5 euroa tärkeämpään asiaan. 

Niin, mutta joku wolt?? Jos saman tuotteen saa muualta halvemmalla niin se on rahojen heittämistä roskiin

Vierailija
68/69 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele, miksi maksuhäiriöisistä 80% on miehiä, jos 35 euron ja 300 euron ero on noin vaikea heille.

Eiköhän se johdu siitä ettei miehillä ole aina joku valkoritari pelastamassa. Sellaista se elämä on kun ei istu nahkalompakon päällä.

Kun kattoo naisten wolttailua, temuilua, käsilaikkuja, "luksus"lomailuja ym, niin ei se ainakaan siitä johdu että naiset käyttäisivät rahojaan jotenkin fiksummin.

Vierailija
69/69 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi