Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana

Vierailija
12.04.2026 |

Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.

En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.

Kommentit (1875)

Vierailija
841/1875 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia ja sara ovat suomen kauniimpia naisia. Kumpa muutkin naiset olisivat heidänlaisiaan. Suomalaiset naiset ovat nykyään kamalia. Lesbotukkaisia tatuoinnilla pilattuja, lävistettyjä, ylipainoisia ja pukeutuvat jätkämäisesti. Ei ihme että syntyvyys on niin matala maassamme.

Kuinkas monta lasta he ovatkaan saaneet?

Vierailija
842/1875 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kesällä livenä Sofan ja onhan hän siis todella hyvännäköinen. Me Suomi naiset kyllä voidaan vaan olla kateelllisia Sofian ulkonäölle. Tyttö on laittanut itsensä joka puolelta täydelliseen kuntoon ja jos ei ole penaalin terävin kynä, niin nostan hattua mihinon kuitenkin päässyt. Varmasti on kivaa elämässä kun ei tarvitse miettiä rahaa ja elää todella hienoissa olosuhteissa.

Nämä ovat makuasioita. Sarasta olen kyllä pitänyt, nää viimeiset huulet eivät oikein iske. Mut yleensä mikään ulkonäkö ei pelkästään riitä. Puheet vasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1875 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskassa on taas skeidaa juttua akan vitamiinijuomista ja terveellisistä elintavoista. Jääkaapin järjestelee jotkut muut, kun tämä neiti ei ehdi. On kyllä sellasta settiä, ettei uskos. Myötähäpeä on todella suuri.

Vierailija
844/1875 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt työtä koko elämäni. Voi, voi, niin todella olet. Mitä työtä. CV varmaan pitkä. 🤭

Vierailija
845/1875 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskassa on taas skeidaa juttua akan vitamiinijuomista ja terveellisistä elintavoista. Jääkaapin järjestelee jotkut muut, kun tämä neiti ei ehdi. On kyllä sellasta settiä, ettei uskos. Myötähäpeä on todella suuri.

Niin mutta kun töitä tekevä ei kerkii järjestelemään kaappejaan 😂 Sohi sanoo jossain kohtaa vai vastasiko "faneilleen" MINÄ TEEN TÖITÄ!

Ottaakaa opiksenne ja hankkikaa ammattijärjestelijät ettei kaapit ole sikinsokinsekaisin. Jää- ja kuivakaapeissa saattaa olla joka vanhentuneita tuotteita, mautekaapitkin kantsii tsekata aina joskus.  Meikitkin on voineet vanhentua. 😜 Jos joku purnukka on ollut avattuna kaksi vuotta niin saattanut vanhentua vuosi sitten, suattaapi meikkivoie haista härskille.

Vierailija
846/1875 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kun töitä tekevä ei kerkii järjestelemään kaappejaan 😂 Sohi sanoo jossain kohtaa vai vastasiko "faneilleen" MINÄ TEEN TÖITÄ!

Ottaakaa opiksenne ja hankkikaa ammattijärjestelijät ettei kaapit ole sikinsokinsekaisin. Jää- ja kuivakaapeissa saattaa olla joka vanhentuneita tuotteita, mautekaapitkin kantsii tsekata aina joskus.  Meikitkin on voineet vanhentua. 😜 Jos joku purnukka on ollut avattuna kaksi vuotta niin saattanut vanhentua vuosi sitten, suattaapi meikkivoie haista härskille.

Siis Sohvi, vaikka aikamoinen sohija se noin yleisestiottaen onpi 😂

Vierailija
847/1875 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Miamissa nostettu Herpes-Gate, kun tää Jöffi on oikeuden papereiden mukaan tartuttanut sen ekaan vaimoon, tokaan vaimoon ja siinä välissä siihen venäläiseen Victoriaan, niin mikä toden näköisyys siinä olisiko tartuttanut Sofian?

Siitä Yeiniistä ei tietoa onko silläkin. Sarjassa näkyneen lapsen äiti, siis.

Varmaan on todennäköisempää että sohvilla oli se jo ennestään, kun tietää hänen oletetun prostituutio menneisyyden.

Vierailija
848/1875 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt työtä koko elämäni. Voi, voi, niin todella olet. Mitä työtä. CV varmaan pitkä. 🤭

Tämä tuntui niiiin hiton oudolta, koko elämäni olen tehnyt töitä. Jotenkin pohjanoteeraus. 

Vierailija
849/1875 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mulle ainakin ilmainen raha kelpaisi. Olen parantumattomasti sairas enkä kykene töihin kuin nollasopparihommiin 0-4 päivänä viikossa. Nollasopparityöt hyviä, koska jos herään huonovointisena, voin seuraamuksitta ilmoittaa, etten ole käytettävissä sinä päivänä. Koko ajan hirveä stressi, että montako päivää jaksan seuraavalla viikolla, ja sitä seuraavalla, jos tällä viikolla en pystynyt töihin ollenkaan. Asun ulkomailla isossa kaupungissa, joten työtä on kuitenkin onneksi tarjolla jokaisena päivänä, jolloin pystyn menemään.

Mun pelastukseni on se, että sairastuin vasta, kun oma asunto oli hankittu: pienellä palkallani pystyn maksamaan vastikkeet ja vesi- ja sähkölaskun (nämä yhteensä vähemmän kuin jos asuisimme vuokralla pienemmässä asunnossa). Mulla on myös puoliso, jonka palkasta maksetaan puhelinlaskut ja ruoat, ja voidaan laittaa vähän säästöönkin. Mutta ei elellä leveästi, ja pahvilaatikossa asuisin, jos ei olisi omaa asuntoa ja tuota puolisoa.

Että "kuka haluaa elää miehen siivellä"... Jos mulle olis ilmaista rahaa tyrkyllä, niin eipä haittaisi asua jonkun miljonäärin siivellä, oli sittenmies tai nainen. Lähtis stressi ja pelko tulevaisuudesta. (Huom! En lemppaisi puolisoani rahan takia. Sanon vain, että ilmainen raha kelpaisi.)

Minäkin olen parantumattomasti sairas ja työkyvyttömyyseläkkeellä mutta en ikinä vaihtaisi paikkaa Sofian kanssa.

Kyllä minullekin toki ilmainen raha kelpaisi vaikka lottovoiton muodossa, mutta Sofian kohdalla kyse ei ole ilmaisesta rahasta.

En ole ikinä kyennyt ymmärtämään miten jotkut pystyvät elämään noin. Vaikka rahasta ei olisikaan pulaa (Sofian kohdalla ei taida olla edes näin kun mies tuntuu kontrolloivan rahojaan hyvin tiukasti eikä ne ole vapaasti Sofian käytettävissä?), niin en pystyisi koskaan elämään noin että toinen käytännössä omistaa minut, kehoni, itsemääräämisoikeuteni yms.

Vierailija
850/1875 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus alkup. kysymykseen: raha kelpaisi. Olen tehnyt 40 v töitä eikä minulla ole autoa, saati kuljettajaa. Fillarin keskiökin hajosi eikä ole osaamista korjata. 
Belorfilla tuntuu olevan aikaa vain itsensä paranteluun, ei niinkään mihinkään järkevään hommaan. Oli toki nuorena kaunis. Nyt näyttää saksitulta ja pistellyltä. Toivottavasti laittaa pikaisesti sukan varteen rahaa että saa teetettyä yksityisellä rintojensa ym. korjausleikkaukset ja täyteaineiden aiheuttamat syöpähoitonsa. Hällä ei kovin montaa vuotta ole aikaa tienata, sorry siitä.

Maksetun eskortin työmarkkinat ovat kapeat ja lyhyet ja nuoria tulijoita on maailma täynnä, ikävä kyllä. Sohvi on jo lisäajalla noilla markkinoila.

Vierailija
851/1875 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus alkup. kysymykseen: raha kelpaisi. Olen tehnyt 40 v töitä eikä minulla ole autoa, saati kuljettajaa. Fillarin keskiökin hajosi eikä ole osaamista korjata. 
Belorfilla tuntuu olevan aikaa vain itsensä paranteluun, ei niinkään mihinkään järkevään hommaan. Oli toki nuorena kaunis. Nyt näyttää saksitulta ja pistellyltä. Toivottavasti laittaa pikaisesti sukan varteen rahaa että saa teetettyä yksityisellä rintojensa ym. korjausleikkaukset ja täyteaineiden aiheuttamat syöpähoitonsa. Hällä ei kovin montaa vuotta ole aikaa tienata, sorry siitä.

Maksetun eskortin työmarkkinat ovat kapeat ja lyhyet ja nuoria tulijoita on maailma täynnä, ikävä kyllä. Sohvi on jo lisäajalla noilla markkinoila.

Kyllä tuollainen on ennenkaikkea Säälittävää elämää! 

Vierailija
852/1875 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä Sofia laitaa rahaan sukan varteen, kun ei hänellä ole tuloja? Ne roposet mitä saa tuosta sontasarjasta tämä tyhjäpää varmasti tuhlaa heti.

Vierailija
853/1875 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Sofia ei edes ole kaunis. Huulet.pumpattu botoxilla, naama pumpattu, tissit muovitetut, hampaat eivät valkoiset vaan ultravalkoiset 35 vuotiaille naisella. 

En ole kateellinen

En ikinä itse asuisi tuolla tuolla tavalla. Haluan päästä ulos.,ulos luontoon. Haluan elä omassa kodissa omien tuttujen tavaroitten keskellä. Koiria, joita rakastan.

Teen työtä, josta pidän. Elän elämää.

Minulle tuo rahoja esittelevä elämä on surullista. Huulipumpattu Dubaissa kulkeva hahmo on surullinen näky.

Autot Floridassa, ohimennen Guzzille 16 000 laukku. Turkki 200 000.

Sofia! En sinua kadehdi. Elämää ja nauti, jos tuo elämä on se sinun omaasi.

Vierailija
854/1875 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mulle ainakin ilmainen raha kelpaisi. Olen parantumattomasti sairas enkä kykene töihin kuin nollasopparihommiin 0-4 päivänä viikossa. Nollasopparityöt hyviä, koska jos herään huonovointisena, voin seuraamuksitta ilmoittaa, etten ole käytettävissä sinä päivänä. Koko ajan hirveä stressi, että montako päivää jaksan seuraavalla viikolla, ja sitä seuraavalla, jos tällä viikolla en pystynyt töihin ollenkaan. Asun ulkomailla isossa kaupungissa, joten työtä on kuitenkin onneksi tarjolla jokaisena päivänä, jolloin pystyn menemään.

Mun pelastukseni on se, että sairastuin vasta, kun oma asunto oli hankittu: pienellä palkallani pystyn maksamaan vastikkeet ja vesi- ja sähkölaskun (nämä yhteensä vähemmän kuin jos asuisimme vuokralla pienemmässä asunnossa). Mulla on myös puoliso, jonka palkasta maksetaan puhelinlaskut ja ruoat, ja voidaan laittaa vähän säästöönkin. Mutta ei elellä leveästi, ja pahvilaatikossa asuisin, jos ei olisi omaa asuntoa ja tuota puolisoa.

Että "kuka haluaa elää miehen siivellä"... Jos mulle olis ilmaista rahaa tyrkyllä, niin eipä haittaisi asua jonkun miljonäärin siivellä, oli sittenmies tai nainen. Lähtis stressi ja pelko tulevaisuudesta. (Huom! En lemppaisi puolisoani rahan takia. Sanon vain, että ilmainen raha kelpaisi.)

Minäkin olen parantumattomasti sairas ja työkyvyttömyyseläkkeellä mutta en ikinä vaihtaisi paikkaa Sofian kanssa.

Kyllä minullekin toki ilmainen raha kelpaisi vaikka lottovoiton muodossa, mutta Sofian kohdalla kyse ei ole ilmaisesta rahasta.

En ole ikinä kyennyt ymmärtämään miten jotkut pystyvät elämään noin. Vaikka rahasta ei olisikaan pulaa (Sofian kohdalla ei taida olla edes näin kun mies tuntuu kontrolloivan rahojaan hyvin tiukasti eikä ne ole vapaasti Sofian käytettävissä?), niin en pystyisi koskaan elämään noin että toinen käytännössä omistaa minut, kehoni, itsemääräämisoikeuteni yms.

Näin. Ja kun pointti on se, ettei se ole pysyvää, ei ole mitään sopimuksia jotka voisi riitauttaa jne. vaan joku kaunis aamu sua käsketään häipymään ja luonnollisesti jättämään se sadantonnin kello, laukut ja korut ukon valvovan silmän alla pöydälle.

Täällä ihannoidaan Sofian uutta ihanaa elämää, povataan jopa lapsia ja avioliittoa, mikä on yhtä harhaista kuin Sofian unelmat ja kuvitelmat.

Kannattaa muistaa, että vakavampia suhteita, joista lapsia, on jo kolme ja kaikki muut naiset siihen päälle. En kovinkaan itsevarmana pullistelisi "Pekhamin kello" ranteessa. Nauran yhä nokkelan ketjulaisen rallienglannille ja näen sieluni silmin Sofian narisemassa sormi pystyssä. Miten korvaat tän mulle? Yuuu hieer mee?

Vierailija
855/1875 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä toi juttu eri juoruappseissa juuri nyt on että joku Yliksen? tms kiihkee sofiafani uhkaillut tuon miehen Tijanna-vaimon suomalaisia seuraajia ja laittanu niille painostavia ja uhkaavan luonteisia viestejä?!?! Että aikoo paljastaa niiden henkilötiedot pitkin internettiä, jos ne ei lopeta vaimon eli Tijannan seuraamista???!?! Onko se sama joka on Yliksen ketjussa 5-10 eri numerolla painostamassa ja uhkaamassa keskustelijoita joiden kokenut puolustavan vaimoa joka oikeutettu ja puolustanut Sofiaa monta vuotta? Joka julkaissut "mammojen" etunimiä ja sukunimiä vuosien varrella????

Tuosta siis tehty eilen tutkintapyyntö, appsien mukaan. Kuka tuollaista Tijannan seuraajien törkeää vainoamista tekisi ja miksi, siihen pisteeseen saakka että pitää ottaa viranomaiset ja suomalaiset asian ajajat mukaan????

Vierailija
856/1875 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä toi juttu eri juoruappseissa juuri nyt on että joku Yliksen? tms kiihkee sofiafani uhkaillut tuon miehen Tijanna-vaimon suomalaisia seuraajia ja laittanu niille painostavia ja uhkaavan luonteisia viestejä?!?! Että aikoo paljastaa niiden henkilötiedot pitkin internettiä, jos ne ei lopeta vaimon eli Tijannan seuraamista???!?! Onko se sama joka on Yliksen ketjussa 5-10 eri numerolla painostamassa ja uhkaamassa keskustelijoita joiden kokenut puolustavan vaimoa joka oikeutettu ja puolustanut Sofiaa monta vuotta? Joka julkaissut "mammojen" etunimiä ja sukunimiä vuosien varrella????

Tuosta siis tehty eilen tutkintapyyntö, appsien mukaan. Kuka tuollaista Tijannan seuraajien törkeää vainoamista tekisi ja miksi, siihen pisteeseen saakka että pitää ottaa viranomaiset ja suomalaiset asian ajajat mukaan????

Minulle laitettiin instassa Dm-viestiä Suomesta: ellet lopeta miehen vaimon Tijanan seuraamista,ja sen a ka n postausten tykkäämistä, niin minut aiotaan paljastaa nimeltä ja osoitteelta, ja kaikki lentolippu varauksia ja hotelleja myöten jatkossa perua onlinena kun tietävävät nimeni. Eikö tuollainen ole todellakin laitonta?

Vierailija
857/1875 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle laitettiin instassa Dm-viestiä Suomesta: ellet lopeta miehen vaimon Tijanan seuraamista,ja sen a ka n postausten tykkäämistä, niin minut aiotaan paljastaa nimeltä ja osoitteelta, ja kaikki lentolippu varauksia ja hotelleja myöten jatkossa perua onlinena kun tietävävät nimeni. Eikö tuollainen ole todellakin laitonta?

Ei jumaliste, tee rikosilmoitus heti siitä häiriköstä joka vihaa Tijannnaa ja uhkailee suomalaisia!

Vierailija
858/1875 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilotytöstä miljonäärin jalkavaimoksi.

Vierailija
859/1875 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belorffi luulee voivansa muuttaa USA:han, on niin tyhmä ettei tajua ettei huumerikolliset saa sinne viisumia.

Vierailija
860/1875 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korurasia täynnä rihkamakoruja, hahaaa