Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana

Vierailija
12.04.2026 |

Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.

En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.

Kommentit (845)

Vierailija
761/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulle ainakin ilmainen raha kelpaisi. Olen parantumattomasti sairas enkä kykene töihin kuin nollasopparihommiin 0-4 päivänä viikossa. Nollasopparityöt hyviä, koska jos herään huonovointisena, voin seuraamuksitta ilmoittaa, etten ole käytettävissä sinä päivänä. Koko ajan hirveä stressi, että montako päivää jaksan seuraavalla viikolla, ja sitä seuraavalla, jos tällä viikolla en pystynyt töihin ollenkaan. Asun ulkomailla isossa kaupungissa, joten työtä on kuitenkin onneksi tarjolla jokaisena päivänä, jolloin pystyn menemään.

Mun pelastukseni on se, että sairastuin vasta, kun oma asunto oli hankittu: pienellä palkallani pystyn maksamaan vastikkeet ja vesi- ja sähkölaskun (nämä yhteensä vähemmän kuin jos asuisimme vuokralla pienemmässä asunnossa). Mulla on myös puoliso, jonka palkasta maksetaan puhelinlaskut ja ruoat, ja voidaan laittaa vähän säästöönkin. Mutta ei elellä leveästi, ja pahvilaatikossa asuisin, jos ei olisi omaa asuntoa ja tuota puolisoa.

Että "kuka haluaa elää miehen siivellä"... Jos mulle olis ilmaista rahaa tyrkyllä, niin eipä haittaisi asua jonkun miljonäärin siivellä, oli sittenmies tai nainen. Lähtis stressi ja pelko tulevaisuudesta. (Huom! En lemppaisi puolisoani rahan takia. Sanon vain, että ilmainen raha kelpaisi.)

Vierailija
762/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofian parikymppinen kaveri, runokirjailija Lotta pääsi kihloihin rikkaan suomalaisen kiuassuvun perijän kanssa.

Sofian exillä menee hyvin, Ranta-aho ja vaimonsa saavat tyttövauvan, Nousiainen ja avovaimonsa saivat poikavauvan. Thermanilla on uus naisystävä.

Sofialla ei ole muita kuin Martinan entinen assari, parikymppinen sarjassa vieraillut Roope, joka tulee käymään ja ottamaan somekuvia vain jos joku muu maksaa matkat :D

Roope oli Martinan Iholla-sarjassa ja Siepin sekä Sabina Särkän kanssa Iholla-sarjassa, ja meni Martinan ystävän Didemin häihin Rivieralle, onko tämä someassari sellainen maineen metsästäjä joka menee niiden mukana jotka trendaa hieman?

Helsingin Sanomissa 13.10.2025 olleen uutisen mukaan Sofian exällä Ranta-aholla ei mene todellakaan hyvin, vaan Helsingin käräjäoikeudessa nostettiin syyte törkeästä rikoksesta lokakuussa 2025, joten oikeuteen on äijä taaaaas menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mulle ainakin ilmainen raha kelpaisi. Olen parantumattomasti sairas enkä kykene töihin kuin nollasopparihommiin 0-4 päivänä viikossa. Nollasopparityöt hyviä, koska jos herään huonovointisena, voin seuraamuksitta ilmoittaa, etten ole käytettävissä sinä päivänä. Koko ajan hirveä stressi, että montako päivää jaksan seuraavalla viikolla, ja sitä seuraavalla, jos tällä viikolla en pystynyt töihin ollenkaan. Asun ulkomailla isossa kaupungissa, joten työtä on kuitenkin onneksi tarjolla jokaisena päivänä, jolloin pystyn menemään.

Mun pelastukseni on se, että sairastuin vasta, kun oma asunto oli hankittu: pienellä palkallani pystyn maksamaan vastikkeet ja vesi- ja sähkölaskun (nämä yhteensä vähemmän kuin jos asuisimme vuokralla pienemmässä asunnossa). Mulla on myös puoliso, jonka palkasta maksetaan puhelinlaskut ja ruoat, ja voidaan laittaa vähän säästöönkin. Mutta ei elellä leveästi, ja pahvilaatikossa asuisin, jos ei olisi omaa asuntoa ja tuota puolisoa.

Että "kuka haluaa elää miehen siivellä"... Jos mulle olis ilmaista rahaa tyrkyllä, niin eipä haittaisi asua jonkun miljonäärin siivellä, oli sittenmies tai nainen. Lähtis stressi ja pelko tulevaisuudesta. (Huom! En lemppaisi puolisoani rahan takia. Sanon vain, että ilmainen raha kelpaisi.)

Lähtisi stressi ja pelko tulevaisuudesta...??? Tajuatko ollenkaan, ettei miljonäärin siivellä elele mitkään sairaat ja persaukiset? Kaikki sympatia sulle, mutta miljonäärin siivellä elelee vain ulkoisesti pätevät mielellään nuoremmat terveet naiset. Stressitöntä ja varmaa se ei tasan ole. Sinun pitää koko ajan olla parhaimmillasi, leikellä itseäsi tarvittaessa ja olla aina käytettävissä, etkä voi vaivata kumppaniasi omilla olemattomilla murheillasi. Ja aivan varmasti sinut lempataan jossain vaiheessa, viimeistään sitten jos sairastut. Että ei tämä sinun elämäsi esimerkki nyt oikein toimi tässä yhteydessä. 

Vierailija
764/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä on ilo katsoa kun joku elää näin rikasta elämää että voi  olla noin onnellinen. Nyt ymmärrän miksi Suomi on maailman onnellisin maa. Se on siksi koska Sofia on suomalainen. Hänen onnellisuutensa kumoaa kaikkien miljoonien onnettomien ihmisten kurjuuden.

Hän nauttii tuollaisesta elämäntyylistä, mitä pahaa siinä on ? Materialistit mauttii materiasta silloin kun sitä on.

Varmaan hauskempaa seurustella varakkaan miehen kanssa kuin jonku eteläpohjalaisen pikkukylän juopon (vai mistä hän oli lähtöisin).

Ihan oikein että hieroo nyt aikuisena maalaisjunttien koulukiusaajiensa naamaan oikein kunnolla hulppeaa elämäntyyliä Dubaissa. Enjoy Sofia !

Vierailija
765/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on todella poikkeuksellisen kaunis.

Vierailija
766/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä tulee vastaan satoja kauniimpia ja raikkaampia naisia päivittäin, joiden turpia eikä naamoja ole puoskaroitu pilalle halpamestoissa.

Rouva Ruusila-Belörfin pakarat on asennettu eri korkeuksille, ja toinen silikoonirinta nurin päin.

Vierailija
767/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä on ilo katsoa kun joku elää näin rikasta elämää että voi  olla noin onnellinen. Nyt ymmärrän miksi Suomi on maailman onnellisin maa. Se on siksi koska Sofia on suomalainen. Hänen onnellisuutensa kumoaa kaikkien miljoonien onnettomien ihmisten kurjuuden.

Hän nauttii tuollaisesta elämäntyylistä, mitä pahaa siinä on ? Materialistit mauttii materiasta silloin kun sitä on.

Varmaan hauskempaa seurustella varakkaan miehen kanssa kuin jonku eteläpohjalaisen pikkukylän juopon (vai mistä hän oli lähtöisin).

Ihan oikein että hieroo nyt aikuisena maalaisjunttien koulukiusaajiensa naamaan oikein kunnolla hulppeaa elämäntyyliä Dubaissa. Enjoy Sofia !

Ei saakeli mitä ton naamalle on käynyt ?! 😱 Sanokaa että se on pelkkä kuminaamari eikä oikee naama ?!??

Vierailija
768/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on tullu oikeen kunnon väkäleuka, nousee kuin 8-kymppisellä mummelilla. :-o

Vierailija
769/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofian parikymppinen kaveri, runokirjailija Lotta pääsi kihloihin rikkaan suomalaisen kiuassuvun perijän kanssa.

Sofian exillä menee hyvin, Ranta-aho ja vaimonsa saavat tyttövauvan, Nousiainen ja avovaimonsa saivat poikavauvan. Thermanilla on uus naisystävä.

Sofialla ei ole muita kuin Martinan entinen assari, parikymppinen sarjassa vieraillut Roope, joka tulee käymään ja ottamaan somekuvia vain jos joku muu maksaa matkat :D

Roope oli Martinan Iholla-sarjassa ja Siepin sekä Sabina Särkän kanssa Iholla-sarjassa, ja meni Martinan ystävän Didemin häihin Rivieralle, onko tämä someassari sellainen maineen metsästäjä joka menee niiden mukana jotka trendaa hieman?

Helsingin Sanomissa 13.10.2025 olleen uutisen mukaan Sofian exällä Ranta-aholla ei mene todellakaan hyvin, vaan Helsingin käräjäoikeudessa nostettiin syyte törkeästä rikoksesta lokakuussa 2025, joten oikeuteen on äijä taaaaas menossa.

Fake news, rakentavat ammattitanssijatar-vaimonsa kanssa Marbellaan suurta villaa, ja kaunista lastenhuonetta tulevalle tyttärelle. Mel-vaimo saa sellaiset vaatehuoneet mistä Sohva voi vaan uneksia, kuten tähänkin saakka :D xD

Ranta-aho saa viimeiset naurut ja nauraa p__skasesti Sohvalle joka kohta nelikymppisenäkin roudaa matkalaukkuaan ja makaa muiden sohvilla, naisella ei edelleenkään omaa kotia, on kuin irtolainen miesten vuokra-asunnoissa ja hosteleissa, toisensa jälkeen. Ennen Ranta-ahoa punkkasi Lontoossa ex-missi Bean kämpässä. Ranta-ahon jälkeen Stefun kaverin Timben kämpässä ja Stefun jälkeen Siepin miehen Pyryn kämpässä, jäikö muuten siitä Merimiehenkadun kaksiosta vuokrat pystyyn ja siksikö Siepillä ja Sohvalla meni välit?

Vierailija
770/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille on tullu oikeen kunnon väkäleuka, nousee kuin 8-kymppisellä mummelilla. :-o

Eikös siinäkin ole implantti? Alun perin on tasainen ja sitten muuttui terävämmäksi se leuka, kun halusi taas matkia jotakuta.

Vierailija
771/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä tulee vastaan satoja kauniimpia ja raikkaampia naisia päivittäin, joiden turpia eikä naamoja ole puoskaroitu pilalle halpamestoissa.

Rouva Ruusila-Belörfin pakarat on asennettu eri korkeuksille, ja toinen silikoonirinta nurin päin.

😂😂😂anteeksi mutta en voi itselleni mittään 😂😂😂tissi nurinperin ja perskankku toista matalammalla 🤣🤣🤣

en siis  naura niille naisille jotka eivät ole pilanneet ulkoäköään, he ovat todellista silmänruokaa

Vierailija
772/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂anteeksi mutta en voi itselleni mittään 😂😂😂tissi nurinperin ja perskankku toista matalammalla 🤣🤣🤣

en siis  naura niille naisille jotka eivät ole pilanneet ulkoäköään, he ovat todellista silmänruokaa

Se seisoi kerran jossain kaupassa, liikahti, kunnes toinen pakara putosi farkun takataskukohdasta kuin kova pahka sinne alas lahkeeseen takareiden puolelle! :DDD

Tuon takia on joutunut käyttää kohottavia ja muotoilevia alushousuja ja kompressio treenitrikoita.

Jutussa kuvia kompressiotrikoot päällä

https://gekkonen.net/sofia-belorf-sofian-salaisuudet-peppu-7722/

Vierailija
773/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella että vieläkin vaikuttaa historiassa ollut kiusaaminen ja itse nyt kiusaa miehen lasten äitejä. 

Vierailija
774/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös siinäkin ole implantti? Alun perin on tasainen ja sitten muuttui terävämmäksi se leuka, kun halusi taas matkia jotakuta.

Sinne leukaan pruutattiin jokin puikulaperunan näköinen täytekapselointi. Sellainen joka eli omaa elämäänsä.

Vierailija
775/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella että vieläkin vaikuttaa historiassa ollut kiusaaminen ja itse nyt kiusaa miehen lasten äitejä. 

Se on valehdellut että sitä on kiusattu Ylivieskassa, kun joku pikkulapsi kysynyt siltä joskus että onko m u s t a l a i n e n. Isänsä kertoi.

Itse kisannut muita koulussa, kuten "silmälasipäinen tyttö" on kertonut.

Sen vanhat tutut kertoneet että Ruusilat on Toholammilta lähtöisin, ja muuttaneet sieltä Ylivieskaan.

Siitä huomasi miten tottunut kiusaaja on, kun kiusasi ja nöyryytti ilkeästi sitä kuntosalimiestä, otti salakuvat ja haukkui miehen asua sometilillään.

Vierailija
776/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta se että ihailet tuollaista ja haluaisit rikkaan velkamiehen armoille ja alistettavaksi.

Vierailija
777/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on valinnut polkunsa, ulkonäöllä ja rikas mies! Laukkuja jne. siipeilyä, dinnereitä. No, mikäs siinä mutta kyllä tyhjä katse naisen silmissä välillä on. Kova ja surumielinen. Varmaan tosiaan kuvittelee olevansa "entitled" aina rikkaaseen mieheen, koska loisiminen on aina ollut elämäntapa. Valitettavasti kannattaisi Sofian tsiigata, miten Tuksulle on käynyt. Ei siinä,että olisi ihan yhtä kaunis kuin Sofia tai sama polku, mutta eipä rintaimplantit ja peffaimplantit takaa vielä elämän liittoa, Sofia on aina heikoilla jos mies määrää taloudellisen tahdin.

Vierailija
778/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, miksi annat miehen loisia kämpässäsi? Laita maksamaan asumisesta, en ikinä suostuisi tuollaiseen järjestelyyn. Sitten pitäisi maksaa kaikki muut laskut. 

Vierailija
779/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea jännää noista oikeuden pöytäkirjoista selvinnyt.

Siis toi venäläinen notkea joogatar Victoria, kenen kanssa Rilliksellä on edelleen yhteinen firma nimeltä JV Forever, on näköjään ollut vuosikaudet miehen sivuhoitona ja on edelleen. Blörö on vasta tullut kehiin toissa kesänä, Dubain hoitona, ja silloin kun ei muita saa?

JV Foreverissä nuo J ja V ovat Jeffin ja Victorian nimikirjaimet <3 Victoria on selkeästi nainen kenen perään tuo Rillis jäänyt haikailemaan.

On epäilty että Sofian rooli on illallisseuralainen ja päivisin lasten kaitsija, ilman pätevyyttä joten halvalla saa.

JV Forever yhtiöllä menee siis lujaa.

Paremmin kuin Sophia Blorts yhtiöllä? ;DDD

Vierailija
780/845 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia sai kuin saikin tahtonsa läpi ja pääsi Dubaihin. Samaan aikaan väittää kannattavansa ihmisoikeuksia. Eikä tuo oikea sukunimi Ruusilakaan oikein kansainvälisiin ympyröihin taivu, vaan otettiin isän sukunimi, jotta olisi menekkiä Dubaissa. Sofia muuten samaan syssyyn lokasi isänsä maineen, mutta kyllä hänen kansainvälinen nimensä kelpaa. Että sellainen pyrkyri.

Isän nimi on Belorf mutta Sohvi vaihtoi sen hienommaksi Belórf.

Eräs suomalais-marokkolainen kertoi jonkin aikaa sitten, että marokkolaisen pienen vuohikylän ainoa lukutaitoinen kylän viisain oli lukenut sanomalehdestä hienosta ranskalaisesta sukunimestä Belfour.

Sofian isän muinainen suku olisi yrittänyt ottaa omaksi tuota sukunimeä, mutta koska ei löytynyt kunnon kirjoitustaitoista henkilöä, vääntyi: Belorf.

Huutikset! Aivan kun haluaisin olla ökyrikas Rockefeller mutta nimeksi vääntyisi Rottafeller, ja sillä mentäisi leveästi brassaillen! :D