Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (850)
Jos jollain menee hyvin niin suomalainen kilahtaa :))))
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä nainen rupsahtaa ei hän enää kelpaa kenellekään. Kun ei ole omaa rahaa eikä enää elättäjää, ei käy kyllä kateeksi. Surkea kohtalo, mutta sitä saa mitä tilaa.
Eli samanlainen kohtalo kuin useimmilla av mammoilla jo nuorena...
Vierailija kirjoitti:
Exien haukkuminen on mielestäni aina red flag
Onks kauniitten julkkisnaisten haukkuminen palstalla red flääg?
sanoi olleensa teinivaimo kun oli naimisissa Nousiaisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Oliko?
36 ja haaveilee avioliitosta ja äitiydestä
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo elämä voikin kumista ihan täydellistä tyhjyyttä? Mistä ne puhuu miehensä kanssa?
Ihku dinner, hani, näin aamulla Hermesin shopissa beautiful laukun, uusin malli ja tahtooo sellaisen, darling!! Ota drinkki hani, baby, loovee youuu, look at me baby, tykkäätkö tästä pikkumustasta, hani, mä haluun sua, kuulitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko?
Nousiainen löysi ihanan normaalin naisen vaimokseen.
Minäkin haluan oman miljonäärin
-Jemina 16v
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin päänsä tohjohsi joneen mt läskit jotka ei kelpaa kellekkään. 🐖🎀 punainen sifonkiruseetti läskikaulassa ei sikaa yhtään kaunista . 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä nainen rupsahtaa ei hän enää kelpaa kenellekään. Kun ei ole omaa rahaa eikä enää elättäjää, ei käy kyllä kateeksi. Surkea kohtalo, mutta sitä saa mitä tilaa.
Anneli 🐖
Vierailija kirjoitti:
ylivieskan lahja dubaille
Koivukylän lahja sossulle.
Vierailija kirjoitti:
36 ja haaveilee avioliitosta ja äitiydestä
Entä sitten ?Minä olen38v ja haaveilen lapsesta ja perheestä. Ihan jokaisen oma asia.!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo elämä voikin kumista ihan täydellistä tyhjyyttä? Mistä ne puhuu miehensä kanssa?
Ihku dinner, hani, näin aamulla Hermesin shopissa beautiful laukun, uusin malli ja tahtooo sellaisen, darling!! Ota drinkki hani, baby, loovee youuu, look at me baby, tykkäätkö tästä pikkumustasta, hani, mä haluun sua, kuulitko?
Ajatteleppa nainen oletko itse ihan järissäsi kun tämmöstä sanoja laitat toisen suuhun, olet aika nolo. Eikö hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Elämän tarkoitus on saada saudimiljonääri. Sellainen että voi työnteon sijaan käyttää koko päivän solariumissa ja laihdutuksessa että näyttäisi vielä viisikymppisenä pantavalta. Se että näyttää pantavalta on elämän tarkoitus. Shoppailun lisäksi.
Sinun elämäntarkoitus on täällä koko päivä haukkua julkkiksia. Onko järkevä tarkoitus??????🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän tarkoitus on saada saudimiljonääri. Sellainen että voi työnteon sijaan käyttää koko päivän solariumissa ja laihdutuksessa että näyttäisi vielä viisikymppisenä pantavalta. Se että näyttää pantavalta on elämän tarkoitus. Shoppailun lisäksi.
Sinun elämäntarkoitus on täällä koko päivä haukkua julkkiksia. Onko järkevä tarkoitus??????🤔
Voin just kuvitella jotain lihavaa tatskattua yhäriä siellä vantaan lähiössä räksyttämässä. Lastenvaunuissa mokkapala ja rahat tulee fattalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me muut rupsahdamme aiemmin kuin Sofia, yleistyksenä tämä.
Mutta meitä se ei kirpase ehkä niin pahasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin päänsä tohjohsi joneen mt läskit jotka ei kelpaa kellekkään. 🐖🎀 punainen sifonkiruseetti läskikaulassa ei sikaa yhtään kaunista . 🤣🤣🤣🤣
Tragikoominen argumentti. 🤭
Exien haukkuminen on mielestäni aina red flag