Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (434)
Rilliksen random woman, siinä menestystä kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/totuus-sofia-belorfin-rillimiljona…
" Oikeuden mukaan rillimiljonäärin kaikkien velkojen yhteissumma on 10,4 miljoonaa dollaria. Miehen nettovarallisuus on oikeuden asiakirjojen mukaan negatiivinen, -8,9 miljoonaa dollaria. "
Ei sit mikään ihme että lymyilee piilossa Dubaissa, kun velkojat odottelee Jenkeissä !
ajattelinkin että jotain outoa tossa kuviossa.
Vierailija kirjoitti:
Rilliksen random woman, siinä menestystä kerrakseen.
Hyvät naurut tuosta kun oikeuden julkisissa pöytäkirjoissa Sohvis oli kuvattu Random Womaniksi. Yksi muiden Random Womanien joukossa.
Miehen selitys että Just Friends. Kuten monesta muustakin Randon Womanista kertonut vaimolle. Huutista!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Houhouhou.
Miksi nelonen tekee tällaista paskaa ja MIKSI SEURAATTE?
Eiköhän tätä tee taas se Soila vai minkä niminen ukkeli , joka teki ne Sofian salaisuudet ja katiskat. Eiköhän ole joku Sofiaa kuolaava fani nro 1.
Sama tainnut löytää tiensä tänne kateellisten mammojen palstalle , idolistaan ja suojatistaan paasaamaan ja kehumaan?
Kävelevä kauHeusleikkausten mainos?!?!? 😱😱😱 Vai huono halloween-naamari päässä?
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuollaisessa elämäntyylissä ole mitään arvostettavaa. Aina on sitten milloin minkäkin miehen armoilla elätettävänä. Luulisi, että kävisi jo itsetunnon päälle tuollainen aikuiselle, suomalaiselle naiselle. Sofiakin vanhenee, tulee vielä päivä, jolloin nuoremmat ja kauniimmat menevät hänen "ohitseen". Se aika tulee nykymaailmassa melko nopeastikin, koska Sofia ei ole parikymppinen enää. En voisi ikinä kuvitellakaan eläväni noin tyhjää, pinnalta kyllä koreaa mutta sisältä tyhjää elämää. Mikä lienee Sofian elämäntilanne kun hän on vaikkapa 50v? Eipä ole minun asiani, mutta toivon, että hän itse pysähtyisi tuota asiaa miettimään.
Tuo elämäntyyli myös tyhmentää. Jos on vaan shoppailu ja ajan kuluttaminen, ilman vaivannäköä. Helposti tavat huononee.
Dubaista puheen ollen, miksi Suomessa tehdään ja näytetään ainoastaan Dubaita ihannoivia dokumentteja ja sarjoja?
Muissa maissa näytetty Dubain pimeästä puolesta kertovia dokumentteja, miten protituutio ja huumepiirit pyörii. Naiset ketkä joutuu tehdä siellä vaikka mitä miesten mieliksi ja alistamisen tarkoituksessa kuten imeä kameleiden vehkeitä, pyöriä kamelin lannassa, miehet pissaa päälle, ja vetää kilpaa naisia peräreikään koska suoleen vetäminen ei ole vaimojen pettämistä, mutta vaginaan olisi. Vai jonkun kuppasen käsilaukun tai kymppitonnin käteisen takia joita nämä naiset kertoivat tuosta saaneensa, ja hienot influencer somekuvat. Jotkut joutuneet laittaa vaipat päälle paluulennoilleen kun peräsuoli vuotaa verta. Yöööök. En tosin pystynyt katsoa tuota pitemmälle, kun olin ulkomaan matkalla ja kaapelikanavalla tuli tuollainen. Silti, miksi tuosta ei kerrota avoimemmin? Osa naisista kokee varmaan yllätyksen kun menevät tuonne lomamatkalle ja joku rikkaan miehen autokuski tulee ehdottamaan heille tuollaista mistä heillä ei ole hajuakaan ensin vaan paikan päällä ilmenee mistä kyse!
Vierailija kirjoitti:
Dubaista puheen ollen, miksi Suomessa tehdään ja näytetään ainoastaan Dubaita ihannoivia dokumentteja ja sarjoja?
Muissa maissa näytetty Dubain pimeästä puolesta kertovia dokumentteja, miten protituutio ja huumepiirit pyörii. Naiset ketkä joutuu tehdä siellä vaikka mitä miesten mieliksi ja alistamisen tarkoituksessa kuten imeä kameleiden vehkeitä, pyöriä kamelin lannassa, miehet pissaa päälle, ja vetää kilpaa naisia peräreikään koska suoleen vetäminen ei ole vaimojen pettämistä, mutta vaginaan olisi. Vai jonkun kuppasen käsilaukun tai kymppitonnin käteisen takia joita nämä naiset kertoivat tuosta saaneensa, ja hienot influencer somekuvat. Jotkut joutuneet laittaa vaipat päälle paluulennoilleen kun peräsuoli vuotaa verta. Yöööök. En tosin pystynyt katsoa tuota pitemmälle, kun olin ulkomaan matkalla ja kaapelikanavalla tuli tuollainen. Silti, miksi tuosta ei kerrota avoimemmin? Osa naisista kokee varmaan yllätyksen kun menevät tuonne lomamatkalle ja joku rikkaan miehen autokuski tulee ehdottamaan heille tuollaista mistä heillä ei ole hajuakaan ensin vaan paikan päällä ilmenee mistä kyse!
Et ilmeisesti tiedä ettei muslimimies ole mielestään uskoton. Moraalisäännöt monissa uskonnoissa ja moraaleissa koskee vaan naisia... Niinpä se koti ja perhe miehillä täälläkin unohtuu varsinkin työmatkoilla. Äijäporukoilla, tyttöporukoilla. Olen Sohvin reissailua kalliisti pitänyt aina eskorttailuna, mutta kukapa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on prostituutiosta. Sinne matkustetaan myös ihan normaalisti, maksetaan kaikki itse. Osa näitä onnenonkijoita, jotka ilmeisesti saaneet asua mörskässä markkinoimassa paikkaa ja ehkä itseäänkin. Jo Tuksu kävi siellä. Syytä voitte arvailla.
Nosto koska Sofiasta ei voi keskustella liikaa. Ihana on.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Sofia ja ihanaa elämää
Täällä huomaa että kateellisia kadehtijoita riittää. Ei kestä jokaisen pää Dubaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä huomaa että kateellisia kadehtijoita riittää. Ei kestä jokaisen pää Dubaita.
Mun pää ei kestäis Dubaita ja hyvä niin. Mikä siellä on niin hienoa? Tunne että on jotenkin tärkeä, merkkilaukku olalla ja vaipat housuissa. Instaan voi laittaa kuvia, hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pää ei kestäis Dubaita ja hyvä niin. Mikä siellä on niin hienoa? Tunne että on jotenkin tärkeä, merkkilaukku olalla ja vaipat housuissa. Instaan voi laittaa kuvia, hienoa.
En haluaisi olla kadehtimassa miehen lapsen äitejä ja yllyttämässä kohtelemaan huonosti. Kitupiikki suku auttaa piilottamaan rahaa noilla lainoilla. Jos miehellä edes rahaa itsellään on. Ne kun katoavat epämääräiseen elämää näköjään. Ainakin yritystä on. Voi vaan odottaa koska ahne Sofia kostaa jättämällä hyödyt saatuaan.
Viktoria Pekkhamilla on sama kello, KUULITTEKO!!!!!
t. nollatuloinen Blörtsy