Siis mikä tää Levi juttu on? Varatut käy sielä siis?
siis onko nyt niin että Leville menee varatut naimaan? Mikä tää juttu on? Useita lehtiartikkeleja viime aikoina asiasta.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen varatut? Ei toista ihmistä voi omistaa
Ei voikaan omistaa, mutta kuka haluaa olla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka pettävät heti paikan tullen.. Tämä pätee sekä ihmissuhteissa, että yritysmaailmassa.
Jo vuosikymmeniä sitten tiedettiin, että Leviltä naiset etsii aviomiestä ja aviomiehet etsii naista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua noiden pettäjien kiinnostusta pysyä parisihteissaan. Mikä sen mukavampaa heille kuin olla sinkku aina. Levillä, kotona, ulkomaanreissuilla, arjessa, juhlassa. Miksi ei voisi olla sinkku aina? Miksi olla "ukkomies"?
Hyvä kysymys! En tajua itsekään. Eikö tuollaisella luonteella sinkkuna pysyminen olis nimenomaan se juttu?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua noiden pettäjien kiinnostusta pysyä parisihteissaan. Mikä sen mukavampaa heille kuin olla sinkku aina. Levillä, kotona, ulkomaanreissuilla, arjessa, juhlassa. Miksi ei voisi olla sinkku aina? Miksi olla "ukkomies"?
Tai vaimo. Sitä samaa siellä tekevät naisetkin.
Säälittävää on, että aikuiset ihmiset selittävät itselleen tietyssä paikassa tai reissulla tapahtuvan pettämisen olevan jotenkin #eriasia ja ok. Tää päättäis että pettäminen olohuoneessa on ok mutta makuuhuoneessa ei. Toukokuussa ok, kesäkuussa ei. Kittilässä ok, Tampereella ei.
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittajalle uusi juttu, että varatut käy Lapin hiihtokeskuksissa irroittelemassa?
Tätä on tapahtunut maailmasivu. Levi nyt vaan nostettu esiin, koska se on suosituin ja suurin hiihtokeskus, mutta sama on meininki kaikissa hiihtokeskuksissa sesonkiaikaan.
Juuri näin. Ei mitään uutta, sama meininki ollut siellä niin kauan kuin hiihtokeskuksia Lapissa on ollut.
Levillä haisee siemenneste ja limoittanut emätin.
Levi lyhyesti: seksi- ja ryyppäysbileet lasketteluteemalla. Kyllä, sinne menevät erityisesti varatut pettämistarkoituksessa seuraa etsivät henkilöt.
Siksi en menekään enää Leville! En jaksa katsoa tuota touhua!
Vierailija kirjoitti:
Siksi en menekään enää Leville! En jaksa katsoa tuota touhua!
Lisäksi paikka on täynnä kännisiä örveltäjiä!
Maisa ja Mikko tapasivat ensimmäistä kertaa toisensa viime keväänä Levillä. Maisa oli tuolloin laskettelemassa ystävänsä kanssa, kun Mikko bongasi hänet ja tuli juttusille työtarjouksen kera.
– Mikon edustama yritys oli kiinnostunut työskentelemään kanssani ja hän kysyi, voisiko saada yhteystietoni. Samalla hän kertoi aina fanittaneensa minua pitkään. Ajattelin, että no antaa hänen sitten laittaa yksi sähköposti.
Yhteisten työkuvioiden myötä he ystävystyivät nopeasti. Maisa kertoo, että kun hän erosi Jari-Matin kanssa, kaksikko huomasi, että heidän välillään voisi olla enemmän kuin ystävyys.
– Aika nopeasti sen jälkeen, kun olin eronnut Jari-Matista, Mikko kysyi minulta, että voisimmeko jo nyt olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mahtaako nämä jutut olla kovasti keksittyjä? ja tuskin naiset siellä on kimpussa, on vaan jonkun yksittäisen miehen juttuja nämä
Olin nuorempana Levillä töissä ja kyllähän siellä ukot pettää vaimojaan ja vaimot ukkojaan. Tuli itsekin vapailla paneskeltua varattujen miesten kanssa. Tiesin etteivät jää roikkumaan perään vaan sormus kiltisti takaisin sormeen, kun loma loppuu. Valitettavasti nämä kokemukset kuitenkin horjuttivat uskoani parisuhteeseen ja ravintola-ala ylipäätään.
tuleeko naiset siellä itse miehille juttelemaan vai onko niin että miehet etsii aina sitä naista illan aikana
Oletko koskaan käynyt baarissa? Ihan molemmat sukupuolet hakeutuvat toistensa luokse. Tanssilattialla naiset tanssii seksikkäästi ja miehet valkkaa sieltä mieleisensä. Pettäjiä sekä miehet että naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mahtaako nämä jutut olla kovasti keksittyjä? ja tuskin naiset siellä on kimpussa, on vaan jonkun yksittäisen miehen juttuja nämä
Olin nuorempana Levillä töissä ja kyllähän siellä ukot pettää vaimojaan ja vaimot ukkojaan. Tuli itsekin vapailla paneskeltua varattujen miesten kanssa. Tiesin etteivät jää roikkumaan perään vaan sormus kiltisti takaisin sormeen, kun loma loppuu. Valitettavasti nämä kokemukset kuitenkin horjuttivat uskoani parisuhteeseen ja ravintola-ala ylipäätään.
tuleeko naiset siellä itse miehille juttelemaan vai onko niin että miehet etsii aina sitä naista illan aikana
Oletko koskaan käynyt baarissa? Ihan molemmat sukupuolet hakeutuvat toistensa luokse. Tanssilattialla naiset tanssii seksikkäästi ja miehet valkkaa sieltä mieleisensä. Pettäjiä sekä miehet että naiset.
Ei vaan naiset valitsevat mieleisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä tapasin tinderistä yhden naisen ja harrastettiin seksiä, nainen joutui hakemaan ehkäisypillerit, alkoi sitten puhumaan eräistä pikkujouluista Levillä kuinka työpaikan 30 naisesta melkein kaikki olivat seuraavana aamuna apteekissa hakemassa ehkäisypillereitä. Suurin osa varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just niin se on. Lähdetään muka kelkkareissulle poikien kanssa mutta naimahommia siellä oikeasti harrastetaan. Afterskihin iskemään sänkyseuraa.
harrastaako koulutetut miehet tätä? vai käykö vaan duunarit naimareissuilla?
Kaikki harrastaa, myös rikkaat ja varakkaat.
Jep. Sieltä saa myös maksullisia helposti. Tästäkin oli lehdessä juttua hiljan.
Eli vältelkää Levin kävijöitä kuin ruttoa.
Vierailija kirjoitti:
Koska yleensä ainakin seksi on huomattavasti parempaa pitkässä suhteessa kuin lyhyissä sinne tänne pistoissa. Harvan naisen kanssa pystyy saamaan useita orgasmeja ilman että laukeaa, oman vaimon kanssa sellainen on aivan parasta, samoin en usko että yhden illan jutuissa monestikkaan ensimmäisenä hoidetaan naiselle aina orgasmi ja sitten mies, kyllä ne ovat tasoltaan aivan jotain muuta kuin hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole keksitty. Kaikkea on tullut nähtyä. Terveisin entinen paikallinen.
harrastaako koulutetut miehet tätä? vai käykö vaan duunarit naimareissuilla?