Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä päiväkodintädeille kiitokseksi kevätkaudesta?

Vierailija
08.05.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna lapsesi maalata kukkaruukku ja sitten yhdessä istutatte siihen jonkun kukan.

Vierailija
2/14 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotitäti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni vaihtaa päiväkotia ja kiitoksesti kuluneesta vuodesta haluaisin viedä jotain. tätejä on 4 plus harjoittelijat, kaikillekko kukkia? kakku ihan hyvä idea

Vierailija
4/14 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen mukaan kortti, jolloin kaikki lasta hoitaneet voivat ottaa itselleen kiitokset ja koko pk:n henkilökunta saa suun makeaksi.

Vierailija
5/14 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin viedä roudarinteippiä, säärisuojat ja korvatulpat. Ehkä vielä koivunvitsan.

Nimim. " ei nyt ihan parhaat kokemukset sattuneet kohdalle tällä kertaa"

Vierailija
6/14 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt aina tädeille omat pussukat, kun lapsilla ollut synttärit.

jouluna ja keväänä annan vain kortin.

nyt kuopus vaihtaa ryhmää ja esikoinen aloittaa eskarin. poikkeuksellisesti teen tänä keväävä noi pussit. koristelen aina noi pussukat. käärin koko paperipussiin tai folioon.

ovat tykänneet kovasti.

esikoinen on erityisryhmässä ja hänen hoitotädit ovat kiitoksensa ansainneet.

Vierailija
7/14 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä päiväkodissa on 12 hoitajaa + 3-4 harjoittelijaa, enkä jaksaisi ainakaan mitään pussukoita väsäillä...

Vierailija
8/14 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökuntahan saa palkan työstään, eikä odota vanhemmilta lahjuksia sinänsä. Mutta ainahan mieltä lämmittää, jos joku huomioi hyvin tehdyn työn. Huonoa työtä ei kannata palkita, siis jos on oikesti tyytymätön. (Toki se pitäisi sanoa pk:n työntekijöille se tyytymättömyyden syy...)

Vierailija
9/14 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ajattelin viedä roudarinteippiä, säärisuojat ja korvatulpat. Ehkä vielä koivunvitsan.

Nimim. " ei nyt ihan parhaat kokemukset sattuneet kohdalle tällä kertaa"

Vierailija
10/14 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ laittaria.

Itse olen saanut lasten tekemiä askarteluja/kortteja , viiniä , kukkia (esim marketta) , kynttilän (Jouluna) , no jopa vaatteita...yms

Ja tietenkin on se mahdollisuus , ettei muista ollenkaan tavaralla , kiitos riittää !

Vierailija
11/14 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

marssia Pentikin myymälään ja ostaa jotakin pientä kaikille kolmelle tädille. en jaksa keksiä mitään erikoista.

Vierailija
12/14 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan lapsen kanssa tehty kiitoskortti.

Vierailija
13/14 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta ne kuihtuu pian. Parhaat mitä mä oon saanut on puinen roikkuva koriste, aarikan puinen kirjanmerkki ja itse tehty lumiukkokoriste.

Vierailija
14/14 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskariopelle joka on ollut päävastuussa meidän ipanasta aion antaa jonkun henkilökohtaisen lahjan. luultavasti ostan pentikiltä jotain n. 10-15 arvosta. sen lisäksi aion viedä koko päiväkodin henkilökunnalle herkkukassin johon ajattelin ostaa kahvia, suolakeksejä, tuorejuustoa, keksejä ja jonkun pullasysteemin.

meidän pojan eskari on pieni, alle 40 lapsen päiväkoti ja henkilökuntaakin on yhteensä vain 5. myös muut kuin oman ryhmän ope on osallistuneet välillä meidän lapsen hoitoon ja siksi haluan kiittää muitakin. mutta olisi kuitenkin liioiteltua ostaa jokaiselle oma henkilökohtainen lahja, siksi tuo herkkukassi on minusta hyvä idea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä