Käykö enää yli 40 naiset baareissa tai yökerhoissa?
Minä ainaski tykkään käydä ja olen 41 v mies. joka viikottain baareissa.
Kommentit (67)
Suomessa on niin surkea pubikulttuuri ettei tule käytyä. Pubeista kyllä tykkään- esim. Brittilässä tai Irlannissa käydessäni, vaikken alkoa juokkaan. Mutta nuo pääkaupunkiseudun pubit ovat sitä luokkaa että siellä ravaa enimmäksen Allun kaltaisia alkoholisteja; ja ei-juovana naisena minua ei kiinnosta Allun tapainen mies. N35
En, en kaipaa sieltä mitään. Ihan järjetöntä kun ajattelee että nuorena tuli käytyä 3-4 kertaakin viikossa. Mitä ajan ja rahan tuhlausta. Nyt 41-vuotiaana ei tulisi mieleenikään edes astua noihin paikkoihin, vaikka hämärässä teinimäisissä vaatteissa ja stailauksella saattaisin mennäkin nuoresta.
Pubissa kuten joku muukin edellä mainitsi voisin EHKÄ miehen kanssa joskus piipahtaa. Mieluummin istun kotona saunassa ja juon kylmän oluen jos toisenkin jos haluan.
Tulee kyllä käytyä ulkona, mutta lähinnä menen katsomaan jotain DJ:tä.
Ainakin Helsingissä käyvät. Pikkukaupungeista en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jotkut käy joo mutta kuulemma mies ei ole normaali jos käy yli 40 v baareissa
Olet käsittänyt väärin. Mies ei ole normaali jos hänellä on 50K+ velkaa, mt-ongelmia, huono hygienia, vihanhallintaongelmia, on seksuaallisesti kokematon ja jankuttaa vauvapalstalla lähes 24/7.
Tuollainenhan alkoholisti juuri onkin.
En tunne ketään naista joka harrastaisi pubeja tai yökerhoja. Itse kyllästyin n.30-vuotiaana ja lopetin, se elämä oli nähty.
Miksi ei pitäisi hakea? Yhtä hyvin voisi kysyä, että "miksi sinun pitää hakea jännitystä elämään hankkimalla lemmikki tai käyttämällä ruoanlaittoon yhtään enempää aikaa kuin on aivan pakko".