Käykö enää yli 40 naiset baareissa tai yökerhoissa?
Minä ainaski tykkään käydä ja olen 41 v mies. joka viikottain baareissa.
Kommentit (66)
Harrastusten kautta voi löytää ystäviä. Työpaikallakin voi yrittää tutustua johonkin. Entä sukulaiset? Toisaalta ilman ystäviäkin voi elää. Onko lemmikkiä? Koiran kanssa voi käydä lenkillä ja koirapuistossa. Entås ruoanlaitto? Sekin on hyödyllistä ajankulua. Miksi sinun pitää hakea jännitystä elämään alkoholista ja baareista?
Et ole 40 ikävuoteen mennessä baarista löytänyt ystävää/kumppania, niin miksi löytäisit jatkossakaan?
Käyn ehkä kerran vuodessa jossakin. Monen päivän krapula ei viehätä. En osaa juoda kohtuudella, ja toipumisessa menee sitten useita päiviä.
Bingo halleista heidät nykyisin löytää.
Vierailija kirjoitti:
Bingo halleista heidät nykyisin löytää.
Täällä bingo on baarissa. Ei ole bingohalleja.
Kyl ne kesällä käy mut muuten ei ja silloin jakauma on 70/30 kun talvella se on monesti 80/20 tai 90/10
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä ajanhukkaa, rahantuhlausta ja terveyden pilaamista. Tuossa iässä pitäisi olla jo sen verran sisältöä elämässä, ettei baarit ja yökerhot houkuttele, kun on niin paljon muuta parempaa tekemistä. Kannattaa ap:nkin laittaa baarirahat johonkin harrastukseen. Nyt on hyvä aika alkaa miettiä esimerkiksi viljelyä.
Pitääkin miettiä viinanviljelyä nyt.
Kyllä viina miehen tiellä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma ei kukaan huoli miestä joka ramppaa joka vloppu baareissa
Naista varmaan vielä vähemmän.
Kuule Allu jatka vaan samaa rataa. Itke velkoja. Itke että naiset ei halua kännäävää miestä. Valita että naiset nirsoja. Sitten voit selitellä että sulle ei kelpaa kuin kaunis nainen jonka pitää pukeutua tiukkoihin vaatteisiin ja olla naisellinen. Jankkaat että sinun pitää kelvata sellaisena kuin olet. Sinun pitää saada ryypätä koska pidät siitä. Et halua muuttua. Ja sitten taas haukut naiset nirsoiksi. Jne
Vuodesta toiseen. Ja sitten kun muut huomauttavat asiasta niin suutut ja uhkailet lyöväsi muita. Ja kohta taas ihmettelee mitä pahaa siinä on että sinä ryyppää (ja olet siksi veloissa).
Onnea valitsemallesi tielle!
Vierailija kirjoitti:
Kuule Allu jatka vaan samaa rataa. Itke velkoja. Itke että naiset ei halua kännäävää miestä. Valita että naiset nirsoja. Sitten voit selitellä että sulle ei kelpaa kuin kaunis nainen jonka pitää pukeutua tiukkoihin vaatteisiin ja olla naisellinen. Jankkaat että sinun pitää kelvata sellaisena kuin olet. Sinun pitää saada ryypätä koska pidät siitä. Et halua muuttua. Ja sitten taas haukut naiset nirsoiksi. Jne
Vuodesta toiseen. Ja sitten kun muut huomauttavat asiasta niin suutut ja uhkailet lyöväsi muita. Ja kohta taas ihmettelee mitä pahaa siinä on että sinä ryyppää (ja olet siksi veloissa).
Onnea valitsemallesi tielle!
Onkohan nyt Allu piristynyt?
-eri
Juopot käy. Eihän kaikki kasva koskaan aikuiseksi. Itse olen käynyt viimeksi kun olin 27v ja nyt olen 40v. Jotkut eivät osaa kääntää elämässään uusia sivuja esim kun nuoruus, elämänkumppani, lapset, yhteinen koti, itsestään huolehtiminen, vaan vielä nelikymppisinä suttaa samalla kaavalla viikonloput baareissa kuin toiset parikymppisinä. M40
Vierailija kirjoitti:
Et ole 40 ikävuoteen mennessä baarista löytänyt ystävää/kumppania, niin miksi löytäisit jatkossakaan?
Eihän niitä nyt kukaan baareista edes etsi. Viimeinen paikka josta kumppania lähtisin etsimään olisi varmasti baari. Kun olin nuori, kaverit lähtivät baareihin, itse lähdin aina jonkun naisen luokse naimaan, siihen aikaan naisia sai Suomi24 treffeiltä, lehti-ilmoituksilla jne. Nykyään niitä saa tinderistä, saat olla vaikka joka viikonloppu monenkin eri naisen kanssa jos haluat, olet vain vähänkin kiva ja naisten mieleen niin heitähän on aivan älyttömästi. Lisäksi kun on selvinpäin ja pitää itsestään huolta muutenkin niin se seksikin on 500 kertaa parempaa kuin kännissä puskee jotain haisevaa tuntematonta akkaa. M40
Kyllä vielä noin 47- vuotiaana kiinnosti. Ei enää nyt 53- vuotiaana. Kyllästyin ja totesin, että kaikki on nähty. Ei siellä ole minulle enää mitään. Jos olisin sinkku, niin ehkä tilanne olisi toine.
Joillekkin tuo kyllästyminen tulee aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea valitsemallesi tielle!Onkohan nyt Allu piristynyt?
-eri
Asia on selvä, ehkä olen jäänyt lapsen tasolle ja tykkään bilettää, ei sille voi mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea valitsemallesi tielle!Onkohan nyt Allu piristynyt?
-eri
Ei varmaan tarvi kelvata, mutta miksi huolia joku ruma nainen jos saa ees vähä paremman?
Vierailija kirjoitti:
No jotkut käy joo mutta kuulemma mies ei ole normaali jos käy yli 40 v baareissa
Olet käsittänyt väärin. Mies ei ole normaali jos hänellä on 50K+ velkaa, mt-ongelmia, huono hygienia, vihanhallintaongelmia, on seksuaallisesti kokematon ja jankuttaa vauvapalstalla lähes 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki teinimestat ymmärrän, mutta mitä vikaa on jos mies on yli 40 ja käy baareissa?
No keneltä sun pitää lupia kysellä? Sen kun käyt, ketään ei kiinnosta.
Kuulemma sellanen mies ei kelpaa naisille joka käy joka vloppu
No onhan tuossa vähän jotain säälittävää että joka viikonloppu pitää ryypätä. Vähän sellaista laitapuolen kulkijoiden, luusereiden touhua. Ei minua naisena kiinnostaisi mies jonka täytyy joka vknloppu päästä johonkin pubiin tai kerhoon "bilettämään". Tuota tehdään parikymppisenä.
Kolmekymppiselle lapsettomalle käy hyvin 40+ nainen.
Kolmekymppiselle sinkkuäidille käy hyvin 50+ mies.
Muutaman kerran vuodessa, esim. kun on työpaikan pikkujoulut tai kaveriporukan tapaaminen ravintolassa syömisen (ja juomisen merkeissä)