Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä takaapäin panemisessa on parasta?

Vierailija
11.04.2026 |

Itse naisena tykkään toki siitä miltä se tuntuu, etenkin jos mies osaa ensin hieroa kullillaan koko vakoani ja kun viimein olen jo tulossa, niin hitaasti kiusaten työntyy sisälleni ja panee sitten kunnolla kovaa. Mutta vielä enemmän kiihotun siitä, että olen kunnolla esillä. Että mies näkee kuinka turvoksissa ja kosteana olen häntä varten ja kuinka pyllyreikäni supistelee saadessani orgasmin. Ihan parasta on jos mies työntää vielä sanalla sormen pyllyyni. Lähtee järki nautinnosta!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran kommenteja täälä, niin monta on tyyliä kun seppääkin. Hankkikaa asiantuntijat edes jonkinlainen elämä.

Vierailija
42/58 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun tuntee miehen kassit peppua vasten. On avoinna miehelle! En ymmärrä miten joku ei voi tehdä tuota! Säälin  miehiä, jotka eivät saa kkjea takaa päin panemista... Mieheni mielestä se on aivan taivaallista!!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä perse pantavana,niin ok. Mutta jos on huonoperse,niin masentaa moneksi päiväksi.

Vierailija
44/58 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun tuntee miehen kassit peppua vasten. On avoinna miehelle! En ymmärrä miten joku ei voi tehdä tuota! Säälin  miehiä, jotka eivät saa kkjea takaa päin panemista... Mieheni mielestä se on aivan taivaallista!!! 

Onko miehesi siis yleensä takanasi ylösalaisin / jalat sinun niskassasi? Vai onko hänellä pallit kalun yläpuolella?

Vierailija
45/58 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän ne takaapäin pannessa kassit ole peppua vasten. Nehän heiluvat siellä alapuolella sopivasti klitoriksen ulottuvilla. Näin ainakin meillä. 

Vierailija
46/58 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta on anus, sen katselu, koskettelu, räplääminen ja lopulta peniksen ujuttaminen sinne sisään.

Lisäsin tähän listaan vielä nuuhkuttelun ja nuolemisen

Vierailija
47/58 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näkymä, kun kulli uppoaa sisään ja sitten ulos tullessa pillunhuulet lypsävät vartta. Ja tuoksut tietenkin. Ja panemisen yleinen helppous ja keveys siinä asennossa.

Vierailija
48/58 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun näkee ryppyreiän ja voi dippailla sormea ryppiksen sisään 

Vierailija
49/58 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta aloituksen olisi pitänyt alkaa: "Itse miehenä tykkään", koska aloittaja on 99% varmuudella mies kaikkien kolmen analyysi softan mukaan joille tekstin syötin. Rikostutkijatkin käyttävät samoja analysoidessaan kirjoituksia ja tekstejä.

Erityisesti "punaisena" miehisyyden puolesta hohtaa lause: "Että mies näkee kuinka turvoksissa ja kosteana olen häntä varten ja kuinka pyllyreikäni supistelee saadessani orgasmin."

Miksiköhän tänne miehet kirjoittelevat "naisina" niin paljon.

No aivan varmasti hän on mies, näkeehän sen jo Sokea-Mantakin. Ja Makea-Sonta.

Nuo pylly-, pissa-, kakka-, potta- ym. infantiilit lällätykset - kuin kolmevuotiaan puhetta - ovat aina miesten parafilioita. Ne ovat niitä miehiä, jotka eivät vielä nykyisinä suvaitsevaisina, sekulaareina ja seksuaaliliberaaleina maailmanaikoinakaan uskalla tulla ulos kaapista, vaan sekä omaksi että vaimojensa onnettomuudeksi salaavat suuntautumisensa ja elävät kuluttavaa ja raskasta kulissielämää vaikka kukaan ei siihen pakota. 

Nämä onnettomat "naisena takaapäin ulostereikään sormea" -miehet voisivat ihan vapaasti ja kenenkään paheksumatta lähteä DTM:n etsimään elämänsä miestä, niin he pian saisivat sitä anaali-, uloste- ja wc-elinparafiliaansa toiselta samanlaiselta kaiffarilta joka päivä ja niin paljon kuin vain värkit kestävät, mutta eivät ne uskalla: ne arkajalat painostavat naisiaan näihin ikäviin vinoutumiinsa.

Tosin, on kyllä hiukan ihmeteltävä naistenkin miesmakua: miten ihmeessä kaikki naiset kasaantuvatkin aina tuollaisille miehille, jotka eivät naisesta oikeasti edes välitä?

Jamppa Perussälli

Vierailija
50/58 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun näkee ryppyreiän ja voi dippailla sormea ryppiksen sisään 

Näinkin myös. Monet naiset nautti kun pyöritti sormea pyllyreiän päällä. Sekä myös työnsi pari sormea sisään peppuun.
Edellinen leidini sai hurjat orkut kalun ollessa pillussa ja samalla työnsin dildon rasvattuun peppureikään. Sekä pyöräytti tehot maksimiin.

Vierailija
51/58 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta aloituksen olisi pitänyt alkaa: "Itse miehenä tykkään", koska aloittaja on 99% varmuudella mies kaikkien kolmen analyysi softan mukaan joille tekstin syötin. Rikostutkijatkin käyttävät samoja analysoidessaan kirjoituksia ja tekstejä.

Erityisesti "punaisena" miehisyyden puolesta hohtaa lause: "Että mies näkee kuinka turvoksissa ja kosteana olen häntä varten ja kuinka pyllyreikäni supistelee saadessani orgasmin."

Miksiköhän tänne miehet kirjoittelevat "naisina" niin paljon.

No aivan varmasti hän on mies, näkeehän sen jo Sokea-Mantakin. Ja Makea-Sonta.

Nuo pylly-, pissa-, kakka-, potta- ym. infantiilit lällätykset - kuin kolmevuotiaan puhetta - ovat aina miesten parafilioita. Ne ovat niitä miehiä, jotka eivät vielä nykyisinä suvaitsevaisina, sekulaareina ja seksuaaliliberaaleina maailmanaikoinakaan uskalla tulla ulos kaapista, vaan sekä omaksi että vaimojensa onnettomuudeksi salaavat suuntautumisensa ja elävät kuluttavaa ja raskasta kulissielämää vaikka kukaan ei siihen pakota. 

Nämä onnettomat "naisena takaapäin ulostereikään sormea" -miehet voisivat ihan vapaasti ja kenenkään paheksumatta lähteä DTM:n etsimään elämänsä miestä, niin he pian saisivat sitä anaali-, uloste- ja wc-elinparafiliaansa toiselta samanlaiselta kaiffarilta joka päivä ja niin paljon kuin vain värkit kestävät, mutta eivät ne uskalla: ne arkajalat painostavat naisiaan näihin ikäviin vinoutumiinsa.

Tosin, on kyllä hiukan ihmeteltävä naistenkin miesmakua: miten ihmeessä kaikki naiset kasaantuvatkin aina tuollaisille miehille, jotka eivät naisesta oikeasti edes välitä?

Jamppa Perussälli

Onko sinut raiskattu lapsena vai mistä ihmeestä tuo persevihasi kumpuaa? Ja miksi yhdistät anaaliseksin homoseksuaalisuuteen? En kyllä edes tiedä miksi jaksan tälle paskasta jankuttajalle edes vastailla

Vierailija
52/58 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se takaapäin aivan parasta varsinkin kun on hyväperseinen nainen nussittavana. Se miltä se tuntuu ja näyttää varsinkin kun saa työnnellä koko pitkän varren mitalla aivan juuria myöten on jotain niin taivaallista.

JTG 

Vierailija
53/58 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on minulle montakin hyvää asiaa:

1. Äijän henki ei haise suoraan kohti. 

2. Voi kuvitella ihanan panokaverin oman äijän tilalle.

3. Voi hyväillä helposti klitorista ja saada orgasmin. 

N29

Vierailija
54/58 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29

Mikä sut pitää tässä suhteessa, kohta mieheen voi koskea ainoastaan pitkällä tikulla?

Vierailija
55/58 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että voi kuvitella olevansa jonkun kunnon komistuksen kanssa kun ei nää äijän naamaa

Vierailija
56/58 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu on naisen seksikkäintä aluetta ja kontallaan se on hienosti esillä. Siinä peppu on tarjolla. Kun mies kokee usein torjutuksi tulemisen, niin kontallaan oleva nainen  on torjumisen vastakohta.

Vierailija
57/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Mikä sut pitää tässä suhteessa, kohta mieheen voi koskea ainoastaan pitkällä tikulla?

Mies mahdollistaa hyvän elintason ja antaa lapsille aikaansa. Ei ole mustasukkainen eikä utele minun menemisistäni ja harrastuksistani. 

Vierailija
58/58 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan takaapäin vain  jos mies käyttää kortsua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän