Mikä takaapäin panemisessa on parasta?
Itse naisena tykkään toki siitä miltä se tuntuu, etenkin jos mies osaa ensin hieroa kullillaan koko vakoani ja kun viimein olen jo tulossa, niin hitaasti kiusaten työntyy sisälleni ja panee sitten kunnolla kovaa. Mutta vielä enemmän kiihotun siitä, että olen kunnolla esillä. Että mies näkee kuinka turvoksissa ja kosteana olen häntä varten ja kuinka pyllyreikäni supistelee saadessani orgasmin. Ihan parasta on jos mies työntää vielä sanalla sormen pyllyyni. Lähtee järki nautinnosta!
Kommentit (58)
Ei ainakaan haittaa, jos muija on ruma kuin petolinnun perse.
Tuntuu parhaalta eli pillu puristaa hiukan enemmän tuossa asennossa. Myös hyvin kiihottavaa kun vaimo on perse pystyssä edessäni . Pystyy myös panemaan kovaa kun ottaa lanteista kiinni. Vaimo tykkää myös että läpsin pakarat punaiseksi samalla kun panen kunnolla takaapäin .
Se vaan tuntuu omasta mielestä parhaimmalle. Ja toiseksi myönnän, että minä kiihotun myös näkymästä älyttömästi. Tämä johtuu siitä, että vaimo on pienikokoinen ja kullini on 18cm pitkä ja varsinkin tässä asennossa näyttää omaan silmäänkin aika hyvän kokoiselta. Monen mielestä on varmaan sairasta kiihottua omasta kullistaan, mutta näin se vain on. Mìinuksena on se, että ihan juurta myöten ei voi kovalla temmolla jyskyttää. Jos hän itse peruuttelee aisaa vasten, niin menee kyllä kokonaan, jos haluaa.
Siinä se miesten äo taas nähdään. Oma kalun koko kiihottaa eniten. Varmaan peilin edessäkin sitä ihastelet ja muistathan mittailla sitä vaimosi silmien alla jatkuvasti ja kertoa kuinka iso se onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinä se miesten äo taas nähdään. Oma kalun koko kiihottaa eniten. Varmaan peilin edessäkin sitä ihastelet ja muistathan mittailla sitä vaimosi silmien alla jatkuvasti ja kertoa kuinka iso se onkaan.
En kiihotu kullistani eniten, vaan siitä et vaimoni pienikokoista peppua vasten se näyttää isommalta kuin onkaan. Ja kuten sanoin, ei hävetä sitä myöntää. Onhan se upea näky kun hän peppu pystyssä peruttelee sitä vasten ja näet, että varaa jää ja huokailu on kovaa. Ja tuskin se ketään miestä inhottaa, jos nainen välillä kehottelee huokaillen varomaan, kun se on niin iso. Ja toki minä sen tiedän, että ei mikään harvinaisen iso olekkaan, mutta tärkeintä että on jopa vähän liian iso hänelle. Se on se mikä kiihottelee myös minua. Et ole tainnut saada kokeilla edes tämän kokoista?
Vierailija kirjoitti:
Minustakin hieman tylsä asento mutta moni nainen tykkää. Tuossa saa itse kontrolloida nopeuden ja paukuttaa tarvittaessa ihan kunnolla lanteista kiinni pitäen. Visuaalisesti tuossahan ei näy kuin anus ja pakarat.
Niin ja tietysti oma muna joka ei itseä erityisesti kiihota.
Muuten hyvä, mutta aloituksen olisi pitänyt alkaa: "Itse miehenä tykkään", koska aloittaja on 99% varmuudella mies kaikkien kolmen analyysi softan mukaan joille tekstin syötin. Rikostutkijatkin käyttävät samoja analysoidessaan kirjoituksia ja tekstejä.
Erityisesti "punaisena" miehisyyden puolesta hohtaa lause: "Että mies näkee kuinka turvoksissa ja kosteana olen häntä varten ja kuinka pyllyreikäni supistelee saadessani orgasmin."
Miksiköhän tänne miehet kirjoittelevat "naisina" niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta aloituksen olisi pitänyt alkaa: "Itse miehenä tykkään", koska aloittaja on 99% varmuudella mies kaikkien kolmen analyysi softan mukaan joille tekstin syötin. Rikostutkijatkin käyttävät samoja analysoidessaan kirjoituksia ja tekstejä.
Erityisesti "punaisena" miehisyyden puolesta hohtaa lause: "Että mies näkee kuinka turvoksissa ja kosteana olen häntä varten ja kuinka pyllyreikäni supistelee saadessani orgasmin."
Koska täällä ei kirjoittele aitoja naisia ollenkaan?
Mä tykkään siitä että miehen vartalo on mun vartalossa kiinni samalla kun makaan kiinni patjassa tai missä nyt sitten ollaankaan. Sama silloin kun oon selin tykkään tuntea miehen painon ja olla tiukasti yhdessä. Tykkään kun se huohottelee niskassa ja korvassa kiinni. Lopussa se aina kääntää mut selälleen.
Ei tarvitse miettiä, mitä akka seläntakana juonii.
Vierailija kirjoitti:
Se kun kulli työntyy oikein syvälle ja pallit läpsyttelee klitorista samassa rytmissä.
Mikähän tässäkin vastauksessa oli puolen vuoden bannien arvoista? 😅
Wau…. Tosi upea juttu.
Harrastatko tätä myös vanhempien luona kyläillessään?
Haukun ja kuolaan kuin koira samalla, kun tyttis katsoo padiltä feral furryä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki takaa on myös hyvä hieroa klitorista.
Ompas joku älynnyt ajatella naistakin!
Minusta takaapäin ei kyllä ole kovin hyvä ja luonteva asento klitan räpläämiseen.
Sama. Esim sivusyötössä asettuu käsi sopivammin. Takaa ehkä jotenkuten jos ollaan kyljellään - doggystylessä tosi huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tossa tilanteessa pitäisi ajatella naista? Eikö mies saa koskaan nauttia?
Miten tuo estää miestä nauttimasta? Oma ukkoni sanoo, että kun minä nautin, se on parasta.
Ai miten vai. Kuvittele itsesi samaan tilanteeseen ja käännä kätesi sellaiseen asentoon että klitan hierominen ja paneminen olisi miehelle nautinnollista samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä ei kirjoittele aitoja naisia ollenkaan?
On täällä se yksi hullu.
Ei tarvi katsoa lärviä. Eikä pussailla!😝
Minustakin hieman tylsä asento mutta moni nainen tykkää. Tuossa saa itse kontrolloida nopeuden ja paukuttaa tarvittaessa ihan kunnolla lanteista kiinni pitäen. Visuaalisesti tuossahan ei näy kuin anus ja pakarat.