Uskovaiset voitteko rukoilla puolestani että tulisin uskoon.
Vuosia yrittänyt ja jos voisitte rukoilla senkin puolesta että ei olisi niin työlästä lukea Raamattua. En vaan Jaksa ajatuksen kanssa lukea sitä kovin usein. Kiitos!
Kommentit (23)
Olen uskossa, mutta luulen ymmärtäväni mitä Ap ja nro 5 tarkoitatte. Itsellä samaa "ongelmaa" siinä, että Raamatun lukeminen ja rukoileminen tuntuvat työläältä ja meinaavat unohtua kokonaan. En ole saanut uskoontulon tunnetta tms. kokemuksia. Olen kuitenkin ollut uskossa kauan ja voin lohduttaa sinua. Jos Jeesus on sinulle syntiesi sovittaja ja hän on sinun mielestäsi Jumalan poika, silloin sinä olet uskossa. Uskossa oleminen ei vaadi tunnetta tai ihmekokemusta. Se on luottamusta Jeesuksen sovitustyöhön ja siihen, että Jumala kuulee ja kulkee vierellä, vaikka tuntuu, ettei hän vastaisikaan. Uskoa on vaikeaa, mahdotonta, pitää yllä omin voimin, mutta onneksi Jumalan Pyhä Henki asuu meissä (vaikkei siltä tunnukaan) ja hän pitää meidät kiinni Jumalassa ja opettaa meitä (vaikkei sitä huomaisikaan).
Kokemuksesta tiedän, että elävämpää uskoa varten tarvitaan seurakuntaa, muita uskovia, yhteisiä raamatuntutkiskelu- ja rukoushetkiä. Tämä minulta tällä hetkellä puuttuu, mutta kun aika on sopiva aioin hakeutua seurakuntaan ja antaa sen virvoittaa uskonelämääni.
Miksi haluat jatkaa sitä aivopesua?
Rukous: Tule uskoon.fi
Sinusta ei ehkä tunnu miltään tai voi tuntua, se vaihtelee eri ihmisillä. Mutta fakta on, että olet nyt Jumalan Lapsi, nimesi on Elämän kirjassa ja pääset Taivaan kotiin tämän elämän jälkeen. Tervetuloa Jumalan perheväkeen!
Etsi hyvä ja tervehenkinen seurakunta, niin pääset kasvamaan opetuslapsena.
Ole siunattu, rukoilen puolestasi!