Jos vaimo on möläyttänyt että piti enemmän entisien kumppaneiden kikkeleistä, niin oikeuttaako se mua pettämään?
Ihan aikuisten oikeasti hän meni sanomaan että piti enemmän aiempien kumppaneiden kikkeleistä kun ne olivat ympärileikattuja. Mun ei ole. Ja sitten vielä jatkoi että "ei hän minua "sen" takia valinnut", ehkä tarkoitti tuolla hyvää, mutta tuo vain pahensi asiaa. Seksielämämme kärsi suuresti ja mietin muiden naisien kanssa olemista. Olenko oikeutettu?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä hän piti niistä enemmän? Ei se parisuhde perustu pelkkään kikkeliin. Jos muut osa-alueet natsaa paremmin kun exien kanssa (ja ilmeisesti natsaa, kun kerran on aapeen eikä exiensä kanssa yhdessä), niin väliäkö sillä.
Valtaosa miehistä kuitenkin toteaa vaimolleen/tyttöystävilleen hyvin kasuaalisti kuinka he tykkäävät isotissisemmistä/hoikemmmista/muokkaamista/blondeista/bruneteista/silmälasipäisistä/tavalla x pukeutuvista naisista, vaikka nämä makuasiat eivät olekaan linjassa sen vaimokkeen kanssa. Aika pieni osa noista kommenteista johtaa välittömään pettämiseen tai eroon.
Valtaosa?
En minä ainakaan ole koskaan maininnut mitään tuon suuntaista kenellekään naisistani.
Ap
Naiset lukevat täältä jotain teini-Jonneprovoja ja lietsovat toisensa "kaikki miehet" -psykoosiin.
Olen eri. Tässähän pätee vähän eri säännöt miehillä ja naisilla.
Jos nainen lihoo, hänelle ei saa sanoa että hän on lihonut, mutta miehelle saa.
Näitä kaksoistandardeja on maailma täynnä ja niiden kanssa on elettävä jos ei löydä yksisarvista.
Mitäs olet tuollainen lerppamulkku.
Ei toi edes tarkoittanu pahaa. Puhe oli kai lähinnä ulkonäkö asiasta,ei sanonut että ne tuntu paremmalta. Koitapa kuule sanoa että ei tuntunut kivalta. Tai jos haluat olla lapsellinen niin huomautus itse että jollain muulla oli parempi ku vaimolla, koska oli karvat, tai ei ollu, sen mukaan miten vaimollas on. Monia syitä on miksi ihminen ajautuu pettämään ihan ymmärrettävästi vaikka se väärin onkin, mutta tuo ei ole niitä syitä.
Vierailija kirjoitti:
Huono trolli
Niin on!! Kaikki entiset olleet ympärileikattuja?? Suomessa ympärileikkaaminen on kuitenkin aika harvinaista! Vai onko kaikki entiset olleet jostakin muualta? Kannattaa vähän miettiä mitä soopaa yrittää uskotella!
No kerro sinäkin, että edellisillä naisilla oli tiukemmat pillut.
No tiätysti, meet vaan panemaan ja varsinkin jos irtoo joltain 18-20 naisilta. Toki nuorille naisille pitää antaa nautintoa aina, kun he kiinnostuksensa osoittavat.
M58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo oikeuttaa vaikka ryöstämään lähikaupankin
Millä perusteella oikeuttaa kaupan ryöstöön?
No ihan sillä, että vtuttaa 🤣🤣
Et sinä lupaa pettämiseen tarvitse. Senkun petät. Ei kukaan omista toista ihmistä ja olet vapaa tekemään ihan mitä huvittaa.
Sano sille, että viereisen maatilan lammas oli tiukempi.
Oppiipahan
Jos vaimosi kerran kertoi totuuden, niin kannattaako mennä nolaamaan itseäsi pikku-pippelin kanssa vieraisiin? Nehän vaan nauraa sulle.
Mitä sinä täältä sitä kyselet. Luuletko että täällä voidaan antaa sinulle lupa? Tee mitä teet. Tämä joidenkin miesten pakkomielle omiin peniksiin on yksi suuria mysteerejä. Ei naiset laita miehiä sen mukaan järjestykseen, että kenellä on minkäkinlainen penis. Ei vaimosi tarkoittanut pahaa, naiset eivät vaan aina muista että miehille tuollainen asia on niin jumalattamon tärkeä. Sinut hän on valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä täältä sitä kyselet. Luuletko että täällä voidaan antaa sinulle lupa? Tee mitä teet. Tämä joidenkin miesten pakkomielle omiin peniksiin on yksi suuria mysteerejä. Ei naiset laita miehiä sen mukaan järjestykseen, että kenellä on minkäkinlainen penis. Ei vaimosi tarkoittanut pahaa, naiset eivät vaan aina muista että miehille tuollainen asia on niin jumalattamon tärkeä. Sinut hän on valinnut.
Kyllä nainenkin varmaan ottaisi nokkiinsa, jos mies möläyttäisi, että kyllä niillä muilla naisilla oli paremmat pillut. Siistimmän näköiset, ja tuoksuivatkin paremmalta!
Tarkoittaako tämä sitä, että naisilla on pakkomielle pilluihin? Ei.
Ei oikeuta pettämään, mutta hankkimaan vertailuaineistoa. Eihän se mitään pettämistä ole, jos teet vertailevaa tutkimusta ja testaat jokaista lemmenluolaa vain kerran.
Eikö tässä tapauksessa vaimolla pitäisi olla oikeus käydä tosimiehen luona kun oma aviomies ei kykene tyydyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Olen eri. Tässähän pätee vähän eri säännöt miehillä ja naisilla.
Jos nainen lihoo, hänelle ei saa sanoa että hän on lihonut, mutta miehelle saa.
Näitä kaksoistandardeja on maailma täynnä ja niiden kanssa on elettävä jos ei löydä yksisarvista.
"Ei saa" eli et uskalla, koska olet joku välttelevästi kiintynyt kynnysmatto joka sekoaa kun tulee konfliktia?
Ja näitä sekoavia "ei saa sanoa"/"kaikki hyväksikäyttää kiltteyttäni riääähhh"/passiivisaggrekeisareita ja keisarinnoja on Suomessa paljon ja molemmissa sukupuolissa.
Aivan vatun raskas sekä ystävänä että puolisona kun ikinä, siis ikinä ei voi tietää mistä herkkä mimosa on nyt sielunsa haavoittanut tai millä valkoisilla valheillaan on koittanut taas ostaa minulta tiettyä käytöstä itselleen.
Nyt mies jolla kommunikaatio ja itsetunto pelaa niin onpahan vaan helppoa. Ihan on voinut sanoa, että olisi kivempi jos treenaisin taas enemmän ainakin jossain kohtaa, johon minä olen voinut sanoa, että varmasti olisi muttei kiinnostele just nyt, ehkä myöhemmin ':D'
Ihan ilman sekoamista voitu tästä tai vaikka jostain vaatevalinnoista puolin ja toisin puhua. Kumpikin saa ilmaista tunteensa eikä kumpikaan vedä hernettä nenään tai yritä kontrolloida toista.
Ei ole noin yksinkertaista kun meillä on lapsikin