Taas drooneja Suomeen
Kommentit (886)
Käki kuksiii kuusikossa. Jos koneessa on Iran tai venäjä CCCP leima se on sieltä . Venäläisillä on kiinalaista paljon. Vaatteetkin. On taas vihreillä niityillä jätettä vai mitä Mooses.
Pitäisiköhän kenties niitä mystisiä taivaalla nähtyjä "vanakuvia" näyttää jollekin ilmapuolustuksen asiantuntijalle (Esa Kelloniemi?) ja kysyä häneltä mitä hän kuvissa näkee?
Mua ainakin mietityttää se, kun viranomaiset selkeästi salailevat asioita. Pari viikkoa sitten oli Jodelissa viestejä, että Tampereen seudulla kuulunut iso pamaus. Ja moni oli kuullut sen. Uutisissa ei ollut mitään tietoa, että mikä pamaus se oli ollut. Sen verran kovaa oli kuulunut, että eräälläkin helissy ikkunat.
Että saas nähdä mitä tässä tulee vielä eteen. Liekö joku drooni Tampereellakin pamahtanu.
Ei ole kustannustehokasta kehittää kattavaa järjestelmää torjumaan harhaantuneita drooneja joita voi kerran vuosisadassa tulla muutamia. Järjestelmän pitää kehittää torjumaan niitä hyökkäyksiä kun Venäjä laukoo tuhat droonia ja ballistista ohjusta päivässä useiden kuukausien ja vuosien ajan. Sen pitää olla Kustannustehokas isolla K:lla. Suomella ei ole varaa mihinkään patriot muuriin.
Juu venäläinen nainen tuli Suomeen esitteli olevansa virolainen . Mutta hönelläpä olikin kirgisialainen passi . Kuulkaa Suomeen tuli varkaisiin miehiä sanoen olevansa Ukrainasta . Heillä oli Puolan passit !
Suomessa tunnin juna turusta helsinkiin,
Ruotsissa
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruotsi-kehittaa-oman-droonipuolustu…
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo tunnin junakin hybridisotaa. Kallis on
Hyvä huomio.
Minulla on joskus mietityttänyt myös se, että kuinka monta r y s s ä n kätyriä mahtaa olla Arkadianmäellä vaikuttamassa päätöksentekoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te nyt sitten tomitte drooni UHAN alla??? Kertokaapa nyt .
Ei mitenkään. Tässä ei voi tehdä muuta kuin skarpata itsensä.
Asenne: jos kuolen droonin takia, se on minun kohtaloni.
Koska kaikkihan me kuolemme kuka milläkin tavalla.
Kehotan siis ihmisiä karaisemaan itsensä.
Hankkikaa hyvä kuva itsestänne, se mairittelevin, näkyy lehdessä sitten. Jää historiaan.
Huomioitavaa on että myöskään USA ei ollut varautunut drooneihin millään tavalla useissa tukikohdissa missä tuli tappioita. Länsi on kokonaisuutena jäljessä Ukrainaa ja Venäjää.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin mietityttää se, kun viranomaiset selkeästi salailevat asioita. Pari viikkoa sitten oli Jodelissa viestejä, että Tampereen seudulla kuulunut iso pamaus. Ja moni oli kuullut sen. Uutisissa ei ollut mitään tietoa, että mikä pamaus se oli ollut. Sen verran kovaa oli kuulunut, että eräälläkin helissy ikkunat.
Että saas nähdä mitä tässä tulee vielä eteen. Liekö joku drooni Tampereellakin pamahtanu.
Vakoojilla on nyt vaikeaa tietysti . Kuten erottaa rakennustyömaiden äänet . Sotakoneista.
Vierailija kirjoitti:
Nämä "iso pamaus" uutiset ovat täysin yhdentekeviä. Se mikä Pihtiputaan mummolle on "iso pamaus", on pioneerille aivan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kuulin. Se oli räjähdys.
Onkohan työmaa jossa räjäytellään?
Mut Jakomäen voi ostaa kaupasta varastettua ruokaa metsissä. Ihan venäläiset myy .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kuulin. Se oli räjähdys.
Onkohan työmaa jossa räjäytellään?
JEESUS SENTÄÄN TAAS .
Tavallisen pulliaisen pohdintaa, mutta eikö olisi järkevä ottaa uudelleen puolustusvoimien käyttöön näitä sodanaikaisia ilmapuolustuksen tähystyspaikkoja vai miksi näitä kutsutaan. Esim. täällä Turussa Uittamon bunkkereilta on mielettömän upeat näköalat kaikkiin suuntiin, toki muutama puu on jossain suunnassa kasvanut eteen. Kai joku kamera yms havaitsisi droonit jos niitä tänne olisi tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sota tulee jos on tullakseen.
Ei saa antaa pelolle valtaa
Ei tässä pelotakaan mikään muu kuin se, että näköjään valtionjohtoa ja viranomaisia pelottaa, eivätkä he kykene hoitamaan tehtäviään.
Ainakaan minä en luota nykyiseen ulko- ja turvallisuuspolitiikkaan pätkääkään. Ukrainaa pitää tukea, se on selvää, mutta pitikö katkoa välit näin täydellisesti Venäjään, sellaisen politiikan järkevyydestä en ole ollenkaan vakuuttunut, varsinkaan kun Natoon ja Trumpiin ei voi luottaa eikä USA tunnu kunnioittavan kansainvälistä oikeutta sen vertaa mitä Venäjäkään.
Ufo käännettynä suomeksi : tuntematon esine .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra yllytti kerämään risuja
Naiset ja lapset johtavat Suomea. Jäljet ovat sen mukaisia.
Ei millään pahalla, mutta nyt pitäisi päästää miehiset miehet johtamaan Suomea.
Sotilaat ym.
Jaa sotilaat? Meillähän on pääministerinä reservin kapteeni Orpo. Et kai väitä, että EK:n sätkynukke ja Suomen suurin mato ei osaisi hommiaan?
Armeijan ukot johtamaan Suomea.
Ei poliitikot.
Onkohan tuo tunnin junakin hybridisotaa. Kallis on