Yläpuolella osava kopauttaa lattian usein vessan käynnin jälkeen?
Kerrostalossa, yläpuolella asuva ilmeisesti kopauttaa lattiaan usein sen jälkeen kun olen käynyt vessassa. En tiedä ärsyttääkö tätä asukasta se että pesen vain kädet vai että kun myös vedän vessan. Miksei vessassa saisi käydä? Miksi siitä rangaistaan? Päästänkö vettä liian lujaa hanasta kun pesen käsiä? Pidänkö hanaa liian kauan päällä? Suljenko hanan liian lujaa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vastaus löytyy naapurista, ei tältä palstalta.
Mutta aina joku tommonen mulkku löytyy palstalta.
Jos lorotat suoraan veteen korkealta, niin onhan se ällöttävää kuunneltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuria ärsyttää pissaamisen ja kakkaamisen äänet, mutta antaa ärsyttää.
Miten voi ärsyttää kerrostalossa? Miksi kerrostalossa asuu ihmisiä jotka ei siedä muiden tekemiä elämisen ääni? Ovatkohan aina asuneet omakotitalossa ennen kerrostaloon muuttoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Saa lorottaa. Kaikki. Jos joku lorottaa niin siitä vain. En edes kuule sellaisia asuntoon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Iivari kirjoitti:
Ettei vain olisi IDO vessanpönttö Tuo uudempi malli pitää tömäyksen kun vesisäiliö täyttynyt
Se kuulostaa enemmän siltä että joku kopauttaa lattiaan kuin säiliöstä saapuva...ap
No lattian kauttahanse ääni sinun kämppääsi johtuu. Meillä kans tuollainen tömäyttävä pönttö. Ei ole ido vaan joku saksalainen tai italialainen. Vuokra-asunto. Mistä lie grynderi ostanu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohupsu tiesi, että vika/ominaisuus on putkissa joihin kohdistuu paineisku vessan vedon yhteydessä.
Tuon on todennäköistä. Meidän talossa nimittäin kuulostaa siltä kuin joku alkais hakkamaan kepillä tasaisesti naapurin seinään, kun naapurissa mennään suihkuun. Mutta olen todennut, että ne ei jotenkin osaa käyttää suihkua oikein, ja se kuuluu putkista tuo hakkausääni, kun suihku avataan.
eri
No ei putkista, vaan se että suihkuletku osuu seinään tahattomasti kun naapurisi siellä pesee pallejaan ja pylperöä.
"Mun naapuria ärsyttää pissaamisen ja kakkaamisen äänet, mutta antaa ärsyttää."
"Miten voi ärsyttää kerrostalossa? Miksi kerrostalossa asuu ihmisiä jotka ei siedä muiden tekemiä elämisen ääni? Ovatkohan aina asuneet omakotitalossa ennen kerrostaloon muuttoa. Ap"
Sanopa muuta. Kaikesta normaalista tekemisestä tulee aina valitus tietyiltä.
Kuskaa sukkaanne kennomuurahaiset, iloitkaa kennossanne
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin yläpuolella asuva. Ap
Juomisesi häiritsee. Lopeta ryyppääminen. Todennäköisesti pönttösi uimuriventtiili kolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Iivari kirjoitti:
Ettei vain olisi IDO vessanpönttö Tuo uudempi malli pitää tömäyksen kun vesisäiliö täyttynyt
Se kuulostaa enemmän siltä että joku kopauttaa lattiaan kuin säiliöstä saapuva...ap
No sitten voi olla tuo huvipuisto tyypin ehdottama Jos joku vetää yläkerrassa vessan niin ylhäältä tuleva aines voi kopsahtaa viemäriputken mutkassa joka jossain talon seinä rakenteissa
😎👌🔥🚬🗿🌡🐿️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohupsu tiesi, että vika/ominaisuus on putkissa joihin kohdistuu paineisku vessan vedon yhteydessä.
Tuon on todennäköistä. Meidän talossa nimittäin kuulostaa siltä kuin joku alkais hakkamaan kepillä tasaisesti naapurin seinään, kun naapurissa mennään suihkuun. Mutta olen todennut, että ne ei jotenkin osaa käyttää suihkua oikein, ja se kuuluu putkista tuo hakkausääni, kun suihku avataan.
eri
No ei putkista, vaan se että suihkuletku osuu seinään tahattomasti kun naapurisi siellä pesee pallejaan ja pylperöä.
Se ääni on niin kova ja tahti tasainen, että on pakko tulla putkista. Veikkaan että ne avaa tai sulkee suihkun niin nopeaa, ettei vesi ehdi mukaan, ja sieltä tulee jotain ilmaa joka paukkuu. En tiedä.
Käy soittamassa ovikelloa ja kysy, onko niillä jokin hätä, kun koputtelevat, ja kysy tartteeko soittaa 112:een. Oman seinänaapurin hakkaaminen loppui, kun tein tuon. Tosin tyyppi ei uskaltanut tulla avaamaan ovea, mutta huusin oven läpi. Eipä ole hakannut tuon jälkeen. Ja jos jatkossa erehtyy jyskämään, niin vedän pihalla tai käytävässä kunnolla pataan.
Ei mulle alapuoken äänet kuulu. Mutta voi olla että sinä olet vainoharhainen. Useimmat juntit ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa lorottaa. Kaikki. Jos joku lorottaa niin siitä vain. En edes kuule sellaisia asuntoon. Ap
Olet sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Kyllä voi tulla putkista. Meillä kun toisen kerroksen yläpuolella (7 kerroksinen talo) missä tahansa asunnossa käytiin suihkussa tai laskettiin enemmän kuimaa vettä, niin putkikuilussa joku putki alkoi paukuttamaan rakenteita. Ties kuinka monta kertaa on tutkiyttu, mutta vikaa ei muka löydy kun on niin ahtaat paikat. Ääni kuului joka asuntoon betonirakenteita pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Se ääni on niin kova ja tahti tasainen, että on pakko tulla putkista. Veikkaan että ne avaa tai sulkee suihkun niin nopeaa, ettei vesi ehdi mukaan, ja sieltä tulee jotain ilmaa joka paukkuu. En tiedä.
Kävin testailemassa omalla suihkulla. Se ääni tulee näköjään niin, kun kääntää ensin suihkun kahvan niin kuuumalle kuin se menee ja sitten avaa sen nopeasti aivan selälleen. Kauhea tok tok tok tok -hakkausääni, niin kuin joku paiskois metallikepillä täysiä seinään. Eikä itse vettä edes tule silloin suihkun hanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sika.
Olet ylivaativa. Ap
minulla oli harhainen alakerran asukas, joka koki, että kopautan lattiaan aia kun hän käy paskalla, että eikö paskallakaan saa enää nykyisin käydä. Oli niin aggressiivinen etten viitsinyt edes yrittää kertoa hänelle, että minula tippuu tavaroita lattialle aika usein, tai sitten törmään lattialla olevaan tuoliin (tai mihin tahansa), josta äänet voi tulla ja se että hän kokee, että kopaukset tulee vain silloin kun on kakalla, on ehkä vain sattumaa ja ehkä hän itse vain silloin huomaa yläkerrasta tulevat äänet.
eipä tuolle mitään voinut, kun oli juonut ja tupakointu aivosolunsa käyttökelvottomiksi.
Tämä yllä oleva kirjoitus viittaa ap:hen vain siltä osin, että kannattaa muistaa, että asia voi todellakin olla ihan vain sattumaa. En usko, että kenenkään kakat on niin kovia, että niistä voisi olla häiriötä yläkertaan. Vessan huuhtelu varmaan voi kuulua, mutta tuksin kukaan sellaisesta häiriintyy.
"Kävin testailemassa omalla suihkulla. Se ääni tulee näköjään niin, kun kääntää ensin suihkun kahvan niin kuuumalle kuin se menee ja sitten avaa sen nopeasti aivan selälleen. Kauhea tok tok tok tok -hakkausääni, niin kuin joku paiskois metallikepillä täysiä seinään. Eikä itse vettä edes tule silloin suihkun hanasta."
Onpa mielenkiintoista.
Mun naapuria ärsyttää pissaamisen ja kakkaamisen äänet, mutta antaa ärsyttää.