Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläpuolella osava kopauttaa lattian usein vessan käynnin jälkeen?

Vierailija
11.04.2026 |

Kerrostalossa, yläpuolella asuva ilmeisesti kopauttaa lattiaan usein sen jälkeen kun olen käynyt vessassa. En tiedä ärsyttääkö tätä asukasta se että pesen vain kädet vai että kun myös vedän vessan. Miksei vessassa saisi käydä? Miksi siitä rangaistaan? Päästänkö vettä liian lujaa hanasta kun pesen käsiä? Pidänkö hanaa liian kauan päällä? Suljenko hanan liian lujaa? 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla oli harhainen alakerran asukas, joka koki, että kopautan lattiaan aia kun hän käy paskalla, että eikö paskallakaan saa enää nykyisin käydä. Oli niin aggressiivinen etten viitsinyt edes yrittää kertoa hänelle, että minula tippuu tavaroita lattialle aika usein, tai sitten törmään lattialla olevaan tuoliin (tai mihin tahansa), josta äänet voi tulla ja se että hän kokee, että kopaukset tulee vain silloin kun on kakalla, on ehkä vain sattumaa ja ehkä hän itse vain silloin huomaa yläkerrasta tulevat äänet. 

eipä tuolle mitään voinut, kun oli juonut ja tupakointu aivosolunsa käyttökelvottomiksi. 

Tämä yllä oleva kirjoitus viittaa ap:hen vain siltä osin, että kannattaa muistaa, että asia voi todellakin olla ihan vain sattumaa. En usko, että kenenkään kakat on niin kovia, että niistä voisi olla häiriötä yläkertaan. Vessan huuhtelu varmaan voi kuulua, mutta tuksin kukaan sellaisesta häiriintyy. 

Selvä mutta välillä sieltä kuuluu kuin lujalla tavaralla lyötäisiin lattiaan. Tämä tai nämä henkilöt myös nimittelee homovastaisella sanalla. Siksi luulen että tämä kopauttelu on vain yksi tapa häiritä minua. Kukaan näistä asukkaista, jos niitä on enemmän kuin yksi ei varmaan käy töissä. Tämä häirintä voi tapahtua pitkin päivää. Ap

Vierailija
42/44 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minulla oli harhainen alakerran asukas, joka koki, että kopautan lattiaan aia kun hän käy paskalla, että eikö paskallakaan saa enää nykyisin käydä. Oli niin aggressiivinen etten viitsinyt edes yrittää kertoa hänelle, että minula tippuu tavaroita lattialle aika usein, tai sitten törmään lattialla olevaan tuoliin (tai mihin tahansa), josta äänet voi tulla ja se että hän kokee, että kopaukset tulee vain silloin kun on kakalla, on ehkä vain sattumaa ja ehkä hän itse vain silloin huomaa yläkerrasta tulevat äänet."

Ilmanvaihtoventtiilien kautta äänet korostuvat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Selvä mutta välillä sieltä kuuluu kuin lujalla tavaralla lyötäisiin lattiaan. Tämä tai nämä henkilöt myös nimittelee homovastaisella sanalla. Siksi luulen että tämä kopauttelu on vain yksi tapa häiritä minua. Kukaan näistä asukkaista, jos niitä on enemmän kuin yksi ei varmaan käy töissä. Tämä häirintä voi tapahtua pitkin päivää. Ap"

Tuollaista käytöstä valitettavasti on liikkeellä. Et ole ainoa kärsinyt.

Vierailija
44/44 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Selvä mutta välillä sieltä kuuluu kuin lujalla tavaralla lyötäisiin lattiaan. Tämä tai nämä henkilöt myös nimittelee homovastaisella sanalla. Siksi luulen että tämä kopauttelu on vain yksi tapa häiritä minua. Kukaan näistä asukkaista, jos niitä on enemmän kuin yksi ei varmaan käy töissä. Tämä häirintä voi tapahtua pitkin päivää. Ap"

Tuollaista käytöstä valitettavasti on liikkeellä. Et ole ainoa kärsinyt.

Jos ei käyttäydy niin miksei näitä voi häätää? Ehkä ensin kaksi huomautusta äänistä ja jos ei mitään vaikutusta niin häätö. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän