En saanut ikinä töitä
Ymmärrän sen, kun en ole supliikki, iloinen, reipas. Olen huomannut, että tuollaiset ihmiset työllistyy jopa ilman koulutusta.
Kommentit (50)
Voihan sitä niin uskotella itselleen. Ei vaan ole todellisuuteen perustuvaa nykypäivänä.
Hämmentävää.
Tytär lähetti maaliskuun puolivälissä 7 hakemusta, 3 yritystä oli kiinnostuneita ja toisen kanssa teki jo sopparin. Viikon ollut uudessa työssään. Ilman suhteita.
Toki on koulutus, hymyilevä, aikaansaava ja aktiivinen. Tehnyt töitä koko lukion ja ooiskeluajan. Kaikki vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää.
Tytär lähetti maaliskuun puolivälissä 7 hakemusta, 3 yritystä oli kiinnostuneita ja toisen kanssa teki jo sopparin. Viikon ollut uudessa työssään. Ilman suhteita.
Toki on koulutus, hymyilevä, aikaansaava ja aktiivinen. Tehnyt töitä koko lukion ja ooiskeluajan. Kaikki vaikuttaa
Nainen saa aina töitä jos haluaa, mies ei.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä nykyään työllisty.
Pääsääntöisesti näin.
Olen kyllä nyt keväällä todistanut toista.
Ja silti sulla on työ. Miksi aina "unohdat" sen?
Kuinka monta kertaa olet sitten hakenut töitä?
Voisi esittää kysymyksen, että osaako ap. mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää.
Nainen saa aina töitä jos haluaa, mies ei.
Suksi suolle. Ite olin just vähän aikaa sit töissä melkein vuoden Fujitsulla. Hain tuonne ihan muuhun tehtävään, mutta toiseen tulin palkatuksi. Täytyy olla osaamista ja se oma osaaminen pitää pystyä sanoittamaan CV:ssä.
Mullakin kolme tutkintoa enkä löydä töitä. Olen myös aktiivinen, reipas ja puhelias, rohkea. Jo 15 vuotta pelkkää pätkää.