Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se jaksaa joka kerta yllättää kun nousee laivasta Tukholmassa että kuinka kauniita naisia Ruotsissa onkaan

Vierailija
11.04.2026 |

Ero Suomen ja Ruotsin välillä on vastaava kuin Pohjois-Suomen ja Pohjois-Norjan maisemien välillä

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua, ressukkaa.

Vierailija
22/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon itse vähän homssuinen nainen, vaatteet tyyliin lenkkarit, salitrikoot, huppari, kuoritakki, hiukset ponnarilla, vähän cc-voidetta ja ripsaria korkeintaan, eli myönnän, etten jaksa panostaa niin ulkonäköön vaan menen mukavuus edellä. Kuitenkin samaa mieltä AP:n kanssa, eli on kieltämättä Tukholman keskustassa Helsingin keskustaan nähden enemmän kauniimpia ja huolitellumman näköisiä naisia. Hiukset, meikki, vaatteet jne viimeisen päälle. On toki Helsingissäkin, mutta ei yhtä paljon. Varmasti tosin jos Tukholman keskustan ulkopuolelle lähtee, 

Sama havainto muuten miesten suhteen. Tukholman (keskustassa) on paremman ja siistimmän näköisiä miehiä vrt Helsingin keskusta. Lähiöissä tilanne varmaan tasaisempi Suomeen nähden.

Ihan mielelläni kyllä katselen ja arvostan ihmisiä sukupuolesta riippumatta, jotka jaksavat laittautua. Itse olen niin mukavuudenhaluinen, että en viitsi. 😀

Aika pienillä keinoilla tuosta kuvailemastasi tyylistä saa rennontyylikkään. 

Hanki hyvät aurinkolasit ja sijoita pitempiin päällystakkeihin. 

Lenkkarit ja poninhäntä on ok. Toki nekin voivat olla tyylikkäät.  Yksiväriset nahkalenkkarit tai harkitusti värikkäät. 

Hiuksista kaikki räikeät hiusvärit pois ja vähän tupeerausta ennenkuin laittaa ponnarille.

Ei siihen niin paljoa vaivannäköä vaadita. 

Ja miksihän joku tämän kaiken tekisi? Eivät suominaiset ole trollien mielestä tyylikkäitä, vaikka menisivät umpisolmulle. (Käyttääkö joku persjalkainen tanttara vielä tuulipukua?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukholmassa harva tyttö uskaltaa olla enää luonnollisen näköinen. Valkaistuja hiuskuontaloita ja pakkelinaamaisia botox muotinukkeja kävelee tasaisena virtana kaupungilla. 

Suomessa taas tatuoituja ja shokkivöreillä värjeättyjä hiuksia ja rumia megaripsejä. Ja ne persereikäään imeytyvät treenitrikoot joka paikassa.

Vierailija
24/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon itse vähän homssuinen nainen, vaatteet tyyliin lenkkarit, salitrikoot, huppari, kuoritakki, hiukset ponnarilla, vähän cc-voidetta ja ripsaria korkeintaan, eli myönnän, etten jaksa panostaa niin ulkonäköön vaan menen mukavuus edellä. Kuitenkin samaa mieltä AP:n kanssa, eli on kieltämättä Tukholman keskustassa Helsingin keskustaan nähden enemmän kauniimpia ja huolitellumman näköisiä naisia. Hiukset, meikki, vaatteet jne viimeisen päälle. On toki Helsingissäkin, mutta ei yhtä paljon. Varmasti tosin jos Tukholman keskustan ulkopuolelle lähtee, 

Sama havainto muuten miesten suhteen. Tukholman (keskustassa) on paremman ja siistimmän näköisiä miehiä vrt Helsingin keskusta. Lähiöissä tilanne varmaan tasaisempi Suomeen nähden.

Ihan mielelläni kyllä katselen ja arvostan ihmisiä sukupuolesta riippumatta, jotka jaksavat laittautua. Itse olen niin mukavuudenhaluinen, että en viitsi. 😀

Lenkkarit ja poninhäntä on ok. Toki nekin voivat olla tyylikkäät.  Yksiväriset nahkalenkkarit tai harkitusti värikkäät. 

Hiuksista kaikki räikeät hiusvärit pois ja vähän tupeerausta ennenkuin laittaa ponnarille.

Ja miksihän joku tämän kaiken tekisi? Eivät suominaiset ole trollien mielestä tyylikkäitä, vaikka menisivät umpisolmulle. (Käyttääkö joku persjalkainen tanttara vielä tuulipukua?)

Tuottaako sinulle suurtakin iloa nimitellä?

Vierailija
25/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus Panin ruotsalaista naista laivan saunaosaston porealtaassa. On Suomen ja Ruotsin naiset samaa tasoa jos nyt naisia haluaa laittaa johonkin tasolle. Luonne on kuitenkin tärkein.

Vierailija
26/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö laivasta noustessa siellä lähinnä ole ne risteilymatkustajat ja ehkä joku yksittäinen taksi/bussikuski? Ainakin oma kokemukseni on ollut, että satama-alueella ei juuri näe paikallisia naisia eikä miehiäkään.

Vierailija
27/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi aloitit naisvihaketjun? Puuttuuko elämästäsi paljonkin?

Vierailija
28/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungit ne vasta kauniita onkin naapurimaissa. Tukholman gamla stan, Tallinna, St.Peterburg. Helsinki euroopan rumin pääkaupunki

Vierailija
29/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen puuttuu ja se kiukuttaa sitä. Joka päivä, vuodesta toiseen.

Vierailija
30/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuottaako sinulle suurtakin iloa nimitellä?

Tuo 'persjalkainen, tuulipukuinen tanttara' on lainaus aiemmasta viestistä, jonka mukaan suomalaiset naiset ovat sellaisia. Minua ei ainakaan juuri huvita ruveta tyylikkääksi, kun eihän se trollin mukaan edes voi onnistua.

Vierailija
31/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei neonsiili ja sonninrengas oikein kilpaile.

Vierailija
32/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että edes yrittäisi tehdä ratkaisun asian suhteen.

Vierailija
33/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että edes yrittäisi tehdä ratkaisun asian suhteen.

Voisi mun puolesta tehdä lopullisen ratkaisun.

Vierailija
34/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä eri geenit eikä ole tunnesyömistä.

Vierailija
35/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmassa pukeudutaan hyvin. Ruotsalaiset ovat muutenkin itsestään ja ulkonäöstään huolehtivia. Sekä naiset että miehet. Myös asuinalueet ja talot ovat siistejä ja kauniita. Samaa näkee Norjassa. 

Vierailija
36/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama pätee miehiin: ovat pitkiä ja ryhdikkäitä, ei kaljua eikä pallomahaa, pukeutuneet tyylikkäästi.

Vierailija
37/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nyt on monella tapaa se rumin ja tylsin pohjoismaa. 

Vierailija
38/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkkarit, aurinkolasit ja vaatteet on kyllä laadukkaita, eikä hiuksissakaan ole mitään hiusväriä. Mutta ei mua siis itse haittaa tämä pieni homssuisuus. On mun tyyli ja tykkään siitä, lisäksi on käytännöllinen kun takit hupullisia ja tuulenpitäviä. 😊 

Vierailija
39/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella ruotsalaisella mekon alla ladypeenis

Vierailija
40/53 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo on kyllä viety Suomessa pisimmälle, naiset ei paljoa erotu miehistä, samaa tönkköjalkaista, punakkaa isomahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi