Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hissittömyys laskee m2 hintaa 1500€! Hissitön talo on aina arvottomampi

Vierailija
10.04.2026 |

Miettikää sitä

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan nyt 3krs. Tähän asti ollut aiemmissakin asunnoissa hissi. 

Mulla on kaksi lasta, tällä hetkellä nivelrikkoinen koira eli pärjää vielä hyvin kunhan ei kuljeteta portaita, mulla on murtunut jalka niin pahasti, että olin jalkaan ruuvatun häkkyrän kanssa pyörätuolissa. Miehellä leikattu polvesta ristiside yms. Eli elämässä sattuu ja tapahtuu enkä ikinä jattäisi asuntoa ostettaessa sen varaan, että kaikki paha tapahtuu vain muille ja omat jalat kantaa hamaan tappiin asti. 

Vierailija
42/43 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun yritetään myydä hissittömästä yhtiöstä kantakaupungista 800t asuntoa; kannattaa painaa jarrua. Tarjous on oltava 1500 euroa m2 halvempi

No mutta voihan se olla. Kantakaupungissa hinta hissin kanssa olisi sitten vielä korkeampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun hissittömän talon ylimmässä kerroksessa. Kunto pysyy hyvänä ja maisemat ovat hienot. Asunnon myyntiarvolla ei ole suurta väliä, koska olemme asuneet tässä pitkään ja aiomme asua edelleen. Enemmän väliä on sillä, että yhtiö on hyvin hoidettu ja vastike matala. 

Se on tietysti totta, että tämmöinen asunto ei sovi ihan jokaiselle. Riittävän monelle kuitenkin. Hissi on vain yksi tekijä ostopäätöksessä. Tässä asunnossa oli tarpeeksi hyviä puolia kompensoimaan hissin puuttumisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi