Hissittömyys laskee m2 hintaa 1500€! Hissitön talo on aina arvottomampi
Kommentit (34)
Ei välttämättä, koska hissistä lähtee paljon melua.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, koska hissistä lähtee paljon melua.
No ei todellakaan välttämättä lähde.
En koskaan ostaisi asuntoa hissittömästä talosta.
Kun yritetään myydä hissittömästä yhtiöstä kantakaupungista 800t asuntoa; kannattaa painaa jarrua. Tarjous on oltava 1500 euroa m2 halvempi
Suomalaiset naiset ovat lihonneet niin paljon ettei hissittömiä taloja enää tehdä.
Ei tässä meidän rivarissa hissiä ole mutta silti on neliöhinta kovempi kuin läheisen alueen kerrostaloissa, hissillä tai ilman.
Jos ei ole kovin montaa kerrosta, hissittömyys on musta plussaa. Ei ole ikinä tiedossa kallista hissiremonttia.
Nuorena kun jalka nousee, niin hissitön talo ok.
Mutta kun saat lapsia, niin yksi mahassa ja toinen rimpuilee käsipuolessa. Kauppakassikin pitäisi saada asuntoon.
Joku onnettomuuskin voi sattua ja jalka on paketissa.
Vanhemmat eivät pääse kylään, jos on liian monta kerrosta kiivettävänä.
Itse en ostaisi hissitöntä osaketta.
pikku kunnat rakentavat hissejä kun muuten eivät saa vuokralaisia. hissi on nykypäivää en ymmärrä hissittömyyden kannattajia oma vika nyt tulee kalliksi jos kukaan ei ylihintaista läävää osta vuokraa ilman hissiä. EI KONEEN HISSIÄ tukee elokapinaa.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ostaisi asuntoa hissittömästä talosta.
Terv. Laardipersee
Mun isotätini eli 94 vuotiaaksi hissitttömän talon neljännessä kerroksessa. Ei joutunut koskaan mihinkään hoitolaitokseen.
Ai, miten tämä meidän asunto on arvottomampi, kun etu-ja takaovi on suoraan ulos ?
Vierailija kirjoitti:
Nuorena kun jalka nousee, niin hissitön talo ok.
Mutta kun saat lapsia, niin yksi mahassa ja toinen rimpuilee käsipuolessa. Kauppakassikin pitäisi saada asuntoon.
Joku onnettomuuskin voi sattua ja jalka on paketissa.
Vanhemmat eivät pääse kylään, jos on liian monta kerrosta kiivettävänä.
Itse en ostaisi hissitöntä osaketta.
Ja se hissi ei mene ikinä rikki ?
Yläkerrosten väen ongelma. Maksakoon hissin itselleen jos haluavat.
Vanhana ja tai vaivaisena ei portaita kiipeillä. Itse olen parikymppisenä asunut viidennessä kerroksessa ilman hissiä ja alkoi se kiipeily tympiä jo silloin.
Vierailija kirjoitti:
pikku kunnat rakentavat hissejä kun muuten eivät saa vuokralaisia. hissi on nykypäivää en ymmärrä hissittömyyden kannattajia oma vika nyt tulee kalliksi jos kukaan ei ylihintaista läävää osta vuokraa ilman hissiä. EI KONEEN HISSIÄ tukee elokapinaa.
Kerrostalojen rakentaminen pikku kuntiin on aivan tolkutonta toimintaa. Suomessa ei kerta kaikkiaan osata laskea. Yksi kerroksiset pienet rivitalo asunnot olisi puolet halvempi rakentaa
Vierailija kirjoitti:
Mun isotätini eli 94 vuotiaaksi hissitttömän talon neljännessä kerroksessa. Ei joutunut koskaan mihinkään hoitolaitokseen.
Kaipasi sitä hissiä kuitenkin vuosikymmeniä.
Ei mulla ainakaan ollut mitään ongelmaa myydä omakotitaloani ilman hissiä, sitä ei kukaan katsojista kaivannut, omituinen väite aloittajalla.
No sen hissittömän kämpän saa 1500e/m2 halvemmalla. Ihan hyvä diili.