IS: Sara Sieppi avautuu synnytysvaurioistaan: "Otin pientä hittiä synnytyksessä, joten kävely oli aika tuskaista synnytyksen jälkeen."
Sieppi avautuu sometilillään tuoreesta äitiydestään ja synnytyksessä kärsimistään "hiteistä". Mikä Sieppiin osui, vai tarkoittaako hän musiikkia, kuten Frederikin parhaat hitit?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen huulitäytteiden viiksivarjo on Martina Aitolehdellä.
Joo ja muilla Seiskan julkkiksilla kuten Sofia Bölröfillä, Johanna Tukiaisella, Shirley Karvisella, Soini Borgilla, Sini Sabotagella, Sara Sippolalla.
Henny Harjusola poistatti omat vanhanaikaiset huulitäytteensä.
Kerroppa nyt ihan asiallisesti miten heidän huulitäytteet vaikuttaa sinun elämänmenoon kun minulle iha sama mitä muut päättää tehdä .??????
No mua ärsyttää täällä betonikopissa kun ei elämää.
Oletko semmoinen väliinputoaja laitosnuori?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen huulitäytteiden viiksivarjo on Martina Aitolehdellä.
Joo ja muilla Seiskan julkkiksilla kuten Sofia Bölröfillä, Johanna Tukiaisella, Shirley Karvisella, Soini Borgilla, Sini Sabotagella, Sara Sippolalla.
Henny Harjusola poistatti omat vanhanaikaiset huulitäytteensä.
Kerroppa nyt ihan asiallisesti miten heidän huulitäytteet vaikuttaa sinun elämänmenoon kun minulle iha sama mitä muut päättää tehdä .??????
Oletko semmoinen väliinputoaja laitosnuori?
Äitin hakkasi minua ja isäni juopotteli. Olen laitoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnytys on kyllä yksityinen kokemus. Noloa jos täytyy repeämistä kertoilla julkisuuteen.
Useimmat saavat tikkejä ja jollain tikki voi myös aueta, kuten itselle kävi ;)
Noh enemmänkin sanoisin että tuo on noloa jos nolostelet kun joku kertoo synnytyskokemuksistaan ;)
Ihan normaalia tilittää julkisesti siitä, miten römpötin repesi ja lätty oli ihan levällään? Vaikka illalliskutsuilla siis?
Katsos kun nykyään asioista puhutaan. Naisen keho ei ole enää se hyi hyi piilotettava ja hävettävä asia. Päinvastoin. Niinhän me 40+ naiset puhumme nykyään perimenopaussistakin ihan avoimesti kaikkien kuulleen kahvipöydässä. Miksei Sara saisi puhua synnytyksestä. Absurdeinta tässä somedumaamisessa on se, että kovasti kuitenkin kyttäätte hänen postauksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Sieppi on ulkonäkökeskeinen. Vauva vasta syntynyt ja postailee kuulumisia ja kuvia vauvasta. Muistaakohan sara pitää vauvasta huolta kun somettaminen tuntuu olevan pääasia?
Some tuntuu oleva pääasia? Musta ei tunnu siltä lainkaan. Kuvan ottaminen, pieni tekstipätkä ja näiden postaaminen someen vie ehkä max 30 minuuttia. Saralla on vuorokaudessa vielä 23,5 tuntia aikaa huolehtia vauvastaan. Ja vauvalla on isäkin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi siepillä on omia kiireitään helpottamaan itsestään hetkuttavat lastenvaunut. En ole koskaan ennen moisesta kuullut . kyllä täytyy olla välinpitämätön äiti , jos ei itse halua heijata lasta vaunuissa vaan pistää ne toimimaan sähkön voimalla!
Mihin sä pyrit tällä kommentilla? Miksi sinulla on tarve sanoa näin ihmisestä jota et tunne? Yritän ymmärtää.
Täällä on saran kiihkofani taas pätemässä ja poistanut asiallisia kommentteja liudan. Kuinka tyhjäpää voi tämä henkilö olla?
Saralle sime on päässia. Vauva on sivuseikka ja silläkin yritetään tehdä rahaa. Rahat pois hölmöiltä seuraajilta. Oliko täällä vielä niin yksinkertaisia ihmisiä, jotka eivät tätä saran myyntilogiikkaa ymmärrä?
Mahtaa olla saralle järkytys, kun huomaa ettei ehdikään hemmotella itseään nyt kun vauveli kuvioissa. Valittaa jatkuvasti miten ei ehdi hiuksia kuivata. Oi voi. Saran tyhjänpäiväinen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi siepillä on omia kiireitään helpottamaan itsestään hetkuttavat lastenvaunut. En ole koskaan ennen moisesta kuullut . kyllä täytyy olla välinpitämätön äiti , jos ei itse halua heijata lasta vaunuissa vaan pistää ne toimimaan sähkön voimalla!
Mihin sä pyrit tällä kommentilla? Miksi sinulla on tarve sanoa näin ihmisestä jota et tunne? Yritän ymmärtää.
Koska olen kateellinen moukka niin päivät täällä keksin haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla saralle järkytys, kun huomaa ettei ehdikään hemmotella itseään nyt kun vauveli kuvioissa. Valittaa jatkuvasti miten ei ehdi hiuksia kuivata. Oi voi. Saran tyhjänpäiväinen elämä.
Miksi ja kenelle tuon arvuuttelusi kirjoitit? Mitä sait siitä ? Niin Sara kun me jokainen eletään omallatyylillä ja se on meidän oikeutemme. Ymmärrätkö????
Vierailija kirjoitti:
Saralle some on pääasia.
Niikö on. Entä sitten? Miten haittaa sun elämääsi kun minun elämään ei mitenkään. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Saralle sime on päässia. Vauva on sivuseikka ja silläkin yritetään tehdä rahaa. Rahat pois hölmöiltä seuraajilta. Oliko täällä vielä niin yksinkertaisia ihmisiä, jotka eivät tätä saran myyntilogiikkaa ymmärrä?
Esimerkiksi sinä olet yksi heistä kun seuraat noin tarkkaan ja klikkailet rahaa hänen pankkitilille. Sinun mytologia on olla rakkikoira. Eikö hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi sinä olet yksi heistä kun seuraat noin tarkkaan ja klikkailet rahaa hänen pankkitilille. Sinun mytologia on olla rakkikoira. Eikö hävetä?
Saran seuraajat ovat juuri tuollaisia kouluja käymättömiä luusereita kuin sinä. Miksi sinua harmittaa, kun muut näkevät saran läpi? Tämä nainen antaa vaunujen hoitaa äidin tehtävää silläaikaa kun sara postaa ihailijoilleen taas kovin tärkeää asiaa. En seuraa. Näilyä saran postauksilta ei voi välttyä, kun hän haluaa olla koko ajan julkisuudesta. Lapsesta tulee tyhjäpää pallon potkija kuten vanhempansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon sisko ratkesi persereikään saakka kun synnytti ensisynnyttäjän kaksoset. Ei kävellyt viikkoihin.
Kuulostaa kauhealta. Miksi kukaan synnyttäisi kaksoset alakautta?
Noin voi käydä myös yhden vauvan kanssa. Mun kaverille kävi. Oli aika vaikeaa, ei pystynyt istumaankaan ilman sellaista ilmatäytteistä donitsia moneen, moneen viikkoon. Vauva ei ollut mikään jättiläinen, 3-kiloinen.
Jännästi sitten toiset sanoo, ettei synnytys juuri edes sattunut, kun taas toisille tulee kaikenlaisia ongelmia. Yksi entinen työkaveri rinnasti synnytyksen menkkakipuihin. Ja siinä se.
Mun menkkakivut on ihan järkyttävät, mutta sattui se synnyttäminen silti enemmän.
Huhujen mukaan sara repesi pahasti. Pyry ei saa seuraavaan puoleen vuoteen ja sitten saamme lehdistä lukea miten rankkaa vauva-aika oli ja tuli ero. Pyry ehtikin jo olla lehdissä suupielet alaspäin saran auton kanssa. On kyllä ruma mies.