Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin kevätauringon paistaessa mietin että onko se pettäminen oikeasti aina niin paha asia? Onko pettäjä aina paha ihminen?

Vierailija
10.04.2026 |

Miksi pettäminen ollaan usein demonisoitu niin pahoin, ja pettäjä aina jotenkin maailman pahin ihminen?
Kun katselen elämää ympärilläni kauniissa kevätsäässä, niin en ymmärrä miksi kaikki pettäjät olisivat pahoja ihmisiä...Joukossa on paljon hyviä ja empaattisia ihmisiä, jotka haluavat kokea elämää...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistoon.

Syystä että?

Mieti!

Ota lääkkees.

Vierailija
22/24 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla parisuhteessa jos haluaa nussia ympäriinsä? Itse en tahdo parisuhdetta juurikin sen takia veri vetää panemaan kaikkia halukkaita

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pettäminen on paha teko. Se, että haluaa panna ympäriinsä, ei ole mitään pahuutta. Joskin, lisäisin että mielestäni on äärimmäisen vastuutonta esimerkiksi lisääntyä, perustaa perhe, yksiavioisuutta lupaillen ja sitten yhtäkkiä pikkulapsiaikana ilmoittaa että nyt alkaa pitkin kyliä nusuttelu. Tällähän jotkut saavat sitten miehen tai naisen suostumaan avoimeen suhteeseen, vaikka toisen sydän särkyy ja hyvinvointi menee. 

Eikä minua yllätä jos vaikka puolet miehistä ja kolmasosa naisista on valehtelevia matoja, ihan on linjassa sen kanssa miten epärehellinen ja hedonistinen meno on yleensä. 

Uskollisuutta ja rehellisyyttä, suoraselkäisyyttä, itsestään ja valinnoistaan vastuunottoa toitotetaan, mutta tuntuu että usein samat toitottajat selän takana pettää, varastaa, valehtelee... 

Vierailija
24/24 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olla parisuhteessa jos haluaa nussia ympäriinsä? Itse en tahdo parisuhdetta juurikin sen takia veri vetää panemaan kaikkia halukkaita

M43

Hyvä valinta, olispa kaikki noin fiksuja.