Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän mua vaivaa kun tyttöystävä raskaana 8kk, mut oon kovasti menossa muihin naisiin

Vierailija
10.04.2026 |

Koko ajan virittelen sutinaa 4-6 naisen kanssa...Ja aion mennä osan luo yöksi.

On vaan kova halu tehdä näin, vaikka tiedän että se on "väärin".

Mikäs mua oikein vaivaa?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua mikään vaivaa. Tuo on juuri sitä mitä nuoren miehen kuuluukin tehdä.

Tyttöystäväsi on nyt paksuna joten sen polkeminen ei muuta tilannetta mihinkään seuraavaan vuoteen puoleentoista, mutta niiden 4-6 polkeminen saa suvun jatkumaan.

Vierailija
102/104 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua AP mikään vaivaa. Mä olen käynyt vieraissa varmaan 30 eri naisen luona sinä aikana kun vaimon kanssa oltu ja lapsia tehty. Kerranhan täällä vain ollaan, tyhmä painaa samaa akkaa koko elämänsä ajan. Mulla on jopa lapsi vieraan naisen kanssa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään väärää ole. Mela ei kulu soutaessa.

On siinä väärää, jos ne toiset osapuolet ei tiedä päällekkäistä suhteista. Osalla kuitenkin on oletuksena " yksiavioisuus". Itselläni oli vain vaatimus kondomin käytöstä. Sekään ei sitten toiminut. Tautia paikkasi. 

Vierailija
104/104 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutulla oli 90 luvun alussa tollanen pettävä hu..apukki miesystävä jolle hankkiutu "ihan vaan vahingossa" raskaaksi = jätti siis tietoisesti pillerit pois hankkiutu baari-illan jälkeen samaan sänkyyn ja kappas, sit oli äijä nalkissa vaikkei omien sanojensa mukaan ois todellakaan halunnu lasta eikä sitoutua. 

No, sit ne hengaili yhdessä mut mies kävi vieraissa ja oikeesti sit ihan jätti tän mun tutun jossain 6-7 raskaus kk kohdalla. Miettikää mikä kusi..ää! Ystävä synnytti yksin ja hoiti lapsen yksin sukulaistensa turvin, hoiti talon, pihat ja kaikki, mies hengaili toisen kylän tytön kanssa. Ennenpitkää ehkä kaveripiirin ja sukulaisten painostamana ja omatunto soimaten mies palas takasin tuttuni luo ja hän tiwtysti avosylin otti sen sian luokseen.... onhan heillä perhe nyt jota tämä tuttuni aina halusi. No eihän se pettäminen siihen loppunut, se kolli yritti kammeta minuakin sänkyynsä kerran naapurikaupungissa yökerhossa tavatessamme, oli oikein hotellihuoneen varannut ja jonku blondisutturan se talutti narikan kautta ulos samaan aikaan kun minä olin lähdössä. Ja monta muuta kertaa kuulin muilta yhteisiltä ystäviltä/tutuilta kuinka se häntäheikki kävi kännissä höyläämässä niitä helppoja kylä.lut kia jotka anto jokaiselle. No, karma kosti, ei siitä sen enempää.