Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän mua vaivaa kun tyttöystävä raskaana 8kk, mut oon kovasti menossa muihin naisiin

Vierailija
10.04.2026 |

Koko ajan virittelen sutinaa 4-6 naisen kanssa...Ja aion mennä osan luo yöksi.

On vaan kova halu tehdä näin, vaikka tiedän että se on "väärin".

Mikäs mua oikein vaivaa?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono poikaystävä. Et arvosta tyttöystävääsi/vaimoasi. Sinulla ei ole mitään arvoja joita noudatat ja siksi elämäsi on täynnä vääryyttä, joka selvästi ei edes vaivaa sinua. 

Ohje: ole rehellinen tyttöystävällesi kaikesta mitä olet tehnyt ja tarjoa hänelle mahdollisuus erota sinusta, mutta niin että SINÄ maksat hänelle maksuja vauvan hoitoa varten koko loppuelämäsi. Se on oikein. Et voi ottaa enää pettämistä takaisin, varsinkin jos olet mennyt tekstailua pidemmälle, esim suudellut tai harrastanut seksiä vieraiden naisten kanssa. 

Kun olet tehnyt tuon, niin etsi itseäsi ja arvojasi ennen kuin satutat toista naista pettämisellä. 

Vierailija
82/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mitä kutsun ns. Itseskeinen valtava kuspää. 

M34

Miksi olet tuota mieltä? Nuoruuden takia ehkä. Itsekin olin nuorempana romanttisempi mutta mieli on kokemusten kautta muuttunut.  Miehen ei kuulu olla uskollinen seksuaalisesti yhdelle naiselle. Mies voi olla uskollinen muulla tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkkuus

Vierailija
84/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat pojat tekevät mällitarpeensa kaikkiin tyttöihin. Lisääntyvien poikien määrä on pienempi kuin lisääntyvien tyttöjen.

Vierailija
85/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa piuhat poikki, ettei lapsia tule olemaan siellä sun täällä.

Vierailija
86/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

Vierailija
87/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumiskammo vissiin! Nyt pitäis sitoutua siihen yhteen, ja lapseen! On aika sanoa vähän näkemiin , bileelämälle hetkeksi

Ei ole lasta vielä. On vain solumöykky.

kyllä 8kk on jo ihan elinkelpoinen ihminen. valitettavasti sinä et ole. ja sulla kuitenkin jo ikää niin paljon että pitäisi jo olla moraali ja ymmärrys tehdä asioita oikein. surullinen tapaus olet

Vierailija
88/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä hiukan luulen ap, että et ole tyttöystävää nähnytkään ja nuo lukuisat muutkin panot ovat vain märkiä uniasi. Lienen oikeass? Jos olet kuitenkin kertomasi kaltainen todellinen tollo, niin aikalailla edesvastuuton olet, koska käyt muita naimassa ja sitten nait tyttöystävääsi (koska on raskaana) ns. paljaalla. Olethan kertonut hänelle, että pippelissäsi voi asustella hyppykuppa, mustanmiehensankkeri (n-sanaa ei saa käyttää), kamalaklamydia, tip-tip-tippuri tai peräti hiv. 

Onko suomalaiset naiset tosiaan noin tautisia nykyään? Ehkä kun pitää pillua jakaa lakuille ja muille. Itse en saanut mitään tauteja aikoinaan vaikka paljaalla aina yhden yön hoitoja tuli lykittyä

Suomalaisilla nykynaisilla on satoja ellei tuhansia seksikumppaneita sisältäen eri värisiä ja naiset sen tietävät niin ei ole ihmekään että ovat huolissaan.

Vierailija
89/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat pojat tekevät mällitarpeensa kaikkiin tyttöihin. Lisääntyvien poikien määrä on pienempi kuin lisääntyvien tyttöjen.

Pitää paikkansa 

Genetic studies suggest a significant difference: roughly 80% of women and only 40% of men have passed their genes to current generations.

Eipä tuohon voi palstan naaraatkaan mitään vastaan väittää 😅

Vierailija
90/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa 

Genetic studies suggest a significant difference: roughly 80% of women and only 40% of men have passed their genes to current generations.

Eikö mammoilta ny irtoa kommenttia? Miehet on sikoja kun raskauttavat monia naisia? 😅

Vierailija
91/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa 

Eikö mammoilta ny irtoa kommenttia? Miehet on sikoja kun raskauttavat monia naisia? 😅

Mitä sitten? Oma äitisikin antoi auliisti pilluaan kylän äijille, eikä se sua ole haitannut. Eikä se, että näytät sen ison talon Erkiltä, vaikka isäsi on sekatyömies Taneli.

Vierailija
92/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile mennä pehmeästi toisiin miehiin.

Vierailija
93/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa 

Likaisia l o r t t o j a te ukot olette ja te tiedätte sen itsekin. Ennemmin yksin kuin miesl o r t o n kanssa. Ette ole parisuhdematskua 

Vierailija
94/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kusipää.

Exäni oli myös. En saanut lasta hänelle, onneksi.

Vierailija
95/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Miksi olet tuota mieltä? Nuoruuden takia ehkä. Itsekin olin nuorempana romanttisempi mutta mieli on kokemusten kautta muuttunut.  Miehen ei kuulu olla uskollinen seksuaalisesti yhdelle naiselle. Mies voi olla uskollinen muulla tavoin.

Puhut paskaa. Me olemme ihmisiä, emme elukoita jotka panevat kaikkea mikä liikkuu. Toki moraaliton kusipää on moraaliton kusipää. 

Vierailija
96/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ajatusmaailman takia olet incelli ja sellaiseksi tult myös jäämään, onneksi

Vierailija
97/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina miettinyt kun biologia mahdollistaa miehen lisääntymisen oikeastaan joka päivä, mutta nainen voi lisääntyä noin 9 kk välein.

Miks vitussa mies ei kuitenkaan saisi lisääntyä naista useammin naisten mukaan?

Koska ihminen on ihminen eikä aivoton elukka. Ihmisellä on moraali joka erottaa ihmisen eläinkunnasta

Vierailija
98/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Puhut paskaa. Me olemme ihmisiä, emme elukoita jotka panevat kaikkea mikä liikkuu. Toki moraaliton kusipää on moraaliton kusipää. 

Ei tietenkään kaikkea mitä liikkuu vaan niitä keitä tekee mieli. Haluaisitko itse panna kaikkea mikä liikkuu mutta " moraali" estää? Olet naurettava pelle.

Vierailija
99/99 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina miettinyt kun biologia mahdollistaa miehen lisääntymisen oikeastaan joka päivä, mutta nainen voi lisääntyä noin 9 kk välein.

Miks vitussa mies ei kuitenkaan saisi lisääntyä naista useammin naisten mukaan?

Koska ihminen on ihminen eikä aivoton elukka. Ihmisellä on moraali joka erottaa ihmisen eläinkunnasta

Eläimillä on myös aivot. Eikös esim joutsenet ole pariskuntana koko elämänsä?