Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mua vaivaa kun tyttöystävä raskaana 8kk, mut oon kovasti menossa muihin naisiin

Vierailija
10.04.2026 |

Koko ajan virittelen sutinaa 4-6 naisen kanssa...Ja aion mennä osan luo yöksi.

On vaan kova halu tehdä näin, vaikka tiedän että se on "väärin".

Mikäs mua oikein vaivaa?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sika!

Vierailija
62/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole parisuhdematskua 

Paitsi että taitaa olla pelkkä trolli 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi olla ihan geneettistä. Skepsiksen tubekanavalla on hyvä luento preeriamyyristä ja parinvalinnasta. Tietyt geenit tekevät joistain miehistä vähemmän uskollisia kumppaneita. Varo ettet tartuta lapsesi äitiin mitään tauteja. Melkein vuosittain raskaana oleav naisen saa hivin kumppaniltaa ja herpeksen primääritartunta voi oikeasti vammaannuttaa lapsen todella pahasti. Anna naisesi itse valita riskitasonsa ja kerro hänelle mikä on asian laita. Voit silti kaikesta huolimatta olla todella hyvä isä. Kumppanina aiheutat kärsimystä ja saatat puolisosi vaaraan. Kelahan ei korvaa hpv:n tai herpeslääkkeitä.

Vierailija
64/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina miettinyt kun biologia mahdollistaa miehen lisääntymisen oikeastaan joka päivä, mutta nainen voi lisääntyä noin 9 kk välein.

Miks vitussa mies ei kuitenkaan saisi lisääntyä naista useammin naisten mukaan?

Vierailija
65/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi olla ihan geneettistä. Skepsiksen tubekanavalla on hyvä luento preeriamyyristä ja parinvalinnasta. Tietyt geenit tekevät joistain miehistä vähemmän uskollisia kumppaneita. Varo ettet tartuta lapsesi äitiin mitään tauteja. Melkein vuosittain raskaana oleav naisen saa hivin kumppaniltaa ja herpeksen primääritartunta voi oikeasti vammaannuttaa lapsen todella pahasti. Anna naisesi itse valita riskitasonsa ja kerro hänelle mikä on asian laita. Voit silti kaikesta huolimatta olla todella hyvä isä. Kumppanina aiheutat kärsimystä ja saatat puolisosi vaaraan. Kelahan ei korvaa hpv:n tai herpeslääkkeitä.

Itse asiassa kyllä herpekseen saa lääkkeet. Menee maksusitoumukseen perustoimeentulotuella 👍

Vierailija
66/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa käsitellä tunteitasi rakentavalla tavalla. 

Vierailija
67/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lapsellinen ja pelkäät kasvaa mieheksi ja ottaa isän vastuun. Siksi pakenet irtosuhteisiin. Myös tunnetaidot ovat aika lapsellisella tasolla.

Vierailija
68/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hiukan luulen ap, että et ole tyttöystävää nähnytkään ja nuo lukuisat muutkin panot ovat vain märkiä uniasi. Lienen oikeass? Jos olet kuitenkin kertomasi kaltainen todellinen tollo, niin aikalailla edesvastuuton olet, koska käyt muita naimassa ja sitten nait tyttöystävääsi (koska on raskaana) ns. paljaalla. Olethan kertonut hänelle, että pippelissäsi voi asustella hyppykuppa, mustanmiehensankkeri (n-sanaa ei saa käyttää), kamalaklamydia, tip-tip-tippuri tai peräti hiv. 

Vierailija
69/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 umpisurkea! 

Vierailija
70/70 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan tuntuu et menee elämä hukkaan jos en voi panna useita naisia...vaikea selittää.

Mikä ihmeen keksintö se ylipäätään on että ei sais ollenkaan ketään enää loppuelämänsä aikana nussia?

Ap

Ei olekaan muuta kuin parisuhteen sisäinen sääntö.

Jos et halua monogamista suhdetta, olisit etsinyt naisen, joka haluaa avoimen suhteen.

Yksin et voi alkaa sääntöjä muuttamaan, sitä sanotaan pettämiseksi.

Ja siis sulla on oikeasti nainen siinä rinnalla ja lapsi tulossa ja sä et pysty muuta ajattelemaan kuin random naisia? Jäit henkisesti lapseksi. Kasva aikuiseksi ja vähän äkkiä ennen kun menetät perheen, joka sinulla voisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi