Olen 60 v mies ja kävelen kahden painavan kassin kanssa viidenteen kerrokseen - samaan aikaan herranterttu 30 v hissillä toiseen kerrokseen
Mutta hänellä on varmaan hirveän kivuliaat kuukautiset tms kauheaa tuskaa.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan itkuista oloa ja ahdistusta.
Ap:lla varmaan tosiaan kurja olo, kun pakonomaisesti kyttää naapureiden hissinkäyttöä.
Saattaa tulla yllätyksenä sinulle autistìvammaiselle, että jotkut jopa tuntevat naapureitaan.
Vaikka tuntisi naapurin, ei naapurin hissinkäyttötapoja pysty kyttäämättä valvomaan kerrostalossa.
Meidän talossa on sellainen seitsenkymppinen mieskyylä, joka päivystää pihalla ja kuulustelee asukkaiden tulemiset ja menemiset.
Nyt on kova, oikein viidenteen kerrokseen😂
Oon 54 N ja vedän 450 askelmaiset kuntoportaat viisi kertaa edes takas kolme kertaa viikossa, eikä tunnu missään. Tämä siis 12km juoksulenkin yhteydessä.
Onko Huoris jo 60-vuotias? Minä luulin nuoremmaksi. Oho.
Saman olen huomannut, että tässä taloyhtiössä 3. kerroksesta kuljetaan hissillä alas ja röökille.
Sen takia se hissi on rakennettu, että sitä käytetään. Toki 2. kerrokseen pääsee nopeammin kävellen kuin hissillä, ellei hissi ole jo valmiiksi alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla varmaan tosiaan kurja olo, kun pakonomaisesti kyttää naapureiden hissinkäyttöä.
Hih, nyt tavattiin Hissikyttääjä - mahtavaa.
Kun täällä on ollut noita AMA-tuokioita, niin mun mielestä sinne pitäis saada ehdottomasti Huoris vastaajaksi. Lähtisitkö?
Vanhan ukon jäljiltä rappukäytävässä on niin hirveä löyhkä että hissi on parempi vaihtoehto.
Olen 60v nainen ja kävelen raput kahden kauppakassin kanssa kolmanteen kerrokseen, ja ihan mielellään mutta pakosti koska hissiä ei ole. Välillä auttelen myös naapureita ostosten kantamisessa. Melkein sama kuin ap:lila. No, en ihan joka päivä.
Ajattelitko laatia hissinkäyttösäännöt. Ehdota, että käyttö korvamerkitään ja siitä peritään painon mukaan maksu. Voit ilmoittaa itsesi vapaaehtoiseksi hissipoliisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa käyttää hissiä? Jokainen voi itse valita.
Jotkut aikuiset pelkää hissiä. Itse käytin edellisessä talossa, vaikka jäin automaattiovien väliin joka päivä, ihan hirveät ovet
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on kyllä patalaiskoja. Hissillä mennään kerroksenkin väli ylös ja alas. Auto pitää saada oven eteen. Pyörällä tai kävellen pitää oikaista nurmikon poikki vaikka säästö on olematon.
Kuljen koiran kanssa joka päivä 8-10 kilometriä, lonkat on hajonneet mutta olen patalaiska joka menee hissillä
Muistatteko, kun porukalla pohdittiin, miksi se ukko-Nooa on kunnon mies sillä perusteella, että laittaa laukun naulaan? Luulen, että ap on jonkinlainen avain mysteeriimme.
Puhutkohan musta 😅 Meen kylläkin 3 kerrokseen hissillä (kahdet rappuset) mutta olen raahannut ne kauppakassit jo sieltä kaupasta asti kun ei ole autoa. On välillä aika lailla jo kädet maitohapoilla siinä kohtaa kun pääsen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa tulla yllätyksenä sinulle autistìvammaiselle, että jotkut jopa tuntevat naapureitaan.
Autistivammaiselta vaikuttaa se haiseva 60 v mies joka tuijottaa eteensä tyhjin katsein ja harppoo kassit kädessä sanaakaan sanomatta kuudenteen kerrokseen, koska herranjestas sentään,hissiä käyttää joku toinenkin ihminen!! Voin kuvitella ilmeet kun nuori nainen ystävällisesti pitää hissin ovea auki seuraavalle, mutta sosiaalisesti rajoittunut alkaa jumppaamaan alepakasseillaan.
Ma ollaan jo 76-vuotiaita ja kannetaan kolmanteen kerrokseen ihan kaikki itse ja minä nainen varsinkin, kun mies voi vain toisella kädellä kantaa, Ja kellarista vielä vinttiin eli kaksi kerrosta lisää.
Patjoja raahasin yksin vaihtoon ja uudet painavat tilalle. Nainen kyllä 76-vuotiaan kykenee jos haluaa.
Hissi on minusta luxusta, jos köytän hissiä niin kauppakeskuksissa. Meillä ei edes ole.
Tuli mieleen kirjoittaaa 76-vuotiaan ajtus. Minusta on parempi käyttää aikaa hyödylliseen tekemiseen. Sisällä voi siivota perusteellisesti. Ikkunat voi pestä kolmen viikon välein. Sitten pihaa voi siivota ja istutuksia hoitaa. Minulla meneillään suuren pihan urakka painepesurin pintapuhdistimella 20 tuumaa, 4 pyörää, kaksoiskahva, Max 4000 PSI. Eli tehoa on ja puhdistamista moninkertainen sammalkerros ja laattojen välit vihreää rikkistä. Sitten pääsen puutarhaa kääntämään. Aina on ensin hyötyliikunta. Vuosiin en ole missään fitnessvekottimissa käynyt. Autokin pitää itse pestä. Rännit puhdistaa.
Tää on niin huono, että oli vaikea jättää väliin 💩