Olen 60 v mies ja kävelen kahden painavan kassin kanssa viidenteen kerrokseen - samaan aikaan herranterttu 30 v hissillä toiseen kerrokseen
Mutta hänellä on varmaan hirveän kivuliaat kuukautiset tms kauheaa tuskaa.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
60-luvulla syntyneet on ihan eri puusta kuin 90 jälkeen maailmaan tupsahtaneet.
Jep, toisille sopii käteen lapio ja toiset tekevät tietotyötä. Sellaista se on.
Pyöräillessä ja altaassakin voi spurtata, mutta juoksuaskelten lomittaminen arkeen on monelle helpompaa: voi vaikka kipaista portaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikka huoris, tänään siis aiheena hissat.
Pystytkö nyt olemaan vai tarvitaanko ambulanssia?
Pystytkö nyt olemaan vai tarvitaanko ambulanssia?
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa käyttää hissiä? Jokainen voi itse valita.
Lihavuuden yleisyys on yli 20-vuotiailla naisilla 30 ja miehillä 27 prosenttia. Lähes joka toisella naisella (48 %) ja miehellä (44 %) on vyötärölihavuutta.
https://thl.fi/aiheet/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleis…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60-luvulla syntyneet on ihan eri puusta kuin 90 jälkeen maailmaan tupsahtaneet.
Jep, toisille sopii käteen lapio ja toiset tekevät tietotyötä. Sellaista se on.
Nuorten naisten työttömyys nousi vuonna 2025 eniten kaikista ikäryhmistä.
Tai MS tauti, Reuma.. ( Haluatko muuten itsellesi mitalin tästä valtavasta urotyöstäsi ? )
Vierailija kirjoitti:
Tai MS tauti, Reuma.. ( Haluatko muuten itsellesi mitalin tästä valtavasta urotyöstäsi ? )
Voi kyynel 😢
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on jo palkinto, parempi kunto 60-vuotiaana kuin tuolla naisella puolet nuorempana.
Jos sää et sitä ihmistä tunne etä SINÄ voi tietää mitä sairauksia toisella on.
Täällä taas missä minä asun minä kuljen kokopajan portaita ja vellihousupaskasuomalainenhyödytönnuorimies menee kokoajan tupakille hissillä.
Tämmöstä se elämä on.
Onko ap Huoris ? Tiedätkö onko Allu mies vai nainen
🤬🦍💨👴🏻🔫💪
Vaan minäpä olen 68 vee ja nousuin portaita seitsemänteen kerrokseen täysi pyykkikone hihnoilla selkään kiinnitettynä ja 24 kiloinen mattokäärö olkapäällä kun ei mahduttu hissiin. Eikä ole enempää kerroksia vaikka muutama olisi vielä mennyt. Ajelkoot heikot hisseillä kun eivät heikkouttaan hävetäkään osaa ! ...keleen pullasutunsyöjät... (jupinaa) NI !
Nuori ikä tai sukupuoli eivät tarkoita, etteikö ihmisellä voisi olla terveysongelmia. Kaikki terveysongelmat eivät myöskään näy päällepäin.
Ihan kuin muutaman kerroksen kiipeäminen olisi isokin urotyö normaalikuntoiselle 6-kymppiselle. N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa käyttää hissiä? Jokainen voi itse valita.
Me kaikki emme halua vähentää liikuntaa niin pieneksi kuin mahdollista.
Moni ihminen harrastaa liikuntaa, joten ei tarvitse tyytyä setämiehen tapaan kotiovelta autolle ja takaisin -liikkumiseen ainoana liikuntana ja vielä keulia portaiden kiipeämisellä :D
Olet niin väsynyt mummojen vesijuoksusta, ettet jaksa enää portaita?
Herranterttu? Kuulostaa enemmän 9-kymppisten sanavarastoon kuuluvalta, ja siinä iässä 5 kerrosta alkaakin olla jo hyvä.
Ketä kiinnosta? Kuka vielä nostaa tätä kakkisketjua?
Mikä oli tämän kiukunpuuskan pointti. Se ettet jaksanut odottaa hissiä vai?