Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aika erota

Vierailija
10.04.2026 |

Olen tänään sopinut meneväni miesystävän luokse yöksi, mutta huomaan miettiväni mahdollisia tekosyitä ettei "tarvitse" mennä. Miehellä on ihana luonne ja hän on persoonaltaan juuri mulle sopiva, mutta tuntuu ettei suhde ole edennyt mihinkään koko kolmeen vuoteen, mitä nyt on oltu yhdessä.

Emme tee oikeastaan muuta kuin vietämme aikaa miehen talossa ja harrastamme s*siä. Mies on sosiaalisesti tosi syrjäytynyt ja vaikka minäkään en ultrasosiaalinen oli, tykkäisin tehdä jotain muutakin. Pari kertaa on käyty jossain reissussa ja ne on olleet katastrofeja, koska miehellä on ollut niihin kohdistuneita valtavia paineita ja on käytännössä ollut niillä aivan "naamat". 

Tiedän ettei me tänäänkään tehtäisi muuta kuin maattaisiin sängyllä. Toinen juttu on, että mies tykkää valvoa yleensä koko yön, siis aivan hereillä aamuun asti ja nukkuu vähän sitten seuraavana iltapäivänä. Itse haluan saada levättyä viikonloppuisin ja ahdistaa jo etukäteen, jos pitää tuolla lailla kerryttää univelkaa. Siis toki voin itse nukkua yön, mutta sitten mies ajattelee, että ilta ja yö oli epäonnistunut, koska haluaa omien sanojensa mukaan "kohdata yöllä". Mitä se sitten tarkoittaakin. Hän on sellainen taiteellinen runoilijatyyppi.

En oikein saa enää mitään irti tuosta, vaikka tosiaan onkin tosi ihana ihminen.

Mitä ihmettä pitäisi tehdä...?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakko on tuollekin mörölle antaa persettä kun on niin ihana taiteilijatyyppi, hohhoijaa

Vierailija
2/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meiltä kyselet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi meiltä kyselet?

En tiedän, purin sydäntä  :D Ap

Vierailija
4/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun varmaan pitäisi puhua asiasta, jos vielä olet rakastunut tähän mieheen. Jos hän on kuitenkin jo iäkäs ja pitää omasta elämäntyylistään, niin siitä tuskin on hyötyä. Muutoksen pitäisi olla oma halu.

Mietin millä hän elää ja mitä tavoittelee elämässään. Entä sinä. Nehän ovat ratkaisevia siinä voiko suhteesta tulla mitään pysyvää, jos eivät kerran alkuunkaan yhteen sovellu. Toista ei kuitenkaan voi muuksi muuttaa.

Vierailija
5/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa itsellesi kysymykseen "Miksi menisin? Mitä minä saan siitä että menen käymään?".  "Ei innosta tavata" on ihan tarpeeksi hyvä syy olla menemättä vierailulle. Kuulostaa myös siltä että tuosta suhteeseta et juurikaan saa mitään, joten laajentaisin kysymystä muotoon "Miksi olen tämän ihmisen kanssa yhdessä?" jos ei löydy hyvää vastausta, niin sitten eroat. 

Vierailija
6/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun varmaan pitäisi puhua asiasta, jos vielä olet rakastunut tähän mieheen. Jos hän on kuitenkin jo iäkäs ja pitää omasta elämäntyylistään, niin siitä tuskin on hyötyä. Muutoksen pitäisi olla oma halu.

Mietin millä hän elää ja mitä tavoittelee elämässään. Entä sinä. Nehän ovat ratkaisevia siinä voiko suhteesta tulla mitään pysyvää, jos eivät kerran alkuunkaan yhteen sovellu. Toista ei kuitenkaan voi muuksi muuttaa.

Mies on 52 -vuotias. Tuntuu ettei hänellä ole ollut mitään haluja tavata ketään mun läheisiä, ystäviä, ei ketään. Joskus kysyin, mitä hän toivoo meidän suhteelta, niin vastaus oli "enemmän kahdenkeskistä aikaa". Eihän me muuta tehdäkään kuin ollaan kahdestaan hänen talossaan. Ap

Vierailija
7/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin keitti yli minulla, kun meidän piti huomenna lähteä ns. road tripille, niin nyt se peruuntui, koska mies on niin väsynyt. Eli tämäkin viikonloppu menisi pyöriessä samoissa nurkissa. Ap

Vierailija
8/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun ei keskity vapaisiin miehiin vaan pitää kilpailla varatuista.. turha valittaa, elämä opettaa. 

Vierailija
9/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä lystäät. Vastaile ja kysele itseltäsi edelleen. 😝

Vierailija
10/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna lähtisin eri suuntaan. Jos itse olet sosiaalinen, niin tuo tapaaminen pelkästään sängyn vuoksi ei ole oikein.

Vierailija
11/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua mennä niin älä mene. Miksi menisit jos et halua? 

Vierailija
12/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Älä kiertele. Erilaiset tavat elää. Reissujen ei pitäisi olla noin stressaavia, mikä niissä vikana ollut. "Naamat" ei kuulosta hyvältä tyypillä.

Vierailija
13/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole vienyt suhdetta eteenpäin 3 vuoteen. Eli panomies joka on tyytyväinen nyky tilanteeseen.

Vierailija
14/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle sopii roikuttaa sinua panosuhteessa, jossa kidutetaan sinua valvottamalla, mutta sinulle ei sovi sellainen. Mies täysin tyytyväinen nykytilanteeseen, joten ei mitään motia muuttaa tilannetta, mutta sinä toivoisit, että tilanne muuttuu.  Nohevampi vetäisi tästä johtopäätökset ihan omin avuin.

Vierailija
15/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna lähtisin eri suuntaan. Jos itse olet sosiaalinen, niin tuo tapaaminen pelkästään sängyn vuoksi ei ole oikein.

En edes ole kovin sosiaalinen... Mutta jopa mua on alkanut ahdistaa tällainen. En jaksa vain maata sängyllä ja kuunnella miehen sisäisiä analysointeja jutuista, joita pyörittelee päänsä sisällä. Aikansa ne kiehtoivat mua ja tuntuivat syvällisiltä, mutta pidemmän päälle alkaa olla todella tylsää. Ap

Vierailija
16/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Mitään Järkeä.

Tuskinpa tunnettakaan.

Huh, mikä vätys.

Vierailija
17/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotenkin ärsyttää, kun aikuinen mies on niin sulkeutunut ettei voi käydä kaupassakaan kuin siinä kaikkein tutuimmassa lähikaupassa. Tuntuu, että pitäisi jotenkin tsempata kuin pientä lasta, että "hyvin se menee" ja "rohkeasti nyt vain". Juurikaan ei ole tosiaan käyty hänen kanssaan missään, mutta kerran mentiin bussilla, niin siinä ovella yhtäkkiä livahti mun selän taakse ja pyysi mua menemään ensin. Siis iski siinä hänelle ahdistuksen päälle, kun se kuski oli siinä... Ei mulla ole mitään vastaan, jos ihminen on pikkuisen ahdistunut, mutta eikö tuo ole aikuiselta mieheltä hieman avutonta jo. Ap

Vierailija
18/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä kohtuu normaaleja miehiä ja sinä roikut tuossa miehessä miksi?

Vierailija
19/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun korvaan tappavan tylsältä suhteelta, mutta kuka tykkää mistäkin. Itse en jäisi tuollaiseen, enkä jäänytkään. Paljon enemmän mielekästä tekemistä sinkkuna. 

Vierailija
20/50 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotenkin ärsyttää, kun aikuinen mies on niin sulkeutunut ettei voi käydä kaupassakaan kuin siinä kaikkein tutuimmassa lähikaupassa. Tuntuu, että pitäisi jotenkin tsempata kuin pientä lasta, että "hyvin se menee" ja "rohkeasti nyt vain". Juurikaan ei ole tosiaan käyty hänen kanssaan missään, mutta kerran mentiin bussilla, niin siinä ovella yhtäkkiä livahti mun selän taakse ja pyysi mua menemään ensin. Siis iski siinä hänelle ahdistuksen päälle, kun se kuski oli siinä... Ei mulla ole mitään vastaan, jos ihminen on pikkuisen ahdistunut, mutta eikö tuo ole aikuiselta mieheltä hieman avutonta jo. Ap

Sulla on siinä klassinen mieslapsi. Onneksi olkoon! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi