Mikä on suosikkireseptisi airfryerilla ?
Laitan tähän omani eli tortillapizzan.
1 tortillalevy, pienempi joka mahtuu airfryerin koriin, jossa käytän alla leivinpaperia
Laitan ihan kevyesti ketsuppia ensin.
Täytteeksi esim. seuraavat:
- kinkkusuikaleita
- makeita amerikkalaisia kurkkuviipaleita pikkupaloiksi silputtuna
- fetaa pikkukuutioina (käytän yleensä K-menu halpis-salaattijuustoa, maistuu samalle)
- juustoraastetta
- päälle 1 - 2 kananmunaa, rakenne hitusen sekoitettuna
- babypinaattia toisinaan kurkun sijasta, jos kaapissa sattuu olemaan
180 astetta 10 minuuttia. Saksilla annospaloiksi :)
Kommentit (23)
Pottumuusi ja nakkikastike friteerattuna.
Pullat teen nykyään melkein aina nopsasti airfryerissa. Pakasteessa on aina Pirkka esipaistettuja vehnäpullia. (14 kpl:n pussi jotain vähän alle 4 euroa)
Leivinpaperi airfryeriin, jäiset pullat (meillä mahtuu 4 kpl kerrallaan) airfryeriin, päälle kananmunaa ja raesokeria.
200 astetta 6 - 8 minuuttia. Paistan itse aina tuon 8 minuuttia, tykkään erittäin tummaksi paistuneista.
(uunipaiston ohje 225 astetta 6 - 8 minuuttia)
Kaarnanpaloilla höystetty tissimaitovatkuli
Keitetyt kananmunat. Tai eihän ne keitetyt ole, mutta maistuu samalle . Tulee hyviä
Vai, että lempiresepti satisfyerilla jaa'a, enpäs tiedä.
Hamppareihin teen itse jauhelihapihvit. Niitä mahtuu 2-4 koriin. Tulee hyviä ja meheviä.
Myös kokolihapihvit onnistuu erinomaisesti.
Muutamia laatikoitakin olen tehnyt.
Pannaria
sieniä olen paistanut sillä ja kukkakaalista tulee suorastaan herkkua.
Kaks kourallista pekkiksiä ja kourallinen makkiksia.
Paahdetut kasvikset.
Kasvislaatikot.
Joulutortut
Lohkoperunat
Jugurtti / viili
Teeleipä
Lasagne
Siislähes kaikki, pannukakku on ainut mitä en saanut onnistumaan.
Iltapalaksi marinoidut kanapalat.
Mulla on leipätaikina jääkaapissa ja teen siitä muutaman sämpylän ja paistan aamulla itselleni aamiaiseksi. Ihana syödä joka aamu tuore sämpylä tai kaks.
Kananugetteja brolierinlihasta. Teen sen laittamalla muovipussiin kananpalat, kananmunan mausteita: sipulijauhetta, suolaa, sitruunamehua, valkosipulijauhetta, sinappijauhetta ripaus, mustaa ja valkopippuria, chiliä. Sekotan niitä puristelemalla pussia ja sitten päälle pankojauhoa ja ritilälle niin, että ilma mahtuu kiertämään välissä. Sumutan päälle hiukan öljyä ja paistan 180 astetta 10min. Käännän ja toiset 10min. Dipin kanssa terveellinen ja maistuva iltapala.
up