Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet kertoo deittiprofiilissa että ne on rokottamattomia. Siis tosi monet

Vierailija
09.04.2026 |

What 😃 mitäs sitä omaan sitte laittas. Nainen 39v, umpisuoli tallella. Jos kiinnostuit ni pistä viestiä.

Kommentit (341)

Vierailija
161/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi tarkoittaa sitäkin, että heillä on lisääntymiskyky tallella, jos vaikka joku mimmi etsii lapsilleen isäkandidaattia. Itse en kyllä tuollaista tietoa laittaisi mutta joku kokeilee tuollakin tavalla. Miten se on keneltäkään pois? 

Sä se vaan jaksat jauhaa tätä follaripaskaa. Sun kanssa ei HALUA lisääntyä kukaan.

Vierailija
162/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolle yhdelle. Lääkäriys ei takaa mielenterveyttä. Niissä teidän ulkomaiden lääkäreissähän on oikeutensa tai työnsä menettäneitä. Osa ihan keksittyjä. 

Hauskin oli yksi yli 90-vuotias dementoitunut tutkija, joka väitti mm. että vedellä on muisti.

Ja se oli hörhöjen mielestä pätevä antamaan lausunnon rokotteista.

92 v patologi oli ossipojan asiantuntijana. Patologi tiesi kertoa rokotetuilla olevan valkoista sitkeää nauhaa veren sijasta verisuonissaan. Itse en kyllä tiedä minkälaiset vainajan verisuonet ovat. Kai se verikin lakkaa kiertämästä?

Mitä väliä sillä, minkä ikäinen tämän sinulle kertoo tai kenen vieraana se on? Yrität vain heikentää uskottavuutta. Suomessa tästä(kään) ilmiöstä ei puhuta, koska täällä ei palsamoida ruumiita. 

Aiheesta löytyy dokkari Died Suddenly ja myös useita keskusteluja youtubessa. Muistaakseni jotain tutkimustakin oli jo tehty, mistä selvisi, että nuo uudenlaiset verisuonia tukkivat hyytymät muodostuvat jo ihmisen eläessä, ei kuoleman jälkeen (aluksi tätä ei tiedetty). 

Ei näitäkään hyytymiä tietenkään kaikille tule, mutta kannattaa suhtautua vakavasti. Niitä alkoi ilmestyä samaan aikaan kuin koronarokotukset tuli kuvioon. Kymmeniä vuosia palsamointityötä tehneet eivät olleet ennen nähneet tällaisia. 

Et usko lääkäreitä etkä asiatietoa mutta usasta syötetyn lääketieteen vastaisen aineiston uskot ihan ilman kritiikkiä. Onko se itse ajattelua?

Ja itse dokumentin tekijä on aikamoinen hämärähemmo:

https://en.wikipedia.org/wiki/Stew_Peters
Stewart Peters[1] on yhdysvaltalainen alt-right- liikkeen internet-persoona. Hänet tunnetaan virheellisen tiedon ja salaliittoteorioiden levittämisestä koronavirukseen liittyen,[6] homofobiasta, transfobiasta sekä antisemitistisistä ja valkoista ylivaltaa kannattavista näkemyksistä, kuten holokaustin kieltämisestä.[7][8][9] Hän on myös tunnetusti kannattanut intialaisvastaisia näkemyksiä.[10]

Aiemmin räppärinä ja palkkionmetsästäjänä toiminut[11] [12] Peters aloitti vuonna 2020 Stew Peters Show -ohjelman, jota lähetetään arkipäivisin. Hänen ohjelmassaan esitetään säännöllisesti salaliittoteorioita hallitusorganisaatioista, kuten CDC:stä. Hänen vieraansa ovat olleet tunnettuja salaliittoteorioiden kannattajia, kuten Paul Gosar[13] ja Mark Meadows.[14] Vuonna 2022 Peters julkaisi rokotevastaisen elokuvan Died Suddenly ja sen jälkeen vuonna 2023 elokuvan nimeltä Final Days. 

Dokumentissa esiintnyt palsamoija Richard Hirschman on aiemmin esiintynyt InfoWarsissa ja muissa hörhöjen vaihtoehtomedioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäykkäkouristusrokotus voimassa. Jokos alkaa pikkuhousut kostua?

Vierailija
164/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit suomessa hörhöpaöstoilla yks hautausurakoitsija. Mt -menneisyys ja tais k-aikanakin olla lepolomalla.  Hän hautasi koko ajan nuoria rokotukseen kuolleita ihmisiä, ei tavisvainajia yhtään.

Vierailija
165/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne etsii high quality naista kuka ymmärtää jostain jotain?

Eli itsensä kaltaista matalasti koulutettua höhlää, johon uppoaa jenkkisaarnaajien hevonpaska. Sen porukan tunnistaa usein jo ulkoisesta olemuksesta. Viimeistään katseesta.

Vierailija
166/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit suomessa hörhöpaöstoilla yks hautausurakoitsija. Mt -menneisyys ja tais k-aikanakin olla lepolomalla.  Hän hautasi koko ajan nuoria rokotukseen kuolleita ihmisiä, ei tavisvainajia yhtään.

Arvostettu oikeuspsykiatri Hannu Lauerma totesikin osuvasti, että tuolla porukalla on hyvin usein psykoottisia oireita. Sen huomaa.

Vierailija
167/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on todenneet, että rokottamsttomilta naisilta saa kakosta helpoiten. Mutta nää naiset taas karttelee rokotettuja miehiä  Hyväähän se vaan on että arvomaailmat kohtaavat.

Vierailija
168/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tällainen keksitty provoilu saanut monta sivua jo keskustelua aikaiseksi :D

Vierailija
169/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs tällainen keksitty provoilu saanut monta sivua jo keskustelua aikaiseksi :D

Tuskin on keksittyä, sillä olen huomannut tuota samaa naisten deittiprofiileissa.

Vierailija
170/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä naisena noita koronarokotuksia ottanut. Vaikka tuputettiinkin raskauden jälkeen aika vahvasti monelta taholta...

Mut en mainosta asiaa kun siitä saa hörhön leiman. Aletaan kuvitteleen että uskon hopeaveteen ja sen sellaista, ihmiset tekee tosi paljon outoja johtopäätöksiä siitä jos ei ole ottanut koronarokotetta. Minun päätös perustui vain epäluuloon, että onko varmasti turvallinen. En seurannut mitään vaikuttajia tai hörhö sivustoja. Minulla vaan on kriittinen suhtautuminen, en usko kaikkea mitä media tai viranomaiset sanoo. 

Ja mielessä oli myös sikainfluenssa ja kuinka siihen tarkoitettu "turvalliseksi" mainostettu rokote aiheutti yllättäen narkolepsiaa. Ajattelin että samanlainen vaara, että joku yllättävä juttu voi tulla kun eihän mitään täydellisesti pystytä tutkimaan ja poissulkemaan.

Ja olen ottanut kaikki muut rokotteet, sanotaan nyt sekin vielä. Kun sekin ennakkoluulo että en ottais mitään rokotteita koska epäilin koronarokotetta.

Entäs ne lapsen rokotukset? K-vitsku syntymän jälkeen? 

K-vitamiinipiikki ei ole rokotus. 

No joo, mutta kun siinä piikissä tungetaan vitamiinin ohessa ihmiseen ties mitä tehosteaineita. Ei sitä silloin passaa ottaa.

Vierailija
171/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on keksittyä, sillä olen huomannut tuota samaa naisten deittiprofiileissa.

Ihan varmasti. Monet myös ilmoittaa koko potilashistoriansa profiilissaan.

Vierailija
172/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti. Monet myös ilmoittaa koko potilashistoriansa profiilissaan.

Rokotevastaiswt hörhöt kyllä kertovat ihan kaikkialla että eivät ole rokotettuja. Yleensä näiden kummajaisten kanssa ei kukaan halua olla, siksi heitä on paljon deittipalveluissa. Jossa sitten kertovat olevansa kulkutautimyönteisiä. 

Vierailija
173/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se kenellekkään kuuluu,toisaalta rokotettuja asia tuntuu kuitenkin kiinnostava kovasti.

Vierailija
174/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään ottanut koronarokotetta enkä ottaisi mitään muutakaan vastaavaa turhakerokotetta. Mutta en myöskään kontaktoisi miestä joka mainostaa rokottamattomuuttaan, koska pitäisin häntä hieman yksinkertaisena ja naiivina tapauksena. Itselleni ei tulisi mieleenkään kertoa asiasta sellaisille ihmisille joille asia ei kuulu eli toisin sanoen kenellekään paitsi kaikista läheisimmille ihmisille. 

Vierailija
175/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se kenellekkään kuuluu,toisaalta rokotettuja asia tuntuu kuitenkin kiinnostava kovasti.

Tämä on vain ihan keksitty juttu, jotta saadaan taas 'miehet ovat -aseta valituksesi tähän-' aloitus vol.67 käyntiin, kun muutakaan elämää ei ole.

Vierailija
176/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itsekään ottanut koronarokotetta enkä ottaisi mitään muutakaan vastaavaa turhakerokotetta. Mutta en myöskään kontaktoisi miestä joka mainostaa rokottamattomuuttaan, koska pitäisin häntä hieman yksinkertaisena ja naiivina tapauksena. Itselleni ei tulisi mieleenkään kertoa asiasta sellaisille ihmisille joille asia ei kuulu eli toisin sanoen kenellekään paitsi kaikista läheisimmille ihmisille. 

Mutta tuossa onkin ideana etsiä itselleen sopivaa, aivan kuten tupakoimaton haluaa, että mahdollinen kumppani ei polta tupakkaa.

Vierailija
177/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa välttää jos itse rokotettu koska niiltä voi saada sen taudin jolta sen rokotuksesi siis pitäisi suojata vai miten se rokotuslogiikka nyt menikään

Vierailija
178/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚩

Se on dog whistle ääriajattelijoille, implikoi muitakin kyseenalaisi elämänkatsomukseen liittyviä asioita (salaliittoteoriat), ja piirteitä kuten naisvihamielisyyttä. Kannattaa skipata jos oma henki kallis.

Vierailija
179/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ehta asperger voi kuvitella tuon olevan valttikortti deittimarkkinoilla.

Vierailija
180/341 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronarokotteita ketään tavallista ihmistä ei kiinnostanut mitä rokotteita joku oli ottanut, tai jättänyt ottamatta.