Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Miehet kertoo deittiprofiilissa ettÀ ne on rokottamattomia. Siis tosi monet

Vierailija
09.04.2026 |

What 😃 mitĂ€s sitĂ€ omaan sitte laittas. Nainen 39v, umpisuoli tallella. Jos kiinnostuit ni pistĂ€ viestiĂ€.

Kommentit (341)

Vierailija
241/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolle yhdelle. LÀÀkĂ€riys ei takaa mielenterveyttĂ€. NiissĂ€ teidĂ€n ulkomaiden lÀÀkĂ€reissĂ€hĂ€n on oikeutensa tai työnsĂ€ menettĂ€neitĂ€. Osa ihan keksittyjĂ€. 

Hauskin oli yksi yli 90-vuotias dementoitunut tutkija, joka vÀitti mm. ettÀ vedellÀ on muisti.

Ja se oli hörhöjen mielestÀ pÀtevÀ antamaan lausunnon rokotteista.

92 v patologi oli ossipojan asiantuntijana. Patologi tiesi kertoa rokotetuilla olevan valkoista sitkeÀÀ nauhaa veren sijasta verisuonissaan. Itse en kyllÀ tiedÀ minkÀlaiset vainajan verisuonet ovat. Kai se verikin lakkaa kiertÀmÀstÀ?

NÀistÀ on paljon kuviakin olemassa ja nÀytteitÀ otettu. PitkiÀ, jopa metrisiÀ valkoisia "matoja" suonet tÀynnÀ.

Niin ja sinÀ uskot nuo mv-lehden jutut. MinÀ luen kaikkea aika kriittisesti. Muistathan syödÀ ivermektiiniÀ havujuoman kanssa.

En ole koskaan lukenut mv-lehteĂ€.  NĂ€istĂ€ valkoisista hyytymistĂ€ olen nĂ€hnyt livekuvaa sekĂ€ keskustelua.

Wkipedia (josta ehkÀ medialukutaitoisempi huomaa tiettyjÀ painotuksia):

"IvermektiiniÀ on haikailtu myös Covid-infektioon, ja kehitysmaissa, joissa on puutetta rokotteista, sitÀ kÀytetÀÀn tarkoitukseen laajalti. Tieteelliset tutkimusnÀytöt puhuvat riittÀvÀÀ tehokkuutta vastaan. Koeputkioloissa on saatu aikaan viruksen monistumisen ehkÀisyÀ, mutta nÀissÀ testeissÀ kÀytetyt lÀÀkepitoisuudet ovat niin suuria, ettei niitÀ voi kÀyttÀÀ ihmisellÀ.[12][13] Vuoden 2022 alkupuolella Oxfordissa oli kÀynnissÀ Ison-Britannian laajuinen tutkimus ivermektiinin tehokkuudesta Covid-19:n hoitoon.[14]"

On se harmi, ettÀ kehitysmaissa annetaan ivermektiiniÀ ihmisille ihan muuten vaan ja huvikseen sekÀ turhaan. Toisaalta covid-kuolemat oli monilla alueilla selvÀsti matalammat kuin ns. lÀnsimaissa.

Olet ihan tasan tarkkaan nÀhnyt "matoja" hörhösivustojen hörhö- youtubeilla. Onhan ne olevinaan tieteellisiÀ kun lÀÀkevastainen liike on kuitenkin palkannut virkaheitto-lÀÀkÀreitÀ sanomaansa levittÀmÀÀn

Mites ne nigerian saarnaajat rapsodiassa? Nettipappi paavola farmakeijoineen.  Ja pappi Ahviokin antaa lÀÀketieteellisiĂ€ katsauksia.

Vierailija
242/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronapiikitetyt copettaa, pelÀten ja odottaen omaa Àkkikuolemaa.

Miksi sitten ne on nimenomaan ne rokottamattomat foliohatut, jotka tekee nÀitÀ aloituksia vuodesta toiseen, jos ongelma on rokotetuilla?

"Miksi sitten ne on nimenomaan ne rokottamattomat foliohatut, jotka tekee nÀitÀ aloituksia vuodesta toiseen, jos ongelma on rokotetuilla?"

Miksi et ajattele mitÀÀn itse? Tuohon kysymykseesi yksi vastaus on esimerkiksi tÀmÀ: Koska rokotekattavuus kokeellisella rokotteella oli iso. Koska terveydenhoitoresurssimme ei ole loputtomat, eikÀ verokirstukaan pohjaton. Terveydenhoitohenkilökunta velvoitettiin rokottautumaan. Ja ihan vaikka rokotetuista "vain" 10% sairastuisi ottamisen takia esim. syöpÀÀn, johon ei muuten olisi sairastunut, niin sairastuneiden mÀÀrÀ olisi iso. Liian iso.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi tarkoittaa sitĂ€kin, ettĂ€ heillĂ€ on lisÀÀntymiskyky tallella, jos vaikka joku mimmi etsii lapsilleen isĂ€kandidaattia. Itse en kyllĂ€ tuollaista tietoa laittaisi mutta joku kokeilee tuollakin tavalla. Miten se on keneltĂ€kÀÀn pois? 

SÀ se vaan jaksat jauhaa tÀtÀ follaripaskaa. Sun kanssa ei HALUA lisÀÀntyÀ kukaan.

Moon lisÀÀntymiseni suorittanut jo. Hyvin ja onnistunein tuloksin 😄

Samoin minÀ. Viisi kertaa, joista kaksi rokotesarjan saatuani.

Eli olet vuosina 2021 - 2025 saanut 5 lasta?

Sulla on sitten ollut monta naista joten et ole hakemassa pysyvÀÀ parisuhdetta.

Ok.

Hei mites toi luetun ymmÀrtÀminen? Ai joo, mutta teikÀlÀiset on yleensÀ heikosti koulutettujakin.

No taas meni vÀÀrin

Olen korkeasti koulutettu. Ilmaisitko sinĂ€ itseĂ€si heikosti?

Miksi et työelÀmÀssÀ?

Vierailija
244/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Thats the new way of telling that someone is a high quality man !! Purebloods gang gang đŸ’Ș

Vierailija
245/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat konservatiivejÀ. Se, ettÀ ei ole ottanut koronarokotetta liittyy usein patrioottiseen maailmankuvaan.

Ei, se liittyy kyllĂ€ ÀÀrioikeistolaisuuteen, ja kaikkeen muuhun, mitĂ€ tuo ajattelu pitÀÀ sisĂ€llÀÀn. Persuja todennĂ€köisesti. 

Ja nÀitÀ vkk ( turtiaisen littumaa myös), VL jonka puolueen ainoa sanoma rokotevastaisuus ja uskomushoidot, kavoniuksen totuuspuolue. Persuista pois potkittuja tai liian ÀÀriÀ sinne.

Vierailija
246/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat konservatiivejÀ. Se, ettÀ ei ole ottanut koronarokotetta liittyy usein patrioottiseen maailmankuvaan.

Siis tyhmyyteen.

Vierailija
247/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Skrollaa ohi. JĂ€rjetöntĂ€ tulla tĂ€nne sitĂ€ kiljumaan ja kinaamaan ja poistelemaan kommentteja, kukaan pakota olemaan kenenkÀÀn kanssa tekemisissĂ€. Meinaatko, ettĂ€ joku ottaa kopin kun tarpeeksi kauan kinastelet? 

Vierailija
248/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PitÀÀ olla kyllĂ€ yksinkertainen ressukka, joka on mennyt korruptoituneiden lÀÀkeyhtiöiden myrkkypiikkejĂ€ itseensĂ€ ottamaan. 

Moni ei ymmÀrrÀ miten valtava bisnes lÀÀke- ja terveysala on. Toimii markkinatalouden tavoin. Ensin luodaan tarve ja sitten myydÀÀn siihen vastaavaa tuotetta. NykyÀÀn luodaan vielÀ joukkopelko ja hysteria. Hassuinta ettÀ pahimmat tai parhaat intoilijat kuvittelevat suojelevansa muita ja pelkÀÀvÀt rokottamattomia vaikka ovat itse rokotettuja.

Kuvittelet siis ihan oikeasti, ettĂ€ taustalla oli katala juoni 😂

Tiedoksesi: lÀÀketeollisuuden ei ole tarkoitus parantaa, vaan tehdÀ rahaa. Kallis lÀÀke = hyvÀ, halpa lÀÀke = huono.

Se on vaan ihan kapitalismin lakeja.

Niin. Hiljattain diagnosoitiin tutun pojanpojalla ADHD. Mummon mielestĂ€ poika oli liian vilkas. Ok lÀÀkĂ€ri teki diagnoosin ja jotakin muuta muka löytyi  helposti ja mÀÀrĂ€si jotkut lÀÀkkeet. Poika meni ihan passiiviseksi. Lopulta mummo uskoi jĂ€rkipuhetta ja lopettivat lÀÀkityksen ja poika virkosi. MeidĂ€n nuoruudessa varmaan joka toisella pojalla olisi ollut ADHD. Tauteja vaan keksitÀÀn ja myydÀÀn lÀÀkkeitĂ€, on nĂ€hty moneen kertaan. Sama ravintolisien kanssa. Kukaan terve ja normaalisti elĂ€vĂ€ ei niitĂ€ tarvi. Niin no, ehkĂ€ me ollaan niin sairaita.

Vierailija
249/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, se liittyy kyllĂ€ ÀÀrioikeistolaisuuteen, ja kaikkeen muuhun, mitĂ€ tuo ajattelu pitÀÀ sisĂ€llÀÀn. Persuja todennĂ€köisesti. 

En ole koskaan ÀÀnestÀnyt vasemmistoliitosta oikealle, ja mulla on kaksikin yliopistotutkintoa eikÀ yhtÀÀn koronarokotetta. En katsonut tarvitsevani ja vitutti se valtiovallan pakottaminen ja se, ettÀ pÀÀttÀjÀt vÀittivÀt tietÀvÀnsÀ asioita, joista heillÀ ei oikeasti ollut mitÀÀn tietoa. Ja vitutti laumakansa, joka toistelee tÀysin ristiriitaisia ja osin naurettavia epÀloogisia vÀitteitÀ vain siksi, ettei heitÀ pelottaisi, ja ovat valmiit vaikka pistÀmÀÀn jokaisen eri tavalla ajattelevan leirille samasta syystÀ. En halua tukea tÀmmöisiÀ jÀrjestelmiÀ ja ihmisiÀ.

Sain koronan 2023, olin 2 pÀivÀÀ pois töistÀ. MitÀ olisin hyötynyt mRNA-rokotuksista?

Moni oli sairaalassa.  Kummityttökin 39 vaikka on hoikkakin ja nuori. Tuo on kovaa itsepetosta kieltÀÀ ettei se rehellisillĂ€ ihmisillĂ€ ollut kova tauti. Litmanen, se yks jÀÀkiekkovalmentaja, jopa se petri-saarnaaja hengityskoneessa.

Vierailija
250/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ÀÀnestÀnyt vasemmistoliitosta oikealle, ja mulla on kaksikin yliopistotutkintoa eikÀ yhtÀÀn koronarokotetta. En katsonut tarvitsevani ja vitutti se valtiovallan pakottaminen ja se, ettÀ pÀÀttÀjÀt vÀittivÀt tietÀvÀnsÀ asioita, joista heillÀ ei oikeasti ollut mitÀÀn tietoa. Ja vitutti laumakansa, joka toistelee tÀysin ristiriitaisia ja osin naurettavia epÀloogisia vÀitteitÀ vain siksi, ettei heitÀ pelottaisi, ja ovat valmiit vaikka pistÀmÀÀn jokaisen eri tavalla ajattelevan leirille samasta syystÀ. En halua tukea tÀmmöisiÀ jÀrjestelmiÀ ja ihmisiÀ.

Sain koronan 2023, olin 2 pÀivÀÀ pois töistÀ. MitÀ olisin hyötynyt mRNA-rokotuksista?

Olen myös enemmÀn vasuri, oikean työn tekijÀ kun olen. SiltikÀÀn en oikein ymmÀrrÀ toisten vaahtoamista ja vauhkoamista rokotteiden puolesta tai vastaan. Mulle ihan sama. Olen vastuussa vain itsestÀni ja teen itse omat pÀÀtökseni.

Vierailija
251/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tyhmyyteen.

Ei.

MinÀ en ole kiinnostunut öyhöttÀjistÀ, mutta voin antaa kuitenkin vinkin:

Pohjimmiltaan todellinen naisellinen nainen on kiinnostunut oikeista miehistÀ - vaikka olisivat patrioottisia.

VauvamiehillÀ ei ole yhtÀ suuria mahiksia, ellette miehisty.

Maailma on muuttunut niin paljon, ettÀ yleensÀ tuollaiset kiinnostavammat, elinvoimaiset ukot ÀÀnestÀvÀt persuja. Ei mahda mitÀÀn.

Vierailija
252/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottanna yhtÀÀ koronarokotetta.

N66

En minÀkÀÀn.

N61

Ja olin "riskiryhmÀÀ. 

Vierailija
253/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös enemmÀn vasuri, oikean työn tekijÀ kun olen. SiltikÀÀn en oikein ymmÀrrÀ toisten vaahtoamista ja vauhkoamista rokotteiden puolesta tai vastaan. Mulle ihan sama. Olen vastuussa vain itsestÀni ja teen itse omat pÀÀtökseni.

No olen ihan samaa mieltÀ. Minun puolestani saa jokainen tÀysvaltainen ottaa sitÀ mitÀ lystÀÀ. Tai olla ottamatta. SiitÀ olen eri mieltÀ, ettÀ tarvitsen koronapassin, ettÀ voin mennÀ baariin.

Jos kÀvisin baareissa.

Joku jÀrki pitÀÀ olla pÀÀtöksenteossa, eikÀ tÀllainen ala-astemeininki. HÀvettÀÀ pÀÀttÀjÀt, jotka joutuvat höpöttÀmÀÀn tÀllaisia, vaikka heistÀ suurin osa tajuaa, ettÀ puhuvat ihan lapsellista paskaa. Koska kansalle ei voi sanoa, ettÀ me ei oikeastaan hanskata tÀtÀ juttua yhtÀÀn. Kansahan pelÀstyy, jos johtaja ei tiedÀ asioita.

Vierailija
254/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Korkeakoulutettu ihminen tÀÀllÀ kertoo ettei syöpiÀ ennen vuotta 2021. Ja ei muka lue hörhösivuja.

Vierailija
255/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taitaa olla ap. nÀmÀ miehet vÀhÀn vÀhemmÀn ÀlykkÀitÀ, pysyisin erossa.

M77

Vierailija
256/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihmettelin k-aikaan miten juoppoja on nk henkistyneet ja uskomushoitajat. He riekkuivat juottoloiden ovilla ja sinne yhteen kokoontuivat kaukaakin vastoin voimassa olevia sÀÀntöjÀ. No yrittÀjÀ oli konkkaan menossa muutenkin.

Ja Helsingin kaduilla riehuessaan.

Vierailija
257/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi tarkoittaa sitĂ€kin, ettĂ€ heillĂ€ on lisÀÀntymiskyky tallella, jos vaikka joku mimmi etsii lapsilleen isĂ€kandidaattia. Itse en kyllĂ€ tuollaista tietoa laittaisi mutta joku kokeilee tuollakin tavalla. Miten se on keneltĂ€kÀÀn pois? 

SÀ se vaan jaksat jauhaa tÀtÀ follaripaskaa. Sun kanssa ei HALUA lisÀÀntyÀ kukaan.

Moon lisÀÀntymiseni suorittanut jo. Hyvin ja onnistunein tuloksin 😄

Samoin minÀ. Viisi kertaa, joista kaksi rokotesarjan saatuani.

Eli olet vuosina 2021 - 2025 saanut 5 lasta?

Sulla on sitten ollut monta naista joten et ole hakemassa pysyvÀÀ parisuhdetta.

Ok.

Hei mites toi luetun ymmÀrtÀminen? Ai joo, mutta teikÀlÀiset on yleensÀ heikosti koulutettujakin.

No taas meni vÀÀrin

Olen korkeasti koulutettu. Ilmaisitko sinĂ€ itseĂ€si heikosti?

Miksi et työelÀmÀssÀ?

Minulla on erittÀin vakava fyysinen sairaus.

Tosin tÀmÀ ei luullakseni ( tai mistÀpÀ sen tietÀÀ) tullut mistÀÀn rokotteesta.

Vierailija
258/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YmmÀrrÀn hyvin.

Aika vaikea ottaa tosi vakavasti ihmisiÀ jotka lankesi pelkopropagandaan. Ainakin jos ei ole vielÀkÀÀn tajunnut.

KyllĂ€ naapurin Pertsa ja YouTube-videon hörhö vaan tietÀÀ paremmin kuin jotkut turhat tiedemiehet jotka ei oo edes elĂ€mĂ€nkoulua kĂ€yneet. 

Vierailija
259/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuo ”rokottamaton” on mahtava tapa kertoa, ettĂ€ henkilö ei ole kovin Ă€lykĂ€s ja ei usko tutkittuun tietoon.

Vierailija
260/341 |
10.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YmmÀrrÀn hyvin.

Aika vaikea ottaa tosi vakavasti ihmisiÀ jotka lankesi pelkopropagandaan. Ainakin jos ei ole vielÀkÀÀn tajunnut.

KyllĂ€ naapurin Pertsa ja YouTube-videon hörhö vaan tietÀÀ paremmin kuin jotkut turhat tiedemiehet jotka ei oo edes elĂ€mĂ€nkoulua kĂ€yneet. 

VielÀkös noin luulet. Onpa sitkeÀssÀ aivopesu. Voi voi ...tietoa ei ihmisillÀ vielÀkÀÀn.

SiinÀ on se huono puoli ettÀ ottavat taas lisÀÀ kun tarjotaan. Ja huutavat hurraata kun Uusimaa ja koulut suljetaan ja vanhukset saa kuolla yksin.. Ja talous taas lisÀÀ kuralle... Mutta jotkut kiittÀÀ ja nauraa koko matkan pankkiin.

Eikös se pelko ole siellĂ€ pĂ€in. Napditaan sitĂ€ iveria ja havujuomaa ettei vaan rokotus tartu. Omat lapset jĂ€tetÀÀn vaille rokotuksia. PelĂ€tÀÀn uusimaan sulkeutumista ja ettei pÀÀse kĂ€nnÀÀmÀÀn. PelĂ€tÀÀn mastoja, lentokoneita, kouluja, neuvoloita, vĂ€hĂ€n kaikkea mahdollista. YhtĂ€ pelkoa ne kaksi teikĂ€lĂ€isten julkista fb-sivua.  Ei tavisihmiset enÀÀ jauha rokotuksista yms yhtĂ€ hysteerisinĂ€ kuin noilla sivuilla  usalaisen materiaalin aivopesemĂ€t.