Miehet kertoo deittiprofiilissa ettÀ ne on rokottamattomia. Siis tosi monet
What đ mitĂ€s sitĂ€ omaan sitte laittas. Nainen 39v, umpisuoli tallella. Jos kiinnostuit ni pistĂ€ viestiĂ€.
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronapiikitetyt copettaa, pelÀten ja odottaen omaa Àkkikuolemaa.
Miksi sitten ne on nimenomaan ne rokottamattomat foliohatut, jotka tekee nÀitÀ aloituksia vuodesta toiseen, jos ongelma on rokotetuilla?
"Miksi sitten ne on nimenomaan ne rokottamattomat foliohatut, jotka tekee nÀitÀ aloituksia vuodesta toiseen, jos ongelma on rokotetuilla?"
Miksi et ajattele mitÀÀn itse? Tuohon kysymykseesi yksi vastaus on esimerkiksi tÀmÀ: Koska rokotekattavuus kokeellisella rokotteella oli iso. Koska terveydenhoitoresurssimme ei ole loputtomat, eikÀ verokirstukaan pohjaton. Terveydenhoitohenkilökunta velvoitettiin rokottautumaan. Ja ihan vaikka rokotetuista "vain" 10% sairastuisi ottamisen takia esim. syöpÀÀn, johon ei muuten olisi sairastunut, niin sairastuneiden mÀÀrÀ olisi iso. Liian iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi tarkoittaa sitÀkin, ettÀ heillÀ on lisÀÀntymiskyky tallella, jos vaikka joku mimmi etsii lapsilleen isÀkandidaattia. Itse en kyllÀ tuollaista tietoa laittaisi mutta joku kokeilee tuollakin tavalla. Miten se on keneltÀkÀÀn pois?
SÀ se vaan jaksat jauhaa tÀtÀ follaripaskaa. Sun kanssa ei HALUA lisÀÀntyÀ kukaan.
Moon lisÀÀntymiseni suorittanut jo. Hyvin ja onnistunein tuloksin đ
Samoin minÀ. Viisi kertaa, joista kaksi rokotesarjan saatuani.
Eli olet vuosina 2021 - 2025 saanut 5 lasta?
Sulla on sitten ollut monta naista joten et ole hakemassa pysyvÀÀ parisuhdetta.
Ok.
Hei mites toi luetun ymmÀrtÀminen? Ai joo, mutta teikÀlÀiset on yleensÀ heikosti koulutettujakin.
No taas meni vÀÀrin
Olen korkeasti koulutettu. Ilmaisitko sinÀ itseÀsi heikosti?
Miksi et työelÀmÀssÀ?
Thats the new way of telling that someone is a high quality man !! Purebloods gang gang đȘ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat konservatiivejÀ. Se, ettÀ ei ole ottanut koronarokotetta liittyy usein patrioottiseen maailmankuvaan.
Ei, se liittyy kyllÀ ÀÀrioikeistolaisuuteen, ja kaikkeen muuhun, mitÀ tuo ajattelu pitÀÀ sisÀllÀÀn. Persuja todennÀköisesti.
Ja nÀitÀ vkk ( turtiaisen littumaa myös), VL jonka puolueen ainoa sanoma rokotevastaisuus ja uskomushoidot, kavoniuksen totuuspuolue. Persuista pois potkittuja tai liian ÀÀriÀ sinne.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat konservatiivejÀ. Se, ettÀ ei ole ottanut koronarokotetta liittyy usein patrioottiseen maailmankuvaan.
Siis tyhmyyteen.
Skrollaa ohi. JÀrjetöntÀ tulla tÀnne sitÀ kiljumaan ja kinaamaan ja poistelemaan kommentteja, kukaan pakota olemaan kenenkÀÀn kanssa tekemisissÀ. Meinaatko, ettÀ joku ottaa kopin kun tarpeeksi kauan kinastelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PitÀÀ olla kyllÀ yksinkertainen ressukka, joka on mennyt korruptoituneiden lÀÀkeyhtiöiden myrkkypiikkejÀ itseensÀ ottamaan.
Moni ei ymmÀrrÀ miten valtava bisnes lÀÀke- ja terveysala on. Toimii markkinatalouden tavoin. Ensin luodaan tarve ja sitten myydÀÀn siihen vastaavaa tuotetta. NykyÀÀn luodaan vielÀ joukkopelko ja hysteria. Hassuinta ettÀ pahimmat tai parhaat intoilijat kuvittelevat suojelevansa muita ja pelkÀÀvÀt rokottamattomia vaikka ovat itse rokotettuja.
Kuvittelet siis ihan oikeasti, ettĂ€ taustalla oli katala juoni đ
Tiedoksesi: lÀÀketeollisuuden ei ole tarkoitus parantaa, vaan tehdÀ rahaa. Kallis lÀÀke = hyvÀ, halpa lÀÀke = huono.
Se on vaan ihan kapitalismin lakeja.
Niin. Hiljattain diagnosoitiin tutun pojanpojalla ADHD. Mummon mielestÀ poika oli liian vilkas. Ok lÀÀkÀri teki diagnoosin ja jotakin muuta muka löytyi helposti ja mÀÀrÀsi jotkut lÀÀkkeet. Poika meni ihan passiiviseksi. Lopulta mummo uskoi jÀrkipuhetta ja lopettivat lÀÀkityksen ja poika virkosi. MeidÀn nuoruudessa varmaan joka toisella pojalla olisi ollut ADHD. Tauteja vaan keksitÀÀn ja myydÀÀn lÀÀkkeitÀ, on nÀhty moneen kertaan. Sama ravintolisien kanssa. Kukaan terve ja normaalisti elÀvÀ ei niitÀ tarvi. Niin no, ehkÀ me ollaan niin sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, se liittyy kyllÀ ÀÀrioikeistolaisuuteen, ja kaikkeen muuhun, mitÀ tuo ajattelu pitÀÀ sisÀllÀÀn. Persuja todennÀköisesti.
En ole koskaan ÀÀnestÀnyt vasemmistoliitosta oikealle, ja mulla on kaksikin yliopistotutkintoa eikÀ yhtÀÀn koronarokotetta. En katsonut tarvitsevani ja vitutti se valtiovallan pakottaminen ja se, ettÀ pÀÀttÀjÀt vÀittivÀt tietÀvÀnsÀ asioita, joista heillÀ ei oikeasti ollut mitÀÀn tietoa. Ja vitutti laumakansa, joka toistelee tÀysin ristiriitaisia ja osin naurettavia epÀloogisia vÀitteitÀ vain siksi, ettei heitÀ pelottaisi, ja ovat valmiit vaikka pistÀmÀÀn jokaisen eri tavalla ajattelevan leirille samasta syystÀ. En halua tukea tÀmmöisiÀ jÀrjestelmiÀ ja ihmisiÀ.
Sain koronan 2023, olin 2 pÀivÀÀ pois töistÀ. MitÀ olisin hyötynyt mRNA-rokotuksista?
Moni oli sairaalassa. Kummityttökin 39 vaikka on hoikkakin ja nuori. Tuo on kovaa itsepetosta kieltÀÀ ettei se rehellisillÀ ihmisillÀ ollut kova tauti. Litmanen, se yks jÀÀkiekkovalmentaja, jopa se petri-saarnaaja hengityskoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ÀÀnestÀnyt vasemmistoliitosta oikealle, ja mulla on kaksikin yliopistotutkintoa eikÀ yhtÀÀn koronarokotetta. En katsonut tarvitsevani ja vitutti se valtiovallan pakottaminen ja se, ettÀ pÀÀttÀjÀt vÀittivÀt tietÀvÀnsÀ asioita, joista heillÀ ei oikeasti ollut mitÀÀn tietoa. Ja vitutti laumakansa, joka toistelee tÀysin ristiriitaisia ja osin naurettavia epÀloogisia vÀitteitÀ vain siksi, ettei heitÀ pelottaisi, ja ovat valmiit vaikka pistÀmÀÀn jokaisen eri tavalla ajattelevan leirille samasta syystÀ. En halua tukea tÀmmöisiÀ jÀrjestelmiÀ ja ihmisiÀ.
Sain koronan 2023, olin 2 pÀivÀÀ pois töistÀ. MitÀ olisin hyötynyt mRNA-rokotuksista?
Olen myös enemmÀn vasuri, oikean työn tekijÀ kun olen. SiltikÀÀn en oikein ymmÀrrÀ toisten vaahtoamista ja vauhkoamista rokotteiden puolesta tai vastaan. Mulle ihan sama. Olen vastuussa vain itsestÀni ja teen itse omat pÀÀtökseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tyhmyyteen.
Ei.
MinÀ en ole kiinnostunut öyhöttÀjistÀ, mutta voin antaa kuitenkin vinkin:
Pohjimmiltaan todellinen naisellinen nainen on kiinnostunut oikeista miehistÀ - vaikka olisivat patrioottisia.
VauvamiehillÀ ei ole yhtÀ suuria mahiksia, ellette miehisty.
Maailma on muuttunut niin paljon, ettÀ yleensÀ tuollaiset kiinnostavammat, elinvoimaiset ukot ÀÀnestÀvÀt persuja. Ei mahda mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
En ottanna yhtÀÀ koronarokotetta.
N66
En minÀkÀÀn.
N61
Ja olin "riskiryhmÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös enemmÀn vasuri, oikean työn tekijÀ kun olen. SiltikÀÀn en oikein ymmÀrrÀ toisten vaahtoamista ja vauhkoamista rokotteiden puolesta tai vastaan. Mulle ihan sama. Olen vastuussa vain itsestÀni ja teen itse omat pÀÀtökseni.
No olen ihan samaa mieltÀ. Minun puolestani saa jokainen tÀysvaltainen ottaa sitÀ mitÀ lystÀÀ. Tai olla ottamatta. SiitÀ olen eri mieltÀ, ettÀ tarvitsen koronapassin, ettÀ voin mennÀ baariin.
Jos kÀvisin baareissa.
Joku jÀrki pitÀÀ olla pÀÀtöksenteossa, eikÀ tÀllainen ala-astemeininki. HÀvettÀÀ pÀÀttÀjÀt, jotka joutuvat höpöttÀmÀÀn tÀllaisia, vaikka heistÀ suurin osa tajuaa, ettÀ puhuvat ihan lapsellista paskaa. Koska kansalle ei voi sanoa, ettÀ me ei oikeastaan hanskata tÀtÀ juttua yhtÀÀn. Kansahan pelÀstyy, jos johtaja ei tiedÀ asioita.
Korkeakoulutettu ihminen tÀÀllÀ kertoo ettei syöpiÀ ennen vuotta 2021. Ja ei muka lue hörhösivuja.
Taitaa olla ap. nÀmÀ miehet vÀhÀn vÀhemmÀn ÀlykkÀitÀ, pysyisin erossa.
M77
Ihmettelin k-aikaan miten juoppoja on nk henkistyneet ja uskomushoitajat. He riekkuivat juottoloiden ovilla ja sinne yhteen kokoontuivat kaukaakin vastoin voimassa olevia sÀÀntöjÀ. No yrittÀjÀ oli konkkaan menossa muutenkin.
Ja Helsingin kaduilla riehuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi tarkoittaa sitÀkin, ettÀ heillÀ on lisÀÀntymiskyky tallella, jos vaikka joku mimmi etsii lapsilleen isÀkandidaattia. Itse en kyllÀ tuollaista tietoa laittaisi mutta joku kokeilee tuollakin tavalla. Miten se on keneltÀkÀÀn pois?
SÀ se vaan jaksat jauhaa tÀtÀ follaripaskaa. Sun kanssa ei HALUA lisÀÀntyÀ kukaan.
Moon lisÀÀntymiseni suorittanut jo. Hyvin ja onnistunein tuloksin đ
Samoin minÀ. Viisi kertaa, joista kaksi rokotesarjan saatuani.
Eli olet vuosina 2021 - 2025 saanut 5 lasta?
Sulla on sitten ollut monta naista joten et ole hakemassa pysyvÀÀ parisuhdetta.
Ok.
Hei mites toi luetun ymmÀrtÀminen? Ai joo, mutta teikÀlÀiset on yleensÀ heikosti koulutettujakin.
No taas meni vÀÀrin
Olen korkeasti koulutettu. Ilmaisitko sinÀ itseÀsi heikosti?
Miksi et työelÀmÀssÀ?
Minulla on erittÀin vakava fyysinen sairaus.
Tosin tÀmÀ ei luullakseni ( tai mistÀpÀ sen tietÀÀ) tullut mistÀÀn rokotteesta.
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrrÀn hyvin.
Aika vaikea ottaa tosi vakavasti ihmisiÀ jotka lankesi pelkopropagandaan. Ainakin jos ei ole vielÀkÀÀn tajunnut.
KyllÀ naapurin Pertsa ja YouTube-videon hörhö vaan tietÀÀ paremmin kuin jotkut turhat tiedemiehet jotka ei oo edes elÀmÀnkoulua kÀyneet.
Tuo ârokottamatonâ on mahtava tapa kertoa, ettĂ€ henkilö ei ole kovin Ă€lykĂ€s ja ei usko tutkittuun tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrrÀn hyvin.
Aika vaikea ottaa tosi vakavasti ihmisiÀ jotka lankesi pelkopropagandaan. Ainakin jos ei ole vielÀkÀÀn tajunnut.
KyllÀ naapurin Pertsa ja YouTube-videon hörhö vaan tietÀÀ paremmin kuin jotkut turhat tiedemiehet jotka ei oo edes elÀmÀnkoulua kÀyneet.
VielÀkös noin luulet. Onpa sitkeÀssÀ aivopesu. Voi voi ...tietoa ei ihmisillÀ vielÀkÀÀn.
SiinÀ on se huono puoli ettÀ ottavat taas lisÀÀ kun tarjotaan. Ja huutavat hurraata kun Uusimaa ja koulut suljetaan ja vanhukset saa kuolla yksin.. Ja talous taas lisÀÀ kuralle... Mutta jotkut kiittÀÀ ja nauraa koko matkan pankkiin.
Eikös se pelko ole siellÀ pÀin. Napditaan sitÀ iveria ja havujuomaa ettei vaan rokotus tartu. Omat lapset jÀtetÀÀn vaille rokotuksia. PelÀtÀÀn uusimaan sulkeutumista ja ettei pÀÀse kÀnnÀÀmÀÀn. PelÀtÀÀn mastoja, lentokoneita, kouluja, neuvoloita, vÀhÀn kaikkea mahdollista. YhtÀ pelkoa ne kaksi teikÀlÀisten julkista fb-sivua. Ei tavisihmiset enÀÀ jauha rokotuksista yms yhtÀ hysteerisinÀ kuin noilla sivuilla usalaisen materiaalin aivopesemÀt.
Olet ihan tasan tarkkaan nÀhnyt "matoja" hörhösivustojen hörhö- youtubeilla. Onhan ne olevinaan tieteellisiÀ kun lÀÀkevastainen liike on kuitenkin palkannut virkaheitto-lÀÀkÀreitÀ sanomaansa levittÀmÀÀn
Mites ne nigerian saarnaajat rapsodiassa? Nettipappi paavola farmakeijoineen. Ja pappi Ahviokin antaa lÀÀketieteellisiÀ katsauksia.