Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet kertoo deittiprofiilissa että ne on rokottamattomia. Siis tosi monet

Vierailija
09.04.2026 |

What 😃 mitäs sitä omaan sitte laittas. Nainen 39v, umpisuoli tallella. Jos kiinnostuit ni pistä viestiä.

Kommentit (371)

Vierailija
241/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolle yhdelle. Lääkäriys ei takaa mielenterveyttä. Niissä teidän ulkomaiden lääkäreissähän on oikeutensa tai työnsä menettäneitä. Osa ihan keksittyjä. 

Hauskin oli yksi yli 90-vuotias dementoitunut tutkija, joka väitti mm. että vedellä on muisti.

Ja se oli hörhöjen mielestä pätevä antamaan lausunnon rokotteista.

92 v patologi oli ossipojan asiantuntijana. Patologi tiesi kertoa rokotetuilla olevan valkoista sitkeää nauhaa veren sijasta verisuonissaan. Itse en kyllä tiedä minkälaiset vainajan verisuonet ovat. Kai se verikin lakkaa kiertämästä?

Näistä on paljon kuviakin olemassa ja näytteitä otettu. Pitkiä, jopa metrisiä valkoisia "matoja" suonet täynnä.

Niin ja sinä uskot nuo mv-lehden jutut. Minä luen kaikkea aika kriittisesti. Muistathan syödä ivermektiiniä havujuoman kanssa.

En ole koskaan lukenut mv-lehteä.  Näistä valkoisista hyytymistä olen nähnyt livekuvaa sekä keskustelua.

Wkipedia (josta ehkä medialukutaitoisempi huomaa tiettyjä painotuksia):

"Ivermektiiniä on haikailtu myös Covid-infektioon, ja kehitysmaissa, joissa on puutetta rokotteista, sitä käytetään tarkoitukseen laajalti. Tieteelliset tutkimusnäytöt puhuvat riittävää tehokkuutta vastaan. Koeputkioloissa on saatu aikaan viruksen monistumisen ehkäisyä, mutta näissä testeissä käytetyt lääkepitoisuudet ovat niin suuria, ettei niitä voi käyttää ihmisellä.[12][13] Vuoden 2022 alkupuolella Oxfordissa oli käynnissä Ison-Britannian laajuinen tutkimus ivermektiinin tehokkuudesta Covid-19:n hoitoon.[14]"

On se harmi, että kehitysmaissa annetaan ivermektiiniä ihmisille ihan muuten vaan ja huvikseen sekä turhaan. Toisaalta covid-kuolemat oli monilla alueilla selvästi matalammat kuin ns. länsimaissa.

Olet ihan tasan tarkkaan nähnyt "matoja" hörhösivustojen hörhö- youtubeilla. Onhan ne olevinaan tieteellisiä kun lääkevastainen liike on kuitenkin palkannut virkaheitto-lääkäreitä sanomaansa levittämään

Mites ne nigerian saarnaajat rapsodiassa? Nettipappi paavola farmakeijoineen.  Ja pappi Ahviokin antaa lääketieteellisiä katsauksia.

Vierailija
242/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronapiikitetyt copettaa, peläten ja odottaen omaa äkkikuolemaa.

Miksi sitten ne on nimenomaan ne rokottamattomat foliohatut, jotka tekee näitä aloituksia vuodesta toiseen, jos ongelma on rokotetuilla?

"Miksi sitten ne on nimenomaan ne rokottamattomat foliohatut, jotka tekee näitä aloituksia vuodesta toiseen, jos ongelma on rokotetuilla?"

Miksi et ajattele mitään itse? Tuohon kysymykseesi yksi vastaus on esimerkiksi tämä: Koska rokotekattavuus kokeellisella rokotteella oli iso. Koska terveydenhoitoresurssimme ei ole loputtomat, eikä verokirstukaan pohjaton. Terveydenhoitohenkilökunta velvoitettiin rokottautumaan. Ja ihan vaikka rokotetuista "vain" 10% sairastuisi ottamisen takia esim. syöpään, johon ei muuten olisi sairastunut, niin sairastuneiden määrä olisi iso. Liian iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi tarkoittaa sitäkin, että heillä on lisääntymiskyky tallella, jos vaikka joku mimmi etsii lapsilleen isäkandidaattia. Itse en kyllä tuollaista tietoa laittaisi mutta joku kokeilee tuollakin tavalla. Miten se on keneltäkään pois? 

Sä se vaan jaksat jauhaa tätä follaripaskaa. Sun kanssa ei HALUA lisääntyä kukaan.

Moon lisääntymiseni suorittanut jo. Hyvin ja onnistunein tuloksin 😄

Samoin minä. Viisi kertaa, joista kaksi rokotesarjan saatuani.

Eli olet vuosina 2021 - 2025 saanut 5 lasta?

Sulla on sitten ollut monta naista joten et ole hakemassa pysyvää parisuhdetta.

Ok.

Hei mites toi luetun ymmärtäminen? Ai joo, mutta teikäläiset on yleensä heikosti koulutettujakin.

No taas meni väärin

Olen korkeasti koulutettu. Ilmaisitko sinä itseäsi heikosti?

Miksi et työelämässä?

Vierailija
244/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thats the new way of telling that someone is a high quality man !! Purebloods gang gang 💪

Vierailija
245/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat konservatiivejä. Se, että ei ole ottanut koronarokotetta liittyy usein patrioottiseen maailmankuvaan.

Ei, se liittyy kyllä äärioikeistolaisuuteen, ja kaikkeen muuhun, mitä tuo ajattelu pitää sisällään. Persuja todennäköisesti. 

Ja näitä vkk ( turtiaisen littumaa myös), VL jonka puolueen ainoa sanoma rokotevastaisuus ja uskomushoidot, kavoniuksen totuuspuolue. Persuista pois potkittuja tai liian ääriä sinne.

Vierailija
246/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat konservatiivejä. Se, että ei ole ottanut koronarokotetta liittyy usein patrioottiseen maailmankuvaan.

Siis tyhmyyteen.

Vierailija
247/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skrollaa ohi. Järjetöntä tulla tänne sitä kiljumaan ja kinaamaan ja poistelemaan kommentteja, kukaan pakota olemaan kenenkään kanssa tekemisissä. Meinaatko, että joku ottaa kopin kun tarpeeksi kauan kinastelet? 

Vierailija
248/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla kyllä yksinkertainen ressukka, joka on mennyt korruptoituneiden lääkeyhtiöiden myrkkypiikkejä itseensä ottamaan. 

Moni ei ymmärrä miten valtava bisnes lääke- ja terveysala on. Toimii markkinatalouden tavoin. Ensin luodaan tarve ja sitten myydään siihen vastaavaa tuotetta. Nykyään luodaan vielä joukkopelko ja hysteria. Hassuinta että pahimmat tai parhaat intoilijat kuvittelevat suojelevansa muita ja pelkäävät rokottamattomia vaikka ovat itse rokotettuja.

Kuvittelet siis ihan oikeasti, että taustalla oli katala juoni 😂

Tiedoksesi: lääketeollisuuden ei ole tarkoitus parantaa, vaan tehdä rahaa. Kallis lääke = hyvä, halpa lääke = huono.

Se on vaan ihan kapitalismin lakeja.

Niin. Hiljattain diagnosoitiin tutun pojanpojalla ADHD. Mummon mielestä poika oli liian vilkas. Ok lääkäri teki diagnoosin ja jotakin muuta muka löytyi  helposti ja määräsi jotkut lääkkeet. Poika meni ihan passiiviseksi. Lopulta mummo uskoi järkipuhetta ja lopettivat lääkityksen ja poika virkosi. Meidän nuoruudessa varmaan joka toisella pojalla olisi ollut ADHD. Tauteja vaan keksitään ja myydään lääkkeitä, on nähty moneen kertaan. Sama ravintolisien kanssa. Kukaan terve ja normaalisti elävä ei niitä tarvi. Niin no, ehkä me ollaan niin sairaita.

Vierailija
249/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, se liittyy kyllä äärioikeistolaisuuteen, ja kaikkeen muuhun, mitä tuo ajattelu pitää sisällään. Persuja todennäköisesti. 

En ole koskaan äänestänyt vasemmistoliitosta oikealle, ja mulla on kaksikin yliopistotutkintoa eikä yhtään koronarokotetta. En katsonut tarvitsevani ja vitutti se valtiovallan pakottaminen ja se, että päättäjät väittivät tietävänsä asioita, joista heillä ei oikeasti ollut mitään tietoa. Ja vitutti laumakansa, joka toistelee täysin ristiriitaisia ja osin naurettavia epäloogisia väitteitä vain siksi, ettei heitä pelottaisi, ja ovat valmiit vaikka pistämään jokaisen eri tavalla ajattelevan leirille samasta syystä. En halua tukea tämmöisiä järjestelmiä ja ihmisiä.

Sain koronan 2023, olin 2 päivää pois töistä. Mitä olisin hyötynyt mRNA-rokotuksista?

Moni oli sairaalassa.  Kummityttökin 39 vaikka on hoikkakin ja nuori. Tuo on kovaa itsepetosta kieltää ettei se rehellisillä ihmisillä ollut kova tauti. Litmanen, se yks jääkiekkovalmentaja, jopa se petri-saarnaaja hengityskoneessa.

Vierailija
250/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan äänestänyt vasemmistoliitosta oikealle, ja mulla on kaksikin yliopistotutkintoa eikä yhtään koronarokotetta. En katsonut tarvitsevani ja vitutti se valtiovallan pakottaminen ja se, että päättäjät väittivät tietävänsä asioita, joista heillä ei oikeasti ollut mitään tietoa. Ja vitutti laumakansa, joka toistelee täysin ristiriitaisia ja osin naurettavia epäloogisia väitteitä vain siksi, ettei heitä pelottaisi, ja ovat valmiit vaikka pistämään jokaisen eri tavalla ajattelevan leirille samasta syystä. En halua tukea tämmöisiä järjestelmiä ja ihmisiä.

Sain koronan 2023, olin 2 päivää pois töistä. Mitä olisin hyötynyt mRNA-rokotuksista?

Olen myös enemmän vasuri, oikean työn tekijä kun olen. Siltikään en oikein ymmärrä toisten vaahtoamista ja vauhkoamista rokotteiden puolesta tai vastaan. Mulle ihan sama. Olen vastuussa vain itsestäni ja teen itse omat päätökseni.

Vierailija
251/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tyhmyyteen.

Ei.

Minä en ole kiinnostunut öyhöttäjistä, mutta voin antaa kuitenkin vinkin:

Pohjimmiltaan todellinen naisellinen nainen on kiinnostunut oikeista miehistä - vaikka olisivat patrioottisia.

Vauvamiehillä ei ole yhtä suuria mahiksia, ellette miehisty.

Maailma on muuttunut niin paljon, että yleensä tuollaiset kiinnostavammat, elinvoimaiset ukot äänestävät persuja. Ei mahda mitään.

Vierailija
252/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottanna yhtää koronarokotetta.

N66

En minäkään.

N61

Ja olin "riskiryhmää. 

Vierailija
253/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös enemmän vasuri, oikean työn tekijä kun olen. Siltikään en oikein ymmärrä toisten vaahtoamista ja vauhkoamista rokotteiden puolesta tai vastaan. Mulle ihan sama. Olen vastuussa vain itsestäni ja teen itse omat päätökseni.

No olen ihan samaa mieltä. Minun puolestani saa jokainen täysvaltainen ottaa sitä mitä lystää. Tai olla ottamatta. Siitä olen eri mieltä, että tarvitsen koronapassin, että voin mennä baariin.

Jos kävisin baareissa.

Joku järki pitää olla päätöksenteossa, eikä tällainen ala-astemeininki. Hävettää päättäjät, jotka joutuvat höpöttämään tällaisia, vaikka heistä suurin osa tajuaa, että puhuvat ihan lapsellista paskaa. Koska kansalle ei voi sanoa, että me ei oikeastaan hanskata tätä juttua yhtään. Kansahan pelästyy, jos johtaja ei tiedä asioita.

Vierailija
254/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulutettu ihminen täällä kertoo ettei syöpiä ennen vuotta 2021. Ja ei muka lue hörhösivuja.

Vierailija
255/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ap. nämä miehet vähän vähemmän älykkäitä, pysyisin erossa.

M77

Vierailija
256/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin k-aikaan miten juoppoja on nk henkistyneet ja uskomushoitajat. He riekkuivat juottoloiden ovilla ja sinne yhteen kokoontuivat kaukaakin vastoin voimassa olevia sääntöjä. No yrittäjä oli konkkaan menossa muutenkin.

Ja Helsingin kaduilla riehuessaan.

Vierailija
257/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi tarkoittaa sitäkin, että heillä on lisääntymiskyky tallella, jos vaikka joku mimmi etsii lapsilleen isäkandidaattia. Itse en kyllä tuollaista tietoa laittaisi mutta joku kokeilee tuollakin tavalla. Miten se on keneltäkään pois? 

Sä se vaan jaksat jauhaa tätä follaripaskaa. Sun kanssa ei HALUA lisääntyä kukaan.

Moon lisääntymiseni suorittanut jo. Hyvin ja onnistunein tuloksin 😄

Samoin minä. Viisi kertaa, joista kaksi rokotesarjan saatuani.

Eli olet vuosina 2021 - 2025 saanut 5 lasta?

Sulla on sitten ollut monta naista joten et ole hakemassa pysyvää parisuhdetta.

Ok.

Hei mites toi luetun ymmärtäminen? Ai joo, mutta teikäläiset on yleensä heikosti koulutettujakin.

No taas meni väärin

Olen korkeasti koulutettu. Ilmaisitko sinä itseäsi heikosti?

Miksi et työelämässä?

Minulla on erittäin vakava fyysinen sairaus.

Tosin tämä ei luullakseni ( tai mistäpä sen tietää) tullut mistään rokotteesta.

Vierailija
258/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin.

Aika vaikea ottaa tosi vakavasti ihmisiä jotka lankesi pelkopropagandaan. Ainakin jos ei ole vieläkään tajunnut.

Kyllä naapurin Pertsa ja YouTube-videon hörhö vaan tietää paremmin kuin jotkut turhat tiedemiehet jotka ei oo edes elämänkoulua käyneet. 

Vierailija
259/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ”rokottamaton” on mahtava tapa kertoa, että henkilö ei ole kovin älykäs ja ei usko tutkittuun tietoon.

Vierailija
260/371 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin.

Aika vaikea ottaa tosi vakavasti ihmisiä jotka lankesi pelkopropagandaan. Ainakin jos ei ole vieläkään tajunnut.

Kyllä naapurin Pertsa ja YouTube-videon hörhö vaan tietää paremmin kuin jotkut turhat tiedemiehet jotka ei oo edes elämänkoulua käyneet. 

Vieläkös noin luulet. Onpa sitkeässä aivopesu. Voi voi ...tietoa ei ihmisillä vieläkään.

Siinä on se huono puoli että ottavat taas lisää kun tarjotaan. Ja huutavat hurraata kun Uusimaa ja koulut suljetaan ja vanhukset saa kuolla yksin.. Ja talous taas lisää kuralle... Mutta jotkut kiittää ja nauraa koko matkan pankkiin.

Eikös se pelko ole siellä päin. Napditaan sitä iveria ja havujuomaa ettei vaan rokotus tartu. Omat lapset jätetään vaille rokotuksia. Pelätään uusimaan sulkeutumista ja ettei pääse kännäämään. Pelätään mastoja, lentokoneita, kouluja, neuvoloita, vähän kaikkea mahdollista. Yhtä pelkoa ne kaksi teikäläisten julkista fb-sivua.  Ei tavisihmiset enää jauha rokotuksista yms yhtä hysteerisinä kuin noilla sivuilla  usalaisen materiaalin aivopesemät.