Jaahas, vaalitentit alkavat. Jaksatko katsoa?
Vuosi vaaleihin, mutta mölinä alkaa nyt.
Riittääkö intoa näin aikaiseen? Ja uskotko vaalilupauksiin?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätös on tehty, etten enää perussuomalaisia äänestä. Taidan kallistua SDP:n äänestäjäksi. He pitävät työläisten puolta, valtion taloutta romuttamatta.
Joopa joo silakanpelle.
Oletko nähnyt paljon silakoita viime aikoina?
Kyllä niitä palstalla parveilee jatkuvasti, sinä mukaanlukien. Johannes Kosken nimeen!
Nyt haksahdit pahasti. Näet silakoita siellä, missä niistä ei ole.
Jätän typerän kommenttisi omaan arvoonsa. Silakkaliikkeen parveilu palstalla on organisoitua ja täysin selvää jokaiselle jolla on pääsy Silakoiden keskusteluihin kuten minulla.
Miksi kyttäät jotain silakoiden palstaa, jos vihaat silakoita? Paljastit juuri itsesi. Oletko sinimustien soluttautuja? Miksi olet soluttautunut tännekin?
Siksi kun sabotoin niitä pellejä. En paljastanut koska olen anonyymisti täällä. Sinimustia ei ollu perustettukaan tuohon aikaan enkä liity heihin mitenkään. Tänne ei voi soluttautua.
Sabotoit myös tätä palstaa, eikö niin? Sinulla taitaa olla elämässäsi vähän sisältöä ja päiväsi täyttyvät katkerasta kyttäämisestä ja sabotoinnista.
Kaikkonen ei saa sanottua oikein mitään. Tökkääkö keskustan nousu tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa vaikka pidän Sofia Virtaa seksikkäänä naisena jonka näkee mielellään kun laittaa telkkarin mutelle.
Miksei Purra herätä sinussa samanlaista himoa?
Koska en ole -winner-
Siinä olet kyllä oikeassa; sinä et ole voittaja.
"Sabotoit myös tätä palstaa, eikö niin? Sinulla taitaa olla elämässäsi vähän sisältöä ja päiväsi täyttyvät katkerasta kyttäämisestä ja sabotoinnista."
En sabotoi ja elämälläni on sisältöä. Vietän täällä aikaa hyvin vähän. Minulla kun on elämä toisin kuin silakoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa katsoa. En taida jaksaa edes äänestää...
Sinimusta siellä taas yrittää heikentää ihmisten uskoa demokratiaan ja pelaa Putinin pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa vaikka pidän Sofia Virtaa seksikkäänä naisena jonka näkee mielellään kun laittaa telkkarin mutelle.
Miksei Purra herätä sinussa samanlaista himoa?
Koska en ole -winner-
Siinä olet kyllä oikeassa; sinä et ole voittaja.
Joo, en ole äärivasemmistolainen työtön homoseksuaali jolla on silti joku pakkomielle Riikka Purrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sittenhän sinä näet silakoita joka päivä, mutta me muut emme koskaan. Sinulla on pääsy silakoiden tietolähteille, koska olet soluttautunut sinne kuin myyrä."
Et näe koska et katso peiliin silakka. Kyllä olen tosiaan soluttautunut ja vuotanut muun muassa Henry Laasaselle aikanaan kuvankaappauksia jotka ovat hänen blogistaan nähtävillä nykyäänkin :D
En tiedä yhtään mistä puhut. Elätkö jossain ihan eri maailmassa kuin me tavalliset ihmiset?
Elän samassa maailmassa kuin sinä silakkapelle.
Ei siltä vaikuta, koska näet silakoita joka puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan aio katsoa sitä jankkaamista. Näytöt on annettu ja annetaan vielä tässä matkan varrella, hallituspuolueiden poliittisina, toimeenpantuina päätöksinä, ja oppositiosta kannaottoihina niihin. Vain ne merkitsevät. Ja kun meillä on henkilövaali eikä listavaali, niin täytyy tietysti katsoa pitkin vaalikautta miten tolkullisesti potentiaaliset ehdokkaat toimivat.
Olen siis puolueiden propagandakoneistojen kannalta mahdollisimman hankala äänestäjä.
Meillä ei ole henkilövaaleja eli sinä olet höynäytetty.
Kyllä meillä on henkilövaalit. Kirjoitteletko Venäjältä vai miksi tietosi Suomen vaalijärjestelmästä ovat niin huonot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sittenhän sinä näet silakoita joka päivä, mutta me muut emme koskaan. Sinulla on pääsy silakoiden tietolähteille, koska olet soluttautunut sinne kuin myyrä."
Et näe koska et katso peiliin silakka. Kyllä olen tosiaan soluttautunut ja vuotanut muun muassa Henry Laasaselle aikanaan kuvankaappauksia jotka ovat hänen blogistaan nähtävillä nykyäänkin :D
En tiedä yhtään mistä puhut. Elätkö jossain ihan eri maailmassa kuin me tavalliset ihmiset?
En vaan tällä palstalla ja olen liikkeen sisäpiirissä mutta ette saa koskaan selville kuka olen. Vaikutan toverilta ja kommenttinikin ovat sellaisia etten saa bännejä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan aio katsoa sitä jankkaamista. Näytöt on annettu ja annetaan vielä tässä matkan varrella, hallituspuolueiden poliittisina, toimeenpantuina päätöksinä, ja oppositiosta kannaottoihina niihin. Vain ne merkitsevät. Ja kun meillä on henkilövaali eikä listavaali, niin täytyy tietysti katsoa pitkin vaalikautta miten tolkullisesti potentiaaliset ehdokkaat toimivat.
Olen siis puolueiden propagandakoneistojen kannalta mahdollisimman hankala äänestäjä.
Kyllä meillä on henkilövaalit. Kirjoitteletko Venäjältä vai miksi tietosi Suomen vaalijärjestelmästä ovat niin huonot?
Et tunne vaalijärjestelmää selvästikään ja venäjäkommenttisi nolaa itsesi vielä pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
"Sabotoit myös tätä palstaa, eikö niin? Sinulla taitaa olla elämässäsi vähän sisältöä ja päiväsi täyttyvät katkerasta kyttäämisestä ja sabotoinnista."
En sabotoi ja elämälläni on sisältöä. Vietän täällä aikaa hyvin vähän. Minulla kun on elämä toisin kuin silakoilla.
Sabotoit silakoiden palstaa, mutta et tätä palstaa? Kukaan ei usko sinua. Olet täällä joka päivä jankkaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tällä palstalla ja olen liikkeen sisäpiirissä mutta ette saa koskaan selville kuka olen. Vaikutan toverilta ja kommenttinikin ovat sellaisia etten saa bännejä :D
Luuletko, että meitä kiinnostaa, kun me emme ole silakoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sabotoit silakoiden palstaa, mutta et tätä palstaa? Kukaan ei usko sinua. Olet täällä joka päivä jankkaamassa.
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt selkis! Olet agentti Vaippahousu! Vanha leirinkävijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tunne vaalijärjestelmää selvästikään ja venäjäkommenttisi nolaa itsesi vielä pahemmin.
Perustele, miksi Suomessa ei sinun mielestäsi ole henkilövaaleja? Vaaleissahan äänestetään yksittäisiä ehdokkaita ja eniten ääniä saaneet pääsevät läpi. Äänet toki lasketaan niin, että puolueiden kannatus vaikuttaa kunkin ehdokkaan vertailulukuun, mutta se ei tee vaaleista puoluevaaleja tai listavaaleja.
Tunnettu somevaikuttaja ja Silakkaliikkeen perustaja Johannes Koski ehdottaa, että vasemmistoliberaalien pitäisi osallistua enemmän reserviläistoimintaan ja ehkä jopa perustaa omia asekerhoja. Radikaali ehdotus ei saa kuitenkaan tukea edes vasemmiston omista riveistä. Aiemmin Koski on vaatinut ”suoraa antifasistista toimintaa” äärioikeistolaisena pitämäänsä hallitusta vastaan.
Vihervasemmistolainen somevaikuttaja Johannes Koski on ollut mukana monenlaisessa toiminnassa. Hän on muun muassa perustanut Silakkaliikkeen, joka pyrkii toimimaan ”vastavoimana fasismille, rasismille ja ilmastodenialismille”. Twitter-kuvauksessaan Koski luonnehtii olevansa ”yhteisöjä perusteleva woke Ernst Blofeld.”
Vuoden 2019 eduskuntavaaleissa Johannes Koski oli ehdolla Feministisen puolueen riveissä. Hän sai 113 ääntä. Hänen vaalilupauksensa liittyivät syrjintään ja rasismiin puuttumiseen, mielenterveyspalvelujen saavutettavuuden parantamiseen ja ohjelmointialan tekemiseen kiinnistavammaksi myös tytöille ja naisille.
– En lähtökohtaisesti pidä aseista, mutta tässä kuvassa on silti mielestäni jotain erikoisella tavalla voimaannuttavaa, Koski kirjoitti.
https://twitter.com/johanneskoski/status/1683466128310390784
Pari viikkoa aiemmin Koski kirjoitti: ”Jos nousevaa fasismia ei saada pysähtymään demokraattisin keinoin, jäljelle jää suora antifasistinen toiminta. #äärioikeistohallitus”
Kesäkuun lopussa Koski kirjoitti Kankaanpään terrorirismirikosepäilyyn viitaten, että ”äärioikeistoa – mukaan lukien äärioikeistolaiset puolueet – vastaan on kamppailtava kaikin mahdollisin keinoin.”
– Demokratia ei pysäyttänyt Mussolinin fasisteja tai Hitlerin natsipuoluetta, Koski maalaili.