Mitkä ovat suurimmat redflagit naisessa?
1. Vihervasemmistolaisuus
2. Feminismi
3. Narsismi
4. Nenärenkaat, siniset/violetit/vihreät hiukset, tatuoinnit
5. Muunsukupuolisuususkonto
6. Muut mielenterveysongelmat
Usein nämä kaikki esiintyvät samalla kertaa. Mutta joskus myös erikseen.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti monet nuoret naiset ovat täysin pilalla AP:n kuvaamalla tavalla. Onneksi oman sukupolven naisilla ei näitä ongelmia ole näin laajasti, vaan he ovat tervejärkisiä ja täyspäisiä. Kaikki arvostus heitä kohtaan🙏
Sama kokemus.
Sääliksi käy nuoria naisia. (Ja myös nuoria miehiä, jotka joutuvat olemaan tekemisissä näiden kanssa)
On ne nuo miesten murheet parisuhteenkin etsinnässä kyllä pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuu tämän ketjun "miehiin"
Se oli nappi! Nauran nyt paljon! Oli hyvä! Keksitkö itse?
Moni on nykyään ahdistunut ja masentunut. Pahimmat persionallisuushäiriöiset taas eivät masennu, tai ahdstu mistään, joten heille riittää ottajia.
Työttömiäkin on paljon.
Ylipainoisia on suurin osa
Ulosotossa on jopa hyvätuloiset
Moni nainen meikkaa ja huolehtii ulkonäöstää,eikä se tarkoita huomioh orausta
Ei ihme että miehet jää yksin.
Moni asuu vuokralla
Monella on lapsi tai lemmikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuu tämän ketjun "miehiin"
Se oli nappi! Nauran nyt paljon! Oli hyvä! Keksitkö itse?
Näköjään oli todella hyvä kun noin kolahti. 😊
Ohis
Jännä, että yhteiskunta ympärillä pyörii yhä, vaikka palstan mukaan naiset ovat pilalla ja miehet hikikomeroissaan piileskeleviä runkkareita. Jännä juttu.
Persuus, koska siihen liittyvät oleellisesti mielenterveysongelmat, sillinhaju, epärehellisyys sekä rikollisuus. Muiden muassa,
1. Pitääpä siis äänestää vasemmistoa ensi vaaleissa.
2. Feministi olen jo.
3. Totta kai priorisoin itseni, kenet sitten? Sinutko? Hahahahahahahahahaha
4. Nenärenkaita ei ole mutta ottaisin kyllä jos joku ällötys yrittäisi tunkea iholle ja se olisi ainoa tapa päästä hänestä eroon. Hahahahahahaha
5. Olin ennen nainen mutta nyt taidankin alkaa ihan vaan sinua ällöttääkseni olla "muu"
6. Muista mielenterveysongelmista lempparini on skitsofrenia, vielä jos olisi sellainen väkivaltainen skitsofrenia joka kohdistuu vain miesten sukuelimiin niin se voisi olla minun juttuni. Sellaisen diagnoosin kehittämiseen asti täytyy tyytyä olemaan terve :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti monet nuoret naiset ovat täysin pilalla AP:n kuvaamalla tavalla. Onneksi oman sukupolven naisilla ei näitä ongelmia ole näin laajasti, vaan he ovat tervejärkisiä ja täyspäisiä. Kaikki arvostus heitä kohtaan🙏
Sama kokemus.
Sääliksi käy nuoria naisia. (Ja myös nuoria miehiä, jotka joutuvat olemaan tekemisissä näiden kanssa)
Höpsis, naiset tekevät mitä haluavat ja asia ei kuulu miehille millään tasolla
Feminismi, mielenterveysongelmista pahin. Sehän se olis.
Kuten AP jo listasikin. Kaikki nuo ovat mielenterveysongelmia ja kohta 6. "Muut mielenterveysongelmat", pitää sisällään listauksen ulkopuoliset / määrittelemättömät mielenterveyshäiriöt ja ongelmat.
1. Tatuoinnit
2. Tatuoinnit
3. Tatuoinnit
4. Huomattava ylipaino
5. Draamakuningatar
Mt- ongelmat
Tatuoinnit
Ylipaino/ huonot elintavat
Päihdeongelmat
Talousongelmat
Valitettavasti tämä karsii varmaan 93% Suomen sinkkunaisista pois...
Ylipaino ja lapset ehkä pahimpina.
Vierailija kirjoitti:
1. Pitääpä siis äänestää vasemmistoa ensi vaaleissa.
2. Feministi olen jo.
3. Totta kai priorisoin itseni, kenet sitten? Sinutko? Hahahahahahahahahaha
4. Nenärenkaita ei ole mutta ottaisin kyllä jos joku ällötys yrittäisi tunkea iholle ja se olisi ainoa tapa päästä hänestä eroon. Hahahahahahaha
5. Olin ennen nainen mutta nyt taidankin alkaa ihan vaan sinua ällöttääkseni olla "muu"
6. Muista mielenterveysongelmista lempparini on skitsofrenia, vielä jos olisi sellainen väkivaltainen skitsofrenia joka kohdistuu vain miesten sukuelimiin niin se voisi olla minun juttuni. Sellaisen diagnoosin kehittämiseen asti täytyy tyytyä olemaan terve :(
Ihminen joka tekisi ilmeisesti melkein mitä vain, ärsyttääkseen jotain random tuntematonta palstailijaa, kuulostaa itsekin varsin tasapainoiselta henkilöltä.
Pitääkin ottaa sammakoista mallia ja värjätä hiukset kirkkaalla shokkivärillä niin pedot pysyy kaukana 😝
Käy töissä, tienaa, ei välitä miesten ulkonäkökriteereistä. Tällaista naista on liian vaikeaa nujertaa omiin tarpeisiin.
Naisten persoonallisuudellahan ei muuten ole minkäänlaista väliä, ulkonäöllä ja alistumisella vain.
Kuuluu AP:n kategoriaan: "Muunsukupuolisuususkonto"
Tai voidaan toki luokitella myös kategoriaan:
"Muut mielenterveyden ongelmat"
Mielisairaus, yhtä kaikki.