Ikäihmiset, millaista on lempi ja rakastelu kuusikymppisenä?
https://www.city.fi/ihmissuhteet/yli-60-ja-himot-korkealla-nama-asennot…
Tuo kuva pilaa koko jutun; onko tuollainen naaman vääntely nyt sitten vanhusseksin ydintä? Minua se loukkaa.
Kommentit (61)
Massiivisessa 'Melbourne Women's Midlife Health Project' tutkimuksessa seurattiin 13 vuoden ajan 438 naista, SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Yhteenvetoa tuloksista käännettynä:
- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.
LÄHDE: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext
Katso ainakin himograafi (Figure 1) joka osoittaa naisen libidon putoavan kuin kivi jo ainakin 9 vuotta ennen menopaussia (siis ainakin 9 vuotta ennen 51v ikää).
Meillä seksiä ehkä parikertaa viikossa - itsestä tuntuu että vois olla hieman enemmänkin, mutta kelpaa tämäkin.
Ehkä vähemmän yhdyntää kuin nuorempana, mutta paljon hyviä orgasmeja saa myös käsi ja suuseksillä. Rakastan saada ja antaa suuseksiä.
Satunnaisesti meillä myös käytössä tekopenis, josta tykkään myös
N61
Mieheltä muutama työntö ja spruits.
1-2 min.
Kun löytää oikean niin oikein hyvää. Ei ennakko sensuuria. Kokeilla voi kaikkea mikä kiinnostaa. Uskaltaa jo kunnella toisen haluja, tarpeita ja kertoa omistaan. Jos ei kumppani miellytä niin katsoo peiliin ja vaihtaa maisemaa.
Vierailija kirjoitti:
Massiivisessa 'Melbourne Women's Midlife Health Project' tutkimuksessa seurattiin 13 vuoden ajan 438 naista, SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Yhteenvetoa tuloksista käännettynä:
- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.
LÄHDE: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext
Katso ainakin himograafi (Figure 1) joka osoittaa naisen libidon putoavan kuin kivi jo ainakin 9 vuotta ennen menopaussia (siis ainakin 9 vuotta ennen 51v ikää).
Aloin odottaa lasta 43v ja lapsi syntyi täytettyäni 44v.
Kuukautiset loppui 56v.
Joku pihtarimies siellä taas jankkaa. Libido olematon. Erektio ja esitys kaksi työntöö ja tuijotus seinään.
6-kymppiset mitään vanhuksia ole. Kuvassa olevatkin ovat vähintään 9-kymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mene seksiosioon kyselemään.
Poistoon.
Tollo . Tämä on seksiosio. Pysy pois täältä .
Itseä harmittaa. Olen 60 v. naissinkku ja halut eivät ole koko elämäni aikana olleet näin kuumina kuin nyt. En ymmärrä, miksi näin, tässä iässä?! Tämä alkoi ehkä vuosi sitten ja loppua ei näy, vaikka niin toivoisinkin. Asian suhteen en ole mitään vielä tehnyt, mutta enään kauaa en tätä olotilaa jaksa. Niin toivon, että himot häviäisivät. Olisin ikionnellinen:)
Vierailija kirjoitti:
Itseä harmittaa. Olen 60 v. naissinkku ja halut eivät ole koko elämäni aikana olleet näin kuumina kuin nyt. En ymmärrä, miksi näin, tässä iässä?! Tämä alkoi ehkä vuosi sitten ja loppua ei näy, vaikka niin toivoisinkin. Asian suhteen en ole mitään vielä tehnyt, mutta enään kauaa en tätä olotilaa jaksa. Niin toivon, että himot häviäisivät. Olisin ikionnellinen:)
Miksi et ala nauttia tilanteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ala nauttia tilanteesta?
Sinulla ja yllättän monella nuoremmalla miehellä olisi yhteiset intressit vaikka olisit ihan tavis ja ikäsi mukaisesti vanhentunut nainen. Elämän karkkikauppa olisi auki, miksi tosiaan jättäisi väliin.
Väljähtänyttä on silloin harvoin kun sitä enää on. Miehellä eturauhasvaivaa ja itsellä kuivahtanutta. Nyt ymmärrän, mikä onni on, että nuorena minulla oli intohimoinen seksielämä ja ihania nuoria rakastajia, joku pidempään ja joku vain yhtenä yönä, sekä Suomessa että ulkomaan reissuilla eksoottisempaa. Niiden muistelu antaa onnea vielä vanhanakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävä on 60+, itse olen reilusti nuorempi. Ainakin hän on hyvä, ihana, kestävä, huomaavainen ja innokas rakastaja.
Kiitos kuuluu lääketieteelle.
Toki kiitämme sitäkin. Mutta ymmärrät varmaan sinäkin ettei se ihmeitä tee. Mies haluaa minua, nauttii minusta ja haluaa panna usein ja pitkään. Pitää huolen myös minun nautinnostani. Ei sellaiseen riitä pelkkä lääketiede.
Ei se vielä kuusikymppisenä ole juuri muutunut, jos ihminen on pitänyt itsestään huolta. Avauksen kuvissa on yli kasikymppisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tossa linkissä taas puhutaan vaan "asennoista" eli siitä, missä asennossa se kalua on sisällä. Vaikka naiset haluavat varmasti muutakin kuin sitä panoa! Ärsyttää, ja vihastuttaa, sehän voi jopa sattua.nIselle voitte tehdä muutakin kivaa ja ensin vaikka nuolla, sormettaa ja muuta kivaa, jolloin sen kalunkin saa helpommin ja varmaan nautinnollisemminkin livautta sinne liverlooraan.
Ei se ole kyllä 16 veenäkään välttis tytölle ole parasta: äkkiä kalu siisän nope pano ja aaaaah, siis pojalle. Tyttö oppii inhoamaan kun ei koskaan saa vaikka ensin kiihoittuukin.
nimimerkillä kokemusta on.
Minä olen mies ja pitkässä suhteessa naisen kanssa, joka haluaa seksissä vain yhdyntää ja juuri tuolla tavalla, äkkiä sisään. Ei saa käyttää sormia, ei saa käyttää suuta. Minä taas haluaisin tehdä vaikka mitä muuta, mutta se ei käy.
Luulenpa, ettei vaimosi nauti seksistä,ja on estoinen. Normaalinainen (ja mies) haluavat ja janoavat kosketusta nmenomaan genitaaleille, joka on normaalia.
Jotkut naiset häpeävät alapäätään, esim limaa tms. Naisia niin paljon haukuttu asian vuoki, ja turhaan, tyttöille varmaan kova paikka.
Oikein nautinnollista menoa. Olemme 6-kympin molemmin puolin ja takana 40 vuotta yhtesitä matkaa. Kiimaa riittää edelleen. Ei toki ihan samaan tahtiin kuin nuorempana, mutta 2-3 krt/kk kuitenkin. Vaimon pillu kostuu hienosti ja itsellänikin erektio toimii moitteettomasti. Liukkaria tarvitaan vain mausteena rakasteluun. Sauvat saavat välillä antaa esileikkiä kummallekin. Suuseksi kuuluu olennaisena osana edelleen rakasteluumme. Oikein mielelläni nuolen omat spermat vaimon pillusta ja saatan hänelle toisen orgasmin nuolemalla tai hän nappaa sauvan ja päästelee pari-kolme naimalla saadun lisäksi heti perään. Mitään akrobaattisia temppuja emme ole koskaan tehneet, joten City-lehden jutun mukaista asentorajoitteita ei ole. Olemme molemmat varsin liikunnallisia ja kroppa toimii.
m. 58v
Mikäpä se on nussia reilu 30-vuotta nuorempaa tiukkaa pillua.
M62 / N28
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä se on nussia reilu 30-vuotta nuorempaa tiukkaa pillua.
M62 / N28
Sääli ettet sinä tule koskaan harrastamaan seksiä minkään ikäisen naisen kanssa.
Väärin sammutettu?