Nainen, millainen on mies jota arvostat? Mies, millainen on nainen, jota arvostat?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan ainoastaan semmoista miestä joka tekee aina niin kuin minä haluan ja antaa minulle pääsyn hänen rahoihin jo tapailuvaiheessa. Ei miestä kuulu arvostaa ihmisenä vaan miehen ainoa arvo on se mitä mies tekee naisen hyväksi ja kuinkapaljon mies on valmis käyttämään rahojaan naiseen. Miehillä ei ole mitään arvoa ihmisenä
Jos nainen kantaa isomman kuorman lasten hoivasta ja siitä, että arki sujuu, niin tällöin miehen on tuotava naista enemmän rahaa pöytään. Yksinkertaista.
Onneksi miehet tienaa enemmän joten no problem.
No aika paljon enemmän täytyy tienata, eikä vain jotain nimellisiä summia. 1 euro vs. 80 senttiä ei ihan riitä. Naisten arkinen kuorma metatöineen ja lasten asioista huolehtimisineen on yleisesti ottaen huomattavasti isompi kuin tuo erotus.
Siis haluat mieheltäsi palkkaa vai mitä koitat sanoa?
Totta kai jos toinen tekee enemmän perheen asioita ja uhraa, ottaa isompia riskejä, niin toinen maksaa enemmän.
Pariutukaa toisen miehen kansa jos haluatte tasapäisyyttä. Ai ette halua? Eli ymmärrätte itsekin, miten paljon enemmän nainen antaa? Sitähän minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan ainoastaan semmoista miestä joka tekee aina niin kuin minä haluan ja antaa minulle pääsyn hänen rahoihin jo tapailuvaiheessa. Ei miestä kuulu arvostaa ihmisenä vaan miehen ainoa arvo on se mitä mies tekee naisen hyväksi ja kuinkapaljon mies on valmis käyttämään rahojaan naiseen. Miehillä ei ole mitään arvoa ihmisenä
Jos nainen kantaa isomman kuorman lasten hoivasta ja siitä, että arki sujuu, niin tällöin miehen on tuotava naista enemmän rahaa pöytään. Yksinkertaista.
Onneksi miehet tienaa enemmän joten no problem.
No aika paljon enemmän täytyy tienata, eikä vain jotain nimellisiä summia. 1 euro vs. 80 senttiä ei ihan riitä. Naisten arkinen kuorma metatöineen ja lasten asioista huolehtimisineen on yleisesti ottaen huomattavasti isompi kuin tuo erotus.
Siis haluat mieheltäsi palkkaa vai mitä koitat sanoa?
Totta kai jos toinen tekee enemmän perheen asioita ja uhraa, ottaa isompia riskejä, niin toinen maksaa enemmän.
Pariutukaa toisen miehen kansa jos haluatte tasapäisyyttä. Ai ette halua? Eli ymmärrätte itsekin, miten paljon enemmän nainen antaa? Sitähän minäkin.
Sinulla nyt ei ole muuta suurta tuoda parisuhteeseen kuin suuret puheet ja suuri vi##u.
Ei ihme, että joudut elämään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Luotettava, uskollinen nainen.
Mahdoton löytää, tiedän
Monilla miehillä kuitenkin on tällainen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis kun nainen YKSIN tekee päätöksen lasten hankinnasta välittämättä miehen mielipiteestä ja kun nainen itse omalla päätöksellä haluaa joko jäädä kokonaan pois töistä tai ainakin vähentää työntekoa ja kun nainen YKSIN tekee päätöksen siittä millainen kotityömäärä on pakko tehdä niin sinun mielestä miehen pitää kantaa taloudellinen vastuu tai tehdä enemmän vain sen takia kun nainen on YKSIN päättänyt että näin täytyy tapahtua?
Naisella on oikeus omaan seksuaalisuuteensa, joka on äitiys. Ja lapsilla äitiin. Miehet ovat redusoineet naisen pilluksi ja max. Pumpattavaksi lehmäksi kun lapset lähetetään toisten naisten hoteisiin, plus lapset ajetaan jo vauvana nukkumaan omiin sänkyihinsä kun miesvauva loisii naisen vieressä tämän sängyssä.
Pankoot siis toisiaan, kun eivät ymmärrä naisten ja lasten tarpeita vaan ainoastaan oman munantappinsa ja miesvauvavaistojensa.
Yöh miten sairasta ja tunkkaista ajattelua, että naisen seksuaalisuus olisi yhtä kuin äitiys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä arvostan naista joka kykenee ajattelemaan muuta kuin omaa napaa kuten parisuhdetta ja lapsen hyvinvointia eikä omaa koulutusta ja uraa.
Ja kun nainen saadaan paapomaan pelkästään miestä ja lapsia, mies saakin sitten keskittyä rauhassa omaan napaan, omaan koulutukseen ja uraan ja huveihin.
Luuletko että mies kouluttautuu ja ja käy töissä itseään varten? ei vaan siksi että vaimolla ja lapsella on ruokaa ja katto päänpäällä.
Aika vähän silti näitä miehiä markkinoilla näkyy, jotka ovat valmiita näitä naisen kanssa jakamaan. Nainen kelpaa kyllä seksi- ja synnytysorjaksi mutta mies vaatii lasten omistusoikeuden jakamatta talon omistusoikeutta. Aika erikoinen diili mielestäni, sanoisin että naisen hyväksikäyttöä.
Kuka muka suostuisi tuollaiseen, että lapset laitetaan miehen nimelle ja nainen ei omista puolia kaikesta omaisuudesta ml. talo :D
Ei kai sentään kukaan? Eihän kellekään miehelle tulisi edes mieleen moinen, siis eihän kukaan vähääkään kumppanistaan välittävä mies edes haluaisi moista järjestelyä ja naista tyhjän päälle??? Ei todellakaan. Jos joku mies noin toimii tai haluaisi toimia, niin se nyt on ainakin päivänselvä indikaattori siitä, ettei häntä kiinnosta se nainen p a sk aa kaan eikä rakasta millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Töissäkäyvää ja tukia nostelematonta naista arvostan.
Ai, esimerkiksi opiskelijanaista et arvosta? Olen ahkera ja opintoni ovat rankat, täydestä työstä menee...
Mutta, ei se mitään, emme sitten vain sovi toisillemme :)
Älykästä, luotettavaa, hyvää perheenisää, jolla sydän paikallaan ja tuo rahaa yhteiseen pöytään, eikä ole sormi keskellä kämmentä eikä vähästä kauhistu tai lannistu. Sellainen alfa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdoton löytää, tiedän
Kyllä niitä löytyy, muttei sulle.
Toki, lentäviä yksisarvisiakin on olemassa.
Kuulostaa tylsältä, mutta arvostan ystävällistä ja huumorintajuista miestä, joka pystyy puhumaan tunteistaan ja käsittelemään niitä. Viimeinen kohta siksi, että oma isäni ei osannut avautua tunteistaan ja purki sitten kaikki tunteet muin keinoin kuin puhumalla, mikä ei aina ollut kovin kivaa. Eli välttämättömyys miehelle minun kohdallani on puhe-/keskustelukyky.
-nainen
Arvostan esim miestä, joka on tehnyt suuren työn rakentaakseen elämän perheelleen ja itselleen. Pitää omistaan huolta, kantaa vastuun ja säilyttää herkkyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdoton löytää, tiedän
Monilla miehillä kuitenkin on tällainen :)
ahahaha
ei ole
Arvostan monenlaisia miehiä. Yksi tyyppi on isäni kaltaiset, perinteiset miehet. Toisin kuin nämä nykyisin perinteisistä naisista öyhöttävät miehet (jotka siis hain odottavat naisen tekevän perinteiset "velvollisuudet" ilman että itse tekevät vastaavaa), isäni teki kaiken hyvän perinteisen avimiehen ja isän lailla, alkaen siitä, että ensin rakensi itse talon perheelleen.
Äitini oli pitkiä aikoja pois työelämästä kotiäitinä, ja isä teki hänelle sijoituksia (mm. osakkeita) vanhuuden varalle. Koko isän elinajan, aikuisenakin, mulla oli tunne, että isä kyllä auttaa ja hoitaa asioita. Vaikka siis hyvin itsenäiseksi naiseksi hän minutkin kasvatti, mutta sen lisäksi oli se turvan tunne aina. Mutta siis perinteinen, suomalainen vastuunsa kantava ja lähimmäisistään välittävä mies - arvostan!
Vierailija kirjoitti:
Mies joka hoitaa yhteiskuntavelvoitteensa erityisesti sen osalta ettei pahoinpitele naisia ja lapsia tai syö toisten kuormasta. Seksijutut pitää omana tietonaan ja harrastaa muiden miesten kanssa eli ei ahdistele eikä r aiskaile ketään. Samoin pakonomainen tappeluvimma on hyvä kohdistaa toisiin miehiin.
Tällä pääsee nollatasolle ja valitettavasti suurin osa miehistä ei yllä edes tälle. Siitä sitten päästäkseni ystäväkseni tai edes kaverikseni pitää olla vielä paljon parempi. Päästäkseen romanttiseen asemaan lienee mahdottomuus nykymiehille, he eivät ole kiinnostuneet sellaisesta vaan käyttävät varallisuuttaan yleensä itseensä ja omiin harrastuksiinsa, naiseksi sitten joku halpa tai mieluummin ilmainen, sekä h uoruli, ja mahdollisesti useampia. Eli kunnioituksesta romanttisena partnerina ei tarvitse haaveilla, ellei ole joku absoluuttinen anomalia.
Arvostan sellaista naista joka on kaikkea muuta kuin sinä.
Koirien kusipuu on viety. Kai tuon huomaa. Ehkä puu piti sen takia kaataakin, kun koirankusi oli sen syövyttänyt.