Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millainen on mies jota arvostat? Mies, millainen on nainen, jota arvostat?

Vierailija
09.04.2026 |

Kiinnostaisi tietää. 

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuuntuntoista ja empaattista miestä, jolla on korkea moraali. Mulla on ilo olla naimisissa sellaisen kanssa, siinä haluaa itsekin olla paras versio itsestään. Meillä on lapsihommat jo hoidettu, ne olivat enemmän minun vastuullani, mutta se ei yhtään haittaa, sillä miehestä on iän myötä kuoriutunut oikea vanhuskuiskaaja. Meillä on kolme peräänkatsottavaa, ja hän on se, jolla riittää kärsivällisyys kaikkien kanssa. Viimeksi organisoi tulevan kevätretken mun äitini kanssa hänen lapsuudenkotiinsa. En tiedä toista tuollaista, toivottavasti muualtakin löytyy.

Kuulostaa aivan ihanalta! Olen vähän kade.

On aivan ihana. Uskon, että harvinainen ajatusmaailma on muovautunut nuorena sairastuessa (pois työelämästä kolmekymppisenä), sillä hänellä on ihan eri tavalla ja tasolla ymmärrystä niille, jotka eivät enää pärjää tai jaksa kuin minulla, joka jouduin vetämään läpi elättäjän roolin. Kaikista hormoneistamme huolimatta.

Vierailija
42/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan eniten sellaista naista kuka pysyy kaukana minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siedä:

- vihervassareita, kommareita, sosialisteja, anarkisteja, 

- lesboja, sukupuolettomia, sukupuolisekavia, LGBTQIA+ 

- tatuoituja, läskejä, niittinaamoja, shokkitukkia

- kouluttamattomia, sivistymättömiä, kulttuurittomia, tietämättömiä, tyhmiä

- alkoholisteja, narkkeja, ylipainoisia, ahmatteja, 

- passiivisia, nirppanokkia, laiskoja, kunnianhimottomia

- lompakkoloisia, pummeja, varattomia, tyhjätaskuja, siipeilijöitä, loisia

- ilkeitä, vittupäitä, ylpeitä, itsekeskeisiä, narsisteja

DI-mies

Olen samaa mieltä. Vasemmanlaidan porukan kun karsii elämästään niin hyvin menee aina.

Tv. Roskakuskimies

Vierailija
44/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan naista, joka näkee minut ihan ihmisenä, jolla on myös tunteet ja syyt niille tunteille eikä näe vain minua jonain tunteettomana robottina tekemässä asioita. Vaikea löytää tällainen ihminen.

Vierailija
45/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan miehessä rauhallisuutta, turvallisuutta, luotettavuutta, huomioimisen taitoa, tupakoimattomuutta ja päihdeongelmattomuutta. 

Vierailija
46/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava, uskollinen nainen.

Mahdoton löytää, tiedän

Vierailija
47/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä arvostan naista joka kykenee ajattelemaan muuta kuin omaa napaa kuten parisuhdetta ja lapsen hyvinvointia eikä omaa koulutusta ja uraa.

Ja kun nainen saadaan paapomaan pelkästään miestä ja lapsia, mies saakin sitten keskittyä rauhassa omaan napaan, omaan koulutukseen ja uraan ja huveihin.

Vierailija
48/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotettava, uskollinen nainen.

Mahdoton löytää, tiedän

Kyllä niitä löytyy, muttei sulle.

Vierailija
49/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan aidosti tasa-arvoista naista jonka koko elämä ei perustu siihen kuinka paljon pääsee käyttämään miestä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen. Eli arvostan naista joka ei oleta miehen maksavan ja tekevän kaikkea mitä nainen haluaa kun nainen tekee ja maksaa itse mitä haluaa

Miten miestä käytetään henkisesti hyväksi?? :D:D:D 

Vierailija
50/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan aidosti tasa-arvoista naista jonka koko elämä ei perustu siihen kuinka paljon pääsee käyttämään miestä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen. Eli arvostan naista joka ei oleta miehen maksavan ja tekevän kaikkea mitä nainen haluaa kun nainen tekee ja maksaa itse mitä haluaa

Myös miehissä löytyy sellaisia jotka yrittävät elää naisen siivellä ja hyötyä rahallisesti. Kokemusta on....

Ja paljon löytyykin.

Vierailija
51/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös miehissä löytyy sellaisia jotka yrittävät elää naisen siivellä ja hyötyä rahallisesti. Kokemusta on....

Ja paljon löytyykin.

Ei sellaista miestä mulle. 

Vierailija
52/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo monenlaisia arvostettavia miehiä on, mutta kyllä mun isällä ja veljellä on oikein erityisesti sellasia piireitä. Ja nyt oon löytänyt myös itse sellasen miehen, jolla on niitä samoja arvostamiani piirteitä :)<3333333333

Vierailija
53/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ystävällistä, positiivista, hyväntahtoista, uteliasta, uusille kokemuksille avointa, omassa seurassaankin viihtyvää naista. m50

Vierailija
54/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo monenlaisia arvostettavia miehiä on, mutta kyllä mun isällä ja veljellä on oikein erityisesti sellasia piireitä. Ja nyt oon löytänyt myös itse sellasen miehen, jolla on niitä samoja arvostamiani piirteitä :)<3333333333

Huom: nämä piirteet eivät liity siihen miten kohtelee minua tai jotain tiettyä naista, vaan yleisesti ihmisiä ja ympäristöä. Avuliaisuus, reaktiivisuus ympäristön tapahtumien kanssa jne.

Sellainen silmät ympäristöltä sulkeva, flegmaattinen, itsekäs, välinpitämätön luuseri on pahin ja halveksittavin olomuoto heti aktiivisten paholaisten jälkeen. Näitä välinpitämättömiä fleguja on Suomi täys.. 

Vierailija
55/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan naista, joka on toimelias ja ahkera sekä empatiakykyinen. Ajattelee asioita parisuhteen, tai perheen kannalta eikä vain sen osalta mikä omaa napaa koskettaa. Pitää itsestään huolta olematta kuitenkaan turhamainen. Ei ole kiinnostunut pintaliitoelämästä tai varakkaana esiintymisestä. Sitoutunut ja pitkäjänteinen kumppani. 

Voisin toki luetella ulkonäöllisiä asioita mitkä viehättää, mutta nyt puhuttiin arvostuksesta niin ei mennä niihin. 

HIRMU yllätus, että ulkonäkö on kuitenkin se tärkein. Ei ole

Ja siis että pitää huolehtia ulkonäöstään, eli meikata, laittaa hiukset, pukeutua nätisti, mutta turhamainen ei saa olla, eli että ihan ilman vaivaa on kaunis kauniissa vaatteissa. Tämä on taas tätä miehen logiikkaa. Ihan sama, jos me naiset sanoisimme, että miehen pitää olla sporttinen ilman, että urheilee. Ihan vaan luonnostaan näyttää miesuimarilta. 

Niinpä ja itsestäänselvyydet kuten seksiä pitää antaa jätetään ihan jopa mainitsematta, kun ei käy pienessä mielessäkään että naisen pimppiä ei ole luotu miehen ulosteastiaksi. Mutta tosiasia on että se on miehille prioriteetti naisessa, ilman sitä mies hajottaa kaiken kuin raivoapina.

Vierailija
56/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä arvostan naista joka kykenee ajattelemaan muuta kuin omaa napaa kuten parisuhdetta ja lapsen hyvinvointia eikä omaa koulutusta ja uraa.

Ja kun nainen saadaan paapomaan pelkästään miestä ja lapsia, mies saakin sitten keskittyä rauhassa omaan napaan, omaan koulutukseen ja uraan ja huveihin.

Luuletko että mies kouluttautuu ja ja käy töissä itseään varten? ei vaan siksi että vaimolla ja lapsella on ruokaa ja katto päänpäällä.

Vierailija
57/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että mies kouluttautuu ja ja käy töissä itseään varten? ei vaan siksi että vaimolla ja lapsella on ruokaa ja katto päänpäällä.

Nykymiehet nimenomaan tekevät asioita itsensä vuoksi ennen kaikkea. Vaimo ja lapsi tulee tärkeysjärjestyksestä jossain kaukana omien harrastusten jälkeen.

Vierailija
58/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan miehessä rehellisyyttä, suoraselkäisyyttä ja tasavertaisuutta. 

Vierailija
59/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan ainoastaan semmoista miestä joka tekee aina niin kuin minä haluan ja antaa minulle pääsyn hänen rahoihin jo tapailuvaiheessa. Ei miestä kuulu arvostaa ihmisenä vaan miehen ainoa arvo on se mitä mies tekee naisen hyväksi ja kuinkapaljon mies on valmis käyttämään rahojaan naiseen. Miehillä ei ole mitään arvoa ihmisenä

Jos nainen kantaa isomman kuorman lasten hoivasta ja siitä, että arki sujuu, niin tällöin miehen on tuotava naista enemmän rahaa pöytään. Yksinkertaista. 

Eli siis kun nainen YKSIN tekee päätöksen lasten hankinnasta välittämättä miehen mielipiteestä ja kun nainen itse omalla päätöksellä haluaa joko jäädä kokonaan pois töistä tai ainakin vähentää työntekoa ja kun nainen YKSIN tekee päätöksen siittä millainen kotityömäärä on pakko tehdä niin sinun mielestä miehen pitää kantaa taloudellinen vastuu tai tehdä enemmän vain sen takia kun nainen on YKSIN päättänyt että näin täytyy tapahtua?

Naisella on oikeus omaan seksuaalisuuteensa, joka on äitiys. Ja lapsilla äitiin. Miehet ovat redusoineet naisen pilluksi ja max. Pumpattavaksi lehmäksi kun lapset lähetetään toisten naisten hoteisiin, plus lapset ajetaan jo vauvana nukkumaan omiin sänkyihinsä kun miesvauva loisii naisen vieressä tämän sängyssä.

Pankoot siis toisiaan, kun eivät ymmärrä naisten ja lasten tarpeita vaan ainoastaan oman munantappinsa ja miesvauvavaistojensa.

Vierailija
60/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän silti näitä miehiä markkinoilla näkyy, jotka ovat valmiita näitä naisen kanssa jakamaan. Nainen kelpaa kyllä seksi- ja synnytysorjaksi mutta mies vaatii lasten omistusoikeuden jakamatta talon omistusoikeutta. Aika erikoinen diili mielestäni,  sanoisin että naisen hyväksikäyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä