Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millainen on mies jota arvostat? Mies, millainen on nainen, jota arvostat?

Vierailija
09.04.2026 |

Kiinnostaisi tietää. 

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan aidosti tasa-arvoista naista jonka koko elämä ei perustu siihen kuinka paljon pääsee käyttämään miestä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen. Eli arvostan naista joka ei oleta miehen maksavan ja tekevän kaikkea mitä nainen haluaa kun nainen tekee ja maksaa itse mitä haluaa

Vierailija
22/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan mukavaa, luotettavaa, tunnetaitoista, kaikin puolin kunnollista ja asiallista, suoraselkäistä miestä, jolla on pehmeät ja ihmisläheiset arvot, pitää luonnosta, eläimistä ja lapsista, siivoaa sotkunsa, tekee osansa ja ottaa toiset huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan naista, joka on toimelias ja ahkera sekä empatiakykyinen. Ajattelee asioita parisuhteen, tai perheen kannalta eikä vain sen osalta mikä omaa napaa koskettaa. Pitää itsestään huolta olematta kuitenkaan turhamainen. Ei ole kiinnostunut pintaliitoelämästä tai varakkaana esiintymisestä. Sitoutunut ja pitkäjänteinen kumppani. 

Voisin toki luetella ulkonäöllisiä asioita mitkä viehättää, mutta nyt puhuttiin arvostuksesta niin ei mennä niihin. 

1) Toimelias ja ahkera= tekee kaikki kotityöt, ja hoitaa lapset

2) Empaattinen= mies saa tehdä mitä haluaa

3) Ajattelee asioit parisuhteen ja perheen kannalt = Ei saa olla omia haaveita, eikä toiveita, vaan tehdä, kuten mies haluaa ja uhrata kaikki aikansa lasten ja kodin ja miehen hoitoon

4) Pitää itsestään huolta olematta turhamainen= on aina laitettu, mutta niin että mies ei sitä nää= eli 24/7

5) Voisin toki luetella ulkonäöllisiä seikkoja, mutta niihin ei nyt mennä= nainen näyttää miss Universumilta

Miten tuon kommentin voi nähdä näin kummallisesti. Onneksi aivoni eivät ole noin nurin niskoin. 

Vierailija
24/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan ainoastaan semmoista miestä joka tekee aina niin kuin minä haluan ja antaa minulle pääsyn hänen rahoihin jo tapailuvaiheessa. Ei miestä kuulu arvostaa ihmisenä vaan miehen ainoa arvo on se mitä mies tekee naisen hyväksi ja kuinkapaljon mies on valmis käyttämään rahojaan naiseen. Miehillä ei ole mitään arvoa ihmisenä

Jos nainen kantaa isomman kuorman lasten hoivasta ja siitä, että arki sujuu, niin tällöin miehen on tuotava naista enemmän rahaa pöytään. Yksinkertaista. 

Onneksi miehet tienaa enemmän joten no problem.

Vierailija
25/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehiä kuulu arvostaa? Miehissä arvostetaan ainoastaan miehestä saatavia hyötyjä mutta ihmisenä miestä ei kuulu arvostaa!!

Vierailija
26/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan aidosti tasa-arvoista naista jonka koko elämä ei perustu siihen kuinka paljon pääsee käyttämään miestä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen. Eli arvostan naista joka ei oleta miehen maksavan ja tekevän kaikkea mitä nainen haluaa kun nainen tekee ja maksaa itse mitä haluaa

Luuletteko te pikkumiehet ihan oikeasti, että teissä on henkisesti ja taloudellisesti kauheasti hyväksikäytettävää? Lol.

Vierailija
27/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan ainoastaan semmoista miestä joka tekee aina niin kuin minä haluan ja antaa minulle pääsyn hänen rahoihin jo tapailuvaiheessa. Ei miestä kuulu arvostaa ihmisenä vaan miehen ainoa arvo on se mitä mies tekee naisen hyväksi ja kuinkapaljon mies on valmis käyttämään rahojaan naiseen. Miehillä ei ole mitään arvoa ihmisenä

Jos nainen kantaa isomman kuorman lasten hoivasta ja siitä, että arki sujuu, niin tällöin miehen on tuotava naista enemmän rahaa pöytään. Yksinkertaista. 

No aika paljon enemmän täytyy tienata, eikä vain jotain nimellisiä summia. 1 euro vs. 80 senttiä ei ihan riitä. Naisten arkinen kuorma metatöineen ja lasten asioista huolehtimisineen on yleisesti ottaen huomattavasti isompi kuin tuo erotus. 

Vierailija
28/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies jolla on raha-asiat kunnossa, puhuu kunnioittavasti toisista, käyttäytyy vastuullisesti perhettä, työtä ja kaikkea ympäröivää kohtaan, ja jolta löytyy huumoria ja kärsivällisyyttä ja mielipiteitä. 

Vierailija
29/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuntuntoista ja empaattista miestä, jolla on korkea moraali. Mulla on ilo olla naimisissa sellaisen kanssa, siinä haluaa itsekin olla paras versio itsestään. Meillä on lapsihommat jo hoidettu, ne olivat enemmän minun vastuullani, mutta se ei yhtään haittaa, sillä miehestä on iän myötä kuoriutunut oikea vanhuskuiskaaja. Meillä on kolme peräänkatsottavaa, ja hän on se, jolla riittää kärsivällisyys kaikkien kanssa. Viimeksi organisoi tulevan kevätretken mun äitini kanssa hänen lapsuudenkotiinsa. En tiedä toista tuollaista, toivottavasti muualtakin löytyy.

Vierailija
30/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis kun nainen YKSIN tekee päätöksen lasten hankinnasta välittämättä miehen mielipiteestä ja kun nainen itse omalla päätöksellä haluaa joko jäädä kokonaan pois töistä tai ainakin vähentää työntekoa ja kun nainen YKSIN tekee päätöksen siittä millainen kotityömäärä on pakko tehdä niin sinun mielestä miehen pitää kantaa taloudellinen vastuu tai tehdä enemmän vain sen takia kun nainen on YKSIN päättänyt että näin täytyy tapahtua?

Vierailija
31/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika paljon enemmän täytyy tienata, eikä vain jotain nimellisiä summia. 1 euro vs. 80 senttiä ei ihan riitä. Naisten arkinen kuorma metatöineen ja lasten asioista huolehtimisineen on yleisesti ottaen huomattavasti isompi kuin tuo erotus. 

Siis haluat mieheltäsi palkkaa vai mitä koitat sanoa?

Vierailija
32/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös miehissä löytyy sellaisia jotka yrittävät elää naisen siivellä ja hyötyä rahallisesti. Kokemusta on....

Vierailija
33/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan naisessa epäitsekkyyttä ja realismia.

Vierailija
34/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän miehiä kuulu arvostaa? Miehissä arvostetaan ainoastaan miehestä saatavia hyötyjä mutta ihmisenä miestä ei kuulu arvostaa!!

Kyllä miehen kunniallisuutta ja rehellisyyttä kuuluu arvostaa. Jos niitä on.

Vierailija
35/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä:

- vihervassareita, kommareita, sosialisteja, anarkisteja, 

- lesboja, sukupuolettomia, sukupuolisekavia, LGBTQIA+ 

- tatuoituja, läskejä, niittinaamoja, shokkitukkia

- kouluttamattomia, sivistymättömiä, kulttuurittomia, tietämättömiä, tyhmiä

- alkoholisteja, narkkeja, ylipainoisia, ahmatteja, 

- passiivisia, nirppanokkia, laiskoja, kunnianhimottomia

- lompakkoloisia, pummeja, varattomia, tyhjätaskuja, siipeilijöitä, loisia

- ilkeitä, vittupäitä, ylpeitä, itsekeskeisiä, narsisteja

DI-mies

Vierailija
36/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa aito autenttisuus. Ei mikään poliittinen "autenttisuus" vaan aito sellanen, tietää miten maailma makaa. Hyvä itsetuntemus. Näkee asioita syvemmin. Esim yks päivä tosta läheltä kaadettiin puu ja yks nainen ketä olen seuraillut sivusilmällä koska hänellä on tosi rauhallinen ja hyvä olemus ja meillä oli jotain pientä vetoakin toisiamme kohtaan pitkän aikaa, niin hän tuli töistä ja lähti koirien kanssa ulos ja hän huomasi sen samantien, että puuta ei ollut enää tutulla paikalla ja jäi ihmettelemään siihen. Eli asioilla on jotain väliä. 

Vierailija
37/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuuntuntoista ja empaattista miestä, jolla on korkea moraali. Mulla on ilo olla naimisissa sellaisen kanssa, siinä haluaa itsekin olla paras versio itsestään. Meillä on lapsihommat jo hoidettu, ne olivat enemmän minun vastuullani, mutta se ei yhtään haittaa, sillä miehestä on iän myötä kuoriutunut oikea vanhuskuiskaaja. Meillä on kolme peräänkatsottavaa, ja hän on se, jolla riittää kärsivällisyys kaikkien kanssa. Viimeksi organisoi tulevan kevätretken mun äitini kanssa hänen lapsuudenkotiinsa. En tiedä toista tuollaista, toivottavasti muualtakin löytyy.

Kuulostaa aivan ihanalta! Olen vähän kade.

Vierailija
38/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaista naista arvostan

Vierailija
39/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis kun nainen YKSIN tekee päätöksen lasten hankinnasta välittämättä miehen mielipiteestä ja kun nainen itse omalla päätöksellä haluaa joko jäädä kokonaan pois töistä tai ainakin vähentää työntekoa ja kun nainen YKSIN tekee päätöksen siittä millainen kotityömäärä on pakko tehdä niin sinun mielestä miehen pitää kantaa taloudellinen vastuu tai tehdä enemmän vain sen takia kun nainen on YKSIN päättänyt että näin täytyy tapahtua?

Se ehkäisee, joka ei lasta halua. Yhteenkään ei ole pakko muuttaa. Eiköhän miehelle selviä naisen siisteystaso jo seurusteluaikana.

Vierailija
40/74 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisessa aito autenttisuus. Ei mikään poliittinen "autenttisuus" vaan aito sellanen, tietää miten maailma makaa. Hyvä itsetuntemus. Näkee asioita syvemmin. Esim yks päivä tosta läheltä kaadettiin puu ja yks nainen ketä olen seuraillut sivusilmällä koska hänellä on tosi rauhallinen ja hyvä olemus ja meillä oli jotain pientä vetoakin toisiamme kohtaan pitkän aikaa, niin hän tuli töistä ja lähti koirien kanssa ulos ja hän huomasi sen samantien, että puuta ei ollut enää tutulla paikalla ja jäi ihmettelemään siihen. Eli asioilla on jotain väliä. 

Kysyitkö miksi hänellä on koira?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme