Onko ruokalähettipalvelut tehneet sinusta onnellisemman ihmisenä?
En ole koskaan tilannut ruokaa, koska luulen ettei hyvinvointini paranisi siitä. Kannattaako kokeilla, kasvaako onnellisuus vai pelkästään housukoko?
Kommentit (38)
Kyllä se onnellisuus kasvaa kun on aikaa enemmän itselle mieluisia asioita. Housukoon kasvaminen riippuu siitä, mitä tilaat.
Kokeile jos kiinnostaa, sillähän se selviää onko juuri sinulle toimiva juttu.
Jos painonhallinta huolettaa niin tilaa vaikkapa salaattia tai jotain kevyttä aasialaista.
Meillä tilataan n. kerran kuussa perjantai-iltoina ravintola-annokset. Yleensä tilataan thai -ruokaa, välillä intialaista tai kiinalaista. Työviikko takana, oma koti, ehkä kynttilät pöytään ja oma perhe ja ravintolatasoista ruokaa viinilasin kera. Ihan mukava viikon päätös. Toinen vaihtoehto on ollut paistaa oikein kunnon pihvit, mutta vaihteluna etninen ruoka on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskaruokaa? Se on epäterveellistä. Tilaan sittarista ja teen ruoat itse.
Mä en tilaa roskaruokaa vaan terveellistä tuokaa. Sitä paitsi roskaruokakin voi olla terveellistä. Sana roskaruokahan vain tarkoittaa sitä, että ruoka on kääritty paperiin joka roskaa jos sen maahan heittää.
Puhun hampurilaisista, pizzoista jne. Minä tiedän mistä sana roskaruoka tulee.
Vierailija kirjoitti:
En tilaa orjatyöfirmalta, jonka omistajat uivat rahassa.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
En tilaa orjatyöfirmalta, jonka omistajat uivat rahassa.
Orjatyö? Perustelut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskaruokaa? Se on epäterveellistä. Tilaan sittarista ja teen ruoat itse.
Mä en tilaa roskaruokaa vaan terveellistä tuokaa. Sitä paitsi roskaruokakin voi olla terveellistä. Sana roskaruokahan vain tarkoittaa sitä, että ruoka on kääritty paperiin joka roskaa jos sen maahan heittää.
Puhun hampurilaisista, pizzoista jne. Minä tiedän mistä sana roskaruoka tulee.
Näköjään et jos kuvittelet että kaikki roskaruoka on epäterveellistä, ja missään et sanonut että puhut hampurilaisista ja pitsoista.
Mä haen kauppahallista lohikeittoa ja kahvilasta salaatteja säännöllisesti, roskaruokaa ne nekin ovat.
Ruokaa sai tilattua ravintoloista kuljetuksella myös ennen woltteja, joten eipä niiden tulo vaikuttanut elämään oikeastaan mitenkään.
Meidän lähikaupoista tilataan paljon robottikuljetuksia ja Wolt kuskeilta kun käyn kaupoissa ostoksilla. Itse tilaan joskus lähipitseriasta pitsan.
Vain kotipizza oli joskus. En ole kokeillut. Robotti tuo pizzan?
Viime talven sairasteluputkessa oli kätevää tilata elintarvikkeita kaupasta lähettien tuomana sekä välillä lounasannoksia ravintoloista.
En käytä ruokalähettipalveluita niin kauan kuin kykenen itse liikkumaan vaikka sitten vain omilla jaloillani.
Kyllä. Kannatan painavat perunat, porkkanat, kaalit ja tomaattimurskat ihan surutta woltilla. -reumaatikko
Vierailija kirjoitti:
En ole tilannut ruokalähettien tuomia ruokia. En halua edesauttaa noin sairasta järjestelmää. Suomi ja suomalaiset pärjäävät aivan hyvin ilman roskaruuan kotiinkuljetuksia.
Eivät kuljeta ainoastaan ruokaa !
Tilaisin veljen lapselle syntymäpäivälahjan woltilla kun posti on niin surkea nykyään! Kätevää.
Tilaisin kyllä joskus jos olisi varaa... Olisi ihanaa joskus säästää aikaa ja saada valmista herkullista pöytään. 😍
Meillä on kaksoset, tilaan hoitajalle aina ruokaa kun tulee hoitamaan kun itsellä on menoa. Aika on tiukilla, ja mukavaa tarjota toiselle hyvät ruoat kun tulee avuksi.
Ajan säästäjä ja arjen helpottaja. Kyllähän se kätevää on.