Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ruokalähettipalvelut tehneet sinusta onnellisemman ihmisenä?

Vierailija
09.04.2026 |

En ole koskaan tilannut ruokaa, koska luulen ettei hyvinvointini paranisi siitä. Kannattaako kokeilla, kasvaako onnellisuus vai pelkästään housukoko?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan säästäjä ja arjen helpottaja. Kyllähän se kätevää on. 

Vierailija
22/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onnellisuus kasvaa kun on aikaa enemmän itselle mieluisia asioita. Housukoon kasvaminen riippuu siitä, mitä tilaat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jos kiinnostaa, sillähän se selviää onko juuri sinulle toimiva juttu. 

Jos painonhallinta huolettaa niin tilaa vaikkapa salaattia tai jotain kevyttä aasialaista. 

Vierailija
24/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilataan n. kerran kuussa perjantai-iltoina ravintola-annokset. Yleensä tilataan thai -ruokaa, välillä intialaista tai kiinalaista. Työviikko takana, oma koti, ehkä kynttilät pöytään ja oma perhe ja ravintolatasoista ruokaa viinilasin kera. Ihan mukava viikon päätös. Toinen vaihtoehto on ollut paistaa oikein kunnon pihvit, mutta vaihteluna etninen ruoka on hyvä. 

Vierailija
25/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskaruokaa? Se on epäterveellistä. Tilaan sittarista ja teen ruoat itse.

Mä en tilaa roskaruokaa vaan terveellistä tuokaa. Sitä paitsi roskaruokakin voi olla terveellistä. Sana roskaruokahan vain tarkoittaa sitä, että ruoka on kääritty paperiin joka roskaa jos sen maahan heittää. 

Puhun hampurilaisista, pizzoista jne. Minä tiedän mistä sana roskaruoka tulee.

Vierailija
26/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tilaa orjatyöfirmalta, jonka omistajat uivat rahassa. 

Sama täällä.

Vierailija
27/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tilaa orjatyöfirmalta, jonka omistajat uivat rahassa. 

Orjatyö? Perustelut

Vierailija
28/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskaruokaa? Se on epäterveellistä. Tilaan sittarista ja teen ruoat itse.

Mä en tilaa roskaruokaa vaan terveellistä tuokaa. Sitä paitsi roskaruokakin voi olla terveellistä. Sana roskaruokahan vain tarkoittaa sitä, että ruoka on kääritty paperiin joka roskaa jos sen maahan heittää. 

Puhun hampurilaisista, pizzoista jne. Minä tiedän mistä sana roskaruoka tulee.

Näköjään et jos kuvittelet että kaikki roskaruoka on epäterveellistä, ja missään et sanonut että puhut hampurilaisista ja pitsoista. 

Mä haen kauppahallista lohikeittoa ja kahvilasta salaatteja säännöllisesti, roskaruokaa ne nekin ovat. 

Vierailija
29/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa sai tilattua ravintoloista kuljetuksella myös ennen woltteja, joten eipä niiden tulo vaikuttanut elämään oikeastaan mitenkään.

Vierailija
30/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikaupoista tilataan paljon robottikuljetuksia ja Wolt kuskeilta kun käyn kaupoissa ostoksilla. Itse tilaan joskus lähipitseriasta pitsan.

Vierailija
31/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kotipizza oli joskus. En ole kokeillut. Robotti tuo pizzan?

Vierailija
32/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talven sairasteluputkessa oli kätevää tilata elintarvikkeita kaupasta lähettien tuomana sekä välillä lounasannoksia ravintoloista. 

Vierailija
33/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ruokalähettipalveluita niin kauan kuin kykenen itse liikkumaan vaikka sitten vain omilla jaloillani.

Vierailija
34/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kannatan painavat perunat, porkkanat, kaalit ja tomaattimurskat ihan surutta woltilla. -reumaatikko

Vierailija
35/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tilannut ruokalähettien tuomia ruokia. En halua edesauttaa noin sairasta järjestelmää. Suomi ja suomalaiset pärjäävät aivan hyvin ilman roskaruuan kotiinkuljetuksia. 

Eivät kuljeta ainoastaan ruokaa !

Vierailija
36/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin veljen lapselle syntymäpäivälahjan woltilla kun posti on niin surkea nykyään! Kätevää. 

Vierailija
37/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin kyllä joskus jos olisi varaa... Olisi ihanaa joskus säästää aikaa ja saada valmista herkullista pöytään. 😍 

Vierailija
38/38 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksoset, tilaan hoitajalle aina ruokaa kun tulee hoitamaan kun itsellä on menoa. Aika on tiukilla, ja mukavaa tarjota toiselle hyvät ruoat kun tulee avuksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi