Miksi eivät jotkut vain hyväksy sitä, etteivät saa lapsia?
Miksi vellovat itsesäälissä jopa koko elämänsä? Voisivat elää täysillä sen sijaan.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Typerä trolli.
Olipa outo kommentti. Ap
Arabiassa 8 vuotias kuukautiset alkaa pakkoja otetaan heti tai myydään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt, mutta en vaan pysty. Olen vasten tahtoani lapseton, ja se on henkisesti erittäin kivuliasta.
N43
En tunne juuri sinun tapaustasi, mutta hyvin usein tämä ns. tahaton lapsettomuus on ihan paskaa. Valtaosa olisi voinut saada lapsia jos olisi vain yrittänyt vähän enemmän ja paremmin. Ei se niin vaikeaa ole, jos ei ole jotain rakenteellista ongelmaa tms.
En tunne juuri sinua, mutta noin typerien kommenttien laukominen on ihan täyttä paskaa. Sinäkin osaisit kirjoittaa jotain järkevää jos vain olisit yrittänyt vähän enemmän tai paremmin. Ei se niin vaikeaa ole, ellei oikeasti ole jotain rakenteellista ongelmaa tms.
Ei se ole täyttä paskaa. Suuri osa aloittaa yksinkertaisesti liian myöhään, tai valittaa, että ei vain koskaan löytynyt ketään tai ei ollut sopivaa elämäntilannetta. No ei sellaista täydellistä tilannetta ole koskaan kenellekään. Toiset hankkivat ne lapset silti ja päättävät pärjätä. Näin se menee. On tietysti helpompaa syyttää olosuhteita kuin myöntää, että itsestä ei vain ollut siihen.
Mikä on liian myöhään? Joo naisen hedelmällisyys on varmaan korkeimmillaan 20-vuotiaana, mutta kuinka monella on siinä vaiheessa vakaa parisuhde sekä edes jonkinlainen työpaikka? Sopiva elämäntilanne voi olla ihan se kumppanin puuttuminen. Mutta sinunlaisten ihmisten, jotka eivät näe omaa napaansa pidemmälle ja joilla on vain ollut hyvä tuuri elämässä on tietenkin helppo huudella, että miksi et tehnyt enemmän. Ole onnellinen, että sinulla on ollut helppo elämä ja olet välttynyt isoilta vastoinkäymisiltä. Kaikilla ei ole yhtä hyvä tuuri ja siinä on ihmisellä monesti itsellä aika vähän mahdollisuutta vaikuttaa. On kyse sitten olosuhteista tai omista resursseista.
Jos et tiedä mikä on liian myöhään, niin ehkä olit vain liian tyhmä. Sori siitä. Ei ole ollut helppo elämä minullakaan, mutta olen periksiantamaton. Siihen on kai syynsä miksi jotkut lisääntyvät ja toiset ei. Ei kyse ole vain tuurista.
Juuri näin.
Naiset luulevat että voivat siirtää vanhemmuuttaan kuten miehet voivat ja luulevat olevansa ikuisesti nuoria.
Eivät luule. Olosuhteiden takia on siirrettävä. Opiskelut ym..... Hyvin pieni osa miehistä luulee olevanvansa ikuisesti nuoria. Näitä on ihan turha yleistää.
Olen miettinyt tätä itsekin. Minäkin haluan monenlaisia asioita, mutta en masennu kun en saa niitä vaan olen iloinen siitä mitä minulla jo on.
Tosi olen vela, eli ehkä en vain pysty samaistumaan siihen pakottavaan ja elämänhalun ylittävään tarpeeseen lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Arabiassa 8 vuotias kuukautiset alkaa pakkoja otetaan heti tai myydään.
Niikööööö
Kristityissä piireissä ajatellaan että ensin käydään koulut opitaan hyvä ammatti sitten vasta mennään naimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on aivopesty siihen, että vain lasten saaminen on elämän täyttymys. Hyvää, ellei jopa parempaa, elämää pystyy hyvin viettämään myös ilman lapsia.
Ei ole aivopesty. Lasten hankkiminen on luonnollista.
Sinut on aivopesty vihaamaan lapsia ja lasten hankkimista.
Haista ny paskaa. 💩💩💩💩 ihan omasta päätöksestäni en tee lasta. En vihaa lapsia joten tuki turpasi,
Hahaha hahaha...
Nekin joita haukutaan keskenmenoista sairaaloissa haukutaan muuten velaksi.
Se nyt on suurinta rakkautta lasta kohtaan ettei se joudu bordelliin ettei sitä tee.
Mongloideja juoksee kaupoissa . Ehkäisyllä vähennetään kärsimyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä trolli.
Olipa outo kommentti. Ap
Veetäkös kysyt että miksi naiset eivät hyväksy.....Älä saatana yleistä. Joka nainen päättää mitä tekee elämällään, Esim. Itselläni on kiva elämä ilman lapsia. Ei siinä mitään hyväksymistä tarvitse. Enkä ole kenenkään lapsettoman kuullut syyttelemään ketään.
Kää piö itä joku synnyttää niitä on laitettu por novid eoille myyntiin. Sirkus rules.
Vierailija kirjoitti:
Mongloideja juoksee kaupoissa . Ehkäisyllä vähennetään kärsimyksiä.
Oletko lapsi vai hullu ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on aivopesty siihen, että vain lasten saaminen on elämän täyttymys. Hyvää, ellei jopa parempaa, elämää pystyy hyvin viettämään myös ilman lapsia.
Ei ole aivopesty. Lasten hankkiminen on luonnollista.
Sinut on aivopesty vihaamaan lapsia ja lasten hankkimista.
Haista ny paskaa. 💩💩💩💩 ihan omasta päätöksestäni en tee lasta. En vihaa lapsia joten tuki turpasi,
Et taida tykätä lapsista vaikka et vihaakaan.
Olet täällä puhumassa aivopesusta johon olet itse langennut. Et tietenkään voi sitä aivopesua tunnistaa.
Oliko mukavaa synnyttää moni vammainen ?
Vierailija kirjoitti:
Nekin joita haukutaan keskenmenoista sairaaloissa haukutaan muuten velaksi.
Ei kukaan hauku ketään keskenmenoista....sinä voit olla poikkeus.
CP vamma isia lisää sulttaanit vaatii .
Vierailija kirjoitti:
Oliko mukavaa synnyttää moni vammainen ?
Mielisairas tuki turpasi.
Eihän nää Moosekset elatusmaksuja maksa ne jää veronmaksajille ! Sutenöörien lapset sosiaalivirasto elättää.
Teini ikäiset ei edes pääse avioliittoon kun les tat on laatinut lait kirkkoon. Moni Rais kaava mies on vastuussa näistä .