Mikä puhelinliittymä tällä hetkellä on paras?
Kattelin tota Moi-liittymää, se ois varmasti hyvä mutta tuon mobiilivarmenteen puuttumisen takia en itselleni ottaisi. Mutta lapsille aion myös uudet liittymät hommata.
Niin kannattaako heille ottaa Moi ja itselle eri?
Vai kaikille sama?
Kommentit (31)
Meillä valittiin aikoinaan operaattori sen perusteella että se oli ainoa jonka liittymä toimi ja kuului myös mökillä, kaikilta silloisilta operaattoreilta oli liittymät koekäytössä. Vastaako tämä kysymykseesi?
Uusavuttomuus taas huipussaan. Ota osaa itse valita liittymää mutta kyselet täällä tyhmiä kertomatta miksi vanha liittymä ei ollut hyvä ja mitä uudessa pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Uusavuttomuus taas huipussaan. Ota osaa itse valita liittymää mutta kyselet täällä tyhmiä kertomatta miksi vanha liittymä ei ollut hyvä ja mitä uudessa pitäisi olla.
Veikkaan että on hakemassa vain kk-hinnaltaan halvempaa.
Itseasissa vanhassa liittymässä ei ole vikaa. Nopeasti vilastuna elisalla on kalliimpaa kuin dna:lla.
Tuo Moi on kiinnostanut mut en ikinä perehtynyt siihen tarkemmin.
Ehkä lapsille se olisi hyvä ja itselle toinen.
Hyvin harvoin vaihdan liittymää, ja ehkä pidän saman vielä mutta numerot uusin.
Lopettakaa se helvetin vittuilu. Kyllä nyt mp:tä voi kysyä jos joku liittymä on ollut tosi hyvä tai tosi huono jonkun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Pelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy puolisolta vai eikö se ole enää kuvioissa? Ei me tiedetä mikä on sulle ja sun lapsille paras.
Puoliso lähti joskus pari vuotta sitten viemään roskia eikä koskaan palannut
Ap
Pelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko dna:lla ollut hyviä tarjouksia?
Ei. Lähden kesällä heiltä pois.
Sama. Elisan luo käy tie.
Luulin, että dna on halpa, mutta Ellulta sai pyytämättä reilusti halvemmat liittymät. Eikä tämä ole mainos!
Tarjouksesta vuosi sitten otettu dna rajaton: 23€/kk (ns.norm. hinta 34€/kk) + tarjouksesta nettiliittymä (mokkula mökille) 10€/kk.
Elisalla samat 14€/kk + 3 €/kk.
Ja nämä suorastaan tyrkytettiin kauppakeskuksessa, lisätäkynä vielä kaupan lahjakortti (minkä kyllä sai dna:ltakin).
Me reissataan paljon, ollaan tuntureilla ja saaristossa, ja Telia on ollut paras meille. Muissa on voinut loppua kuuluvuus jo kotipihassakin.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kiinnostaa mielipiteet, onko järkevintä et kaikilla sama, saako yleensä alennusta jos useammalla sama liittymä? Mutta sinulta en nyt kommentteja halua enempää. Voit painua helvettiin.
Voi saada alennusta kun osaa vaatia. Meillä kaikki liittymät miehen nimissä koska saa ne niin edullisesti. Itse en ikinä saisi liittymää samaan hintaan.
Puoliso lähti joskus pari vuotta sitten viemään roskia eikä koskaan palannut
Ap