Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä miehillä yhdyntäkipuja+

Vierailija
08.04.2026 |

Ja jos on, niin suostutko yhdyntään kivusta välittämättä jotta kumppani olisi tyytyväinen? 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, pitäisi ehkä joskus kokeilla sitä paljon mainittua yhdyntää.

Vierailija
22/35 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdas esinahka,mutta lääkäri käski painaa vaan. 

Repeileekö se vai mistä kipu? 

Repää, sattui ihan helvesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan karva olla superpitkä!

Vierailija
24/35 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomin kanssa tulee herkästi hiertymiä vanhan trauman johdosta. Siksi en edes halua harrastaa pikasuhteita, vaan haluan oikean kumppanin, että voimme jättää kondomin käytöstä. Jos nainen ei kykene/halua käyttää omaa ehkäisyä, suhde päättyy. Ilman nautinnollista seksiä ei suhdetta kannata jatkaa kummankaan kannalta.

Vierailija
25/35 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee kyllä henkisesti kipeää, että aina ei saa yhtyä naiseen, vaikka haluttaisi. Jopa oma kumppani syyllistyy välillä tällaiseen henkiseen väkivaltaan esim. kuukautisiin vedoten. Eli vastaus kysymykseen: Kyllä, miehetkin kokevat yhdyntäkipuja.

Vierailija
26/35 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun terskassa on visvaisia arkoja rakkuloita, niin sattuu. Tai jos kusee verta, voi sattua. Poikasilla, joilla ei esinahka vielä mene taakse, voi sattua. Samoin se pieni jänne voi olla poikasilla kireä ja arka, kun on opeteltu masturbointia.

Vierailija
27/35 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittu hius saattaa aiheuttaa niitä kipuja - viiltää ikävästi jos huono tuuri käy. Samoin jos isot häppärit jostain syystä vähemmän liukkaina ovat myös menossa sisään. Asfaltti-ihottumaa luvassa. 

Vierailija
28/35 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sattuu jossain syvällä sisällä kun kuti lähtee. Yleensä näin käy esim kolmannelle kerralla muutaman tunnin sisällä.

Vierailija
29/35 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkää aina niin juilii kun vaimo vaatii jumputtamaan.

Vierailija
30/35 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä sessioissa alkaa vähän tulla hiertymää, mutta jos rouva on fiiliksissä, niin kestän loppuun kuin mies....

Vierailija
31/35 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kun panee lähärissä, sen kannikka rupeaa sattumaan kovin, siis vetää suonta tms, ja pakko lopettaa. Sitten vaan jatkan käsin tai otan suikkiin samalla.

Hänkin tekee mulle sitten samoin.

Vierailija
32/35 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena yks donna ratsasti vähän liian rajusti, ja mulla nyrjähti juuresta. Oli kipeä kokemus. Sen seurauksena oli kovana jotain neljä päivää ja jäi vähän rennoksi tyvestä, jotenkin kudos siis kärsi. On kuitenkin oikein käyttökelpoinen ja toiminut hyvin naistenkin mielestä. Kahden naisen kanssa on tuntunut epämiellyttävältä, kun on ollut syystä tai toisesta tosi tiukka. Yhden neitseen kanssa kävi niin, mutta hän kertoi että ei ollut eka yritys kun hänelle on yritetty saada sisään. Veret kyllä irtos, mutta en tiedä millä huhmareella ois läpäissy.

Vierailija
33/35 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvien väliin sattuu kun nain vieraita.

Vierailija
34/35 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena yks donna ratsasti vähän liian rajusti, ja mulla nyrjähti juuresta. Oli kipeä kokemus. Sen seurauksena oli kovana jotain neljä päivää ja jäi vähän rennoksi tyvestä, jotenkin kudos siis kärsi. On kuitenkin oikein käyttökelpoinen ja toiminut hyvin naistenkin mielestä. Kahden naisen kanssa on tuntunut epämiellyttävältä, kun on ollut syystä tai toisesta tosi tiukka. Yhden neitseen kanssa kävi niin, mutta hän kertoi että ei ollut eka yritys kun hänelle on yritetty saada sisään. Veret kyllä irtos, mutta en tiedä millä huhmareella ois läpäissy.

Mulla on sama kokemus, mutta ei niin paha. Eli tilanne oli se että yksi eksä oli nk. "Raivoratsastaja" ja usein menetti täysin kontrollin etenkin jos oli juonut. Silloin osui pari kertaa pahasti. Mulla mitään ei mennyt sillä tavalla rikki, mutta jäi fobia et joka kerta kun joku ratsastaa niin mietin et kohta sattuu.

Toinen mikä voidaan laskea yhdyntäkivuksi oli yksi toinen eksä jolla oli todella korostunut takapillu. Eli siis sen vulvan asemointi ja kulma oli sellainen että lähetyssaarnaajassa se kulma oli / eikä ---. Ja tämän tapauksen kanssa oli oma juttunsa, koska joka kerta sen klitoriksen yläpuolella oleva lantioluun kulma osui mun lantioluuhun. Pitkien sessioiden jälkeen erityisesti se alue munan yläpuolella oli monta päivää kipeänä, joskus jopa mustelmilla. 

Kummatkin tapaukset olisi voinut välttää, mutta en halunut evätä toiselta nautintoa.

Vierailija
35/35 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu tuntuu lompakossa kun käyn maksullisissa. 😝

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi