Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitteko elää bling bling elämää Dubaissa?

Vierailija
08.04.2026 |

Eli jonkun miehen varoilla. Ei tarvitsisi pestä itse hiuksia koskaan kun kävisi vaan kampaajalla. Ja kello olisi samaa merkkiä kuin Victoria Beckhamilla. Ainoat aktiviteetit salilla käynti ja miehen viihdyttäminen ja mieliksi oleminen. Kuinka moni pystyisi? Sanon suoraan että en pystyisi. Olisin kuukauden päästä jo täysin kyllästynyt, masentunut ja vihaisin itseäni ja elämääni. 

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mieluummin nämä itse poimitut ahomansikat ja lakat :)

Vierailija
62/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä nappaa, ei Dubai paikkana eikä bling bling elämäntyylinä. 

Sen sijaan voisin muuttaa jonnekin Kaakkois-Aasiaan tekemään jotain mangrovealueiden ennallistamista, se vois olla jonkinlainen omanlaisen elämän tavoitetila :))

Teetkö kesäisin ennallistamistöitä Suomessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elänyt miljonäärin kanssa ja ihan normaalia lapsiperheen elämää elettiin. Oli toki enemmän mahiksia lomailuun ja harrastamiseen ja kakkoskoti ulkomailla, mutta ei se mitään bling blingiä ollut. Eikä kumpikaan onneksi sellaisesta edes haaveillut.  Dubai tuli nähtyä jo 2000-luvun alussa, ennen kuin sinne kaikki somehörhöt majoittui. 

Vierailija
64/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö syödä sheikin kakkaa?

Vierailija
65/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkustaisi tuonne vaikka voittaisin lotossa 

Vierailija
66/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, jos ei tarvitsisi hummustella.

Vierailija
67/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyisin muutamassa viikossa. Dubaissa ei ole mitään tekemistä, muuta kuin ostareita ja kauppoja. Hiekkadyyneihinkin kyllästyy nopeasti. Harvinaisen tylsä paikka. 

Vierailija
68/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en voisi viettää bling-bling-elämää Dubaissa edes niin että tienaisin itse omat rahani. Tarvitsen elämäni muutakin sisältöä kuin shoppailua, lounaita ja kuntosalilla käyntiä. 

Dubai on täysin sieluton paikka, käyn siellä duunin puolesta 1-2 kertaa vuodessa enkä tajua että mun kollegat haluavat vapaaehtoisesti asua siellä. 

Vierailija
69/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyisin muutamassa viikossa. Dubaissa ei ole mitään tekemistä, muuta kuin ostareita ja kauppoja. Hiekkadyyneihinkin kyllästyy nopeasti. Harvinaisen tylsä paikka. 

No tämähån ei itse asiassa pidä paikkaansa. Siellä on todella hyvät eri lajien harrastusmahdollisuudet ja monta hyvää museota, ihan vaan jotain mainitakseni

Vierailija
70/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma olisi paskoa jonkun somelorton niskaan jollain keitaalla keskellä aavikkoa.

Vierailija
71/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta ilman selälle paskomista.

Se on 10000$ laaki. Eikö kelpaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme