Haluaisitteko elää bling bling elämää Dubaissa?
Eli jonkun miehen varoilla. Ei tarvitsisi pestä itse hiuksia koskaan kun kävisi vaan kampaajalla. Ja kello olisi samaa merkkiä kuin Victoria Beckhamilla. Ainoat aktiviteetit salilla käynti ja miehen viihdyttäminen ja mieliksi oleminen. Kuinka moni pystyisi? Sanon suoraan että en pystyisi. Olisin kuukauden päästä jo täysin kyllästynyt, masentunut ja vihaisin itseäni ja elämääni.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
No jos on kiva mies niin mikä ettei. itse olen työskennellyt joskus esim. McDonaldsissa ja se jos mikä oli masentavaa, kyllä tuo voittaisi sen mennen tullen. Ja kyllähän siellä Dubaissakin voi tehdä sen salin ohella muita juttuja mikä itseään kiinnostaa, opiskella jotain itselle kiinnostavaa asiaa tai perustaa vaikka oman yrityksen.
Ei ehkä sun älynlahjoilla. Tiedätkö mitä yrityksen perustaminen Dubaihin vaatii?
Joo, mutta ilman selälle paskomista.
Vierailija kirjoitti:
hän ei näytä trailerin perusteella mitenkään kauhean onneliselta, mutta mikäpä siinä jos hän tästä nauttii.
Sofia on kamoissa 24/7 että pystyy tuohon. Se äijä on ällöttävä.
Ei kyllä nappaa, ei Dubai paikkana eikä bling bling elämäntyylinä.
Sen sijaan voisin muuttaa jonnekin Kaakkois-Aasiaan tekemään jotain mangrovealueiden ennallistamista, se vois olla jonkinlainen omanlaisen elämän tavoitetila :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on kiva mies niin mikä ettei. itse olen työskennellyt joskus esim. McDonaldsissa ja se jos mikä oli masentavaa, kyllä tuo voittaisi sen mennen tullen. Ja kyllähän siellä Dubaissakin voi tehdä sen salin ohella muita juttuja mikä itseään kiinnostaa, opiskella jotain itselle kiinnostavaa asiaa tai perustaa vaikka oman yrityksen.
Ei ehkä sun älynlahjoilla. Tiedätkö mitä yrityksen perustaminen Dubaihin vaatii?
Ymmärrätkö itse, että kyse voi olla esimerkiksi digitaalisesta yrityksestä? Alussa sen pyörittämiseen riittää usein nettiyhteys. Yrityksen voi myös rekisteröidä muuhun maahan kuin missä itse asuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt eilen ja tänään katsoa tuota traileria ja aina joudun pysäyttämään samaan kohtaan, jossa kertoo, että se timanttinen Rolex ei sovi enää hänen tyyliinsä ja että ”puhutaan siis sadoista miljoonista, hahha”. Varmasti tulee hyvä ohjelma, kun edes trailerista ei pysty myötähäpeältä katsomaan muutamaa sekunttia kauempaa.
Mun mahanpohjaan tulee niin ällöttävä outo tunne. Sellaista negatiivista feikkistä ja raskasta mustaa energiaa. Ikinä kokenut tälläista oloa, kun katson jotain ohjelmaa. Ja kyse ei ole kateudesta, tää tunne on lähinnä sellainen, että miten ikäiseni nainen voi puhua ja käyttäytyä kuin 18-vuotias siskontyttöni, joka kiukuttelee kahvipöydässä kun isä suostui ostamaan vain 1000 euron takin, muttei saanut lisäksi 1800 e Iphonea. Tällaiset käytöstavat ja moraali jäävät osalta ihmisistä oppimatta sekä mikä on tyylikästä ja tilannetajuista, miten ilmaista itseään aikuismaisesti ja luonnollisesti ja uskottavasti. Tälle naiselle ei ole opetettu käytöstapoja, tyyliä ja miten tehdä itsestään kiinnostavaa, mulle tulee oikeasti kamala myötähäpeä, sama kuin jouluna, kun siskontyttö elehti ja liikehti samalla tavalla kertoessaan mitä kallista ostanut ja kuinka suuttui isälleen, kun ei ostanut 1800 e Iphonea. 18-vuotias on jo aikuinen. Ja jopa sen ikäisen kanssa tulee myötähäpeä, että miksi kiukuttelet isällesi, mene töihin, säästä rahaa, lopeta rahasta ruikuttaminen / leveily joulupöydässä, ketään ei kiinnosta sellainen aihe. Entä kun nainen on 36? Oikeasti, ei vaan pysty! Ja jotkut ihmiset kuvittelevat, että tuo elämäntapa on kadehdittava ja että ihmiset kadehtivat häntä.
Itselläni on 2 lasta, teinejä jo. Meillä puhutaan rahasta avoimesti ja minä myös hemmottelen lapsiani, mutta olen opettanut että on tyylitöntä kerskailla avoimesti eri tilanteissa omista vaatteistaan, rahoistaan jne ja että varsinkin juhlissa, sukulaisilla jne tilaisuuksissa sellainen käytös aiheuttaa ihmisissä häpeää, älkää tehkö sitä. Hieno ja vanha raha ei kersku. Lisäksi olen opettanut lapsilleni koulutuksen ja sivistyksen tärkeydestä ja siitä, että älä koskaan nojaa liikaa toiseen ihmiseen rahallisesti, koska loppupeleissä tässä maailmassa jokaisen pitää ottaa vastuu itsensä elättämisestä.
Uskon, ettei tälle naiselle olla vaan lapsena opetettu arvoja ja käytöstapoja ja tilannetajua. Anyway, en tule koskaan tuota ohjelmaa katsomaan, toivottavasti ei floppaa täysin, koska kellekkään en toivo huonoa menestystä.
Hemmotelet muksujasi? Pannarilla ja voilla vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pikemminkin siltä, että arvioit minun osaamistani omien älynlahjojesi perusteella. Ehkä minulla on suuremmat älynlahjat kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Olen sen verran sivistynyt ja kulttuuria kuluttava henkilö että tuolla ei olisi mitään minulle.
Toki sopii esim Kanaselle, joka on siivooja.
Kulutat kulttuuria ja olet silti pysynyt noin sivistymättömänä, ei uskoisi. Siivoojat kyllä myös käyvät konserteissa, opperassa, baletissa teatterissa, kirjastossa ym.
Miksi haluaisin naisena elää sellaisessa maassa? En välitä edes matkustaa sinnepäin.
Parikymppisenä aikoinaan minulle oli tarjolla tuollainen elämä. Odotin jopa lasta. Pitkään punnittuani totesin, että kiitos ei, ja tein abortin. Omanarvontunto voitti.
Selkeesti osa vastaajista ei ole ikinä käynyt Dubaissa.
Jotain omaa tuloa pitäisi myös olla. Jos sijoitukset olisivat kunnossa, helposti voisin asua
Mä en ymmärrä mikä juttu se Porta Potty homma oikein on? S/M temppuilua, valkoisen naisen halveksivaa alistamista vai? Miten ne naiset pystyy, ei olis riittävästi bling blingiä että suostuisin!
,
En pystyisi menemään edes lomamatkalle. Olen metsien tyttö ja vieläpä viileän ilmaston tyttö. Tarvitsen puita, tarvitsen metsän ja metsä on bling blingini.
(sateen jälkeen onkin, kun aurinko paistaa pisaroihin)
Haluaisin uida rahoissa, missäs muaallakaan kuin Dubaissa.
En. Halusisin elää vakavaraista, mutta vaatimatonta elämää Suomessa luonnon keskellä.
Järjettömän kylmä ja kalsea näkymä ikkunasta Sofialla. Meillä näkyy mökin ikkunasta oma lampi ja luontoa. En vaihtaisi Sofian näkymään.
Mun mielestä esim tämä museo Dubaissa vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta. Pelkkä tuo rakennuskin on arkkitehtuuriltaan todella upea.