Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitteko elää bling bling elämää Dubaissa?

Vierailija
08.04.2026 |

Eli jonkun miehen varoilla. Ei tarvitsisi pestä itse hiuksia koskaan kun kävisi vaan kampaajalla. Ja kello olisi samaa merkkiä kuin Victoria Beckhamilla. Ainoat aktiviteetit salilla käynti ja miehen viihdyttäminen ja mieliksi oleminen. Kuinka moni pystyisi? Sanon suoraan että en pystyisi. Olisin kuukauden päästä jo täysin kyllästynyt, masentunut ja vihaisin itseäni ja elämääni. 

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Dubaissa. Jossain muualla voisin elää omannäköistä elämääni, mutten koskaan sen näköistä mitä Sofialla. Tyylejä on monia. Tokikaan ei olisi järkeä käydä kokopäivätöissä esim 2000 nettopalkalla jos puolisolla olisi sata miljoonaa. Muullakin tavoin voi elämäänsä ja aikaansa käyttää. 

Vierailija
22/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei näytä trailerin perusteella mitenkään kauhean onneliselta, mutta mikäpä siinä jos hän tästä nauttii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elää mitään elämää Dubaissa. Haluan elää paikoissa joissa on vihreätä metsää ja REKO:n tyyppisiä lähiruoan ostomahdollisuuksia.

Vierailija
24/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin kyllä elämään tuollaista bling bling-elämää muuten, mutta miestä en viitsisi miellyttää päivääkään. Jos voisi vain yksikseen nauttia elämästä hulppeissa olosuhteissa, niin miksipä ei. 

Vierailija
25/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluumminhan sitä Cadillacin takapenkillä itkee kuin Ladan...

Vierailija
26/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan tavallinen plits pläts -elämä on mukavampaa, ja koti-Suomessa.

Vierailija
27/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai sitten hankkii elämän, joka ei itketä. 

Vierailija
28/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miksi haluaisin elää jossain hiekan keskellä, kun tykkään talvesta 

Vierailija
29/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt eilen ja tänään katsoa tuota traileria ja aina joudun pysäyttämään samaan kohtaan, jossa kertoo, että se timanttinen Rolex ei sovi enää hänen tyyliinsä ja että ”puhutaan siis sadoista miljoonista, hahha”.  Varmasti tulee hyvä ohjelma, kun edes trailerista ei pysty myötähäpeältä katsomaan muutamaa sekunttia kauempaa. 

Mun mahanpohjaan tulee niin ällöttävä outo tunne. Sellaista negatiivista feikkistä ja raskasta mustaa energiaa. Ikinä kokenut tälläista oloa, kun katson jotain ohjelmaa. Ja kyse ei ole kateudesta, tää tunne on lähinnä sellainen, että miten ikäiseni nainen voi puhua ja käyttäytyä kuin 18-vuotias siskontyttöni, joka kiukuttelee kahvipöydässä kun isä suostui ostamaan vain 1000 euron takin, muttei saanut lisäksi 1800 e Iphonea. Tällaiset käytöstavat ja moraali jäävät osalta ihmisistä oppimatta sekä mikä on tyylikästä ja tilannetajuista, miten ilmaista itseään aikuismaisesti ja luonnollisesti ja uskottavasti. Tälle naiselle ei ole opetettu käytöstapoja, tyyliä ja miten tehdä itsestään kiinnostavaa, mulle tulee oikeasti kamala myötähäpeä, sama kuin jouluna, kun siskontyttö elehti ja liikehti samalla tavalla kertoessaan mitä kallista ostanut ja kuinka suuttui isälleen, kun ei ostanut 1800 e Iphonea. 18-vuotias on jo aikuinen. Ja jopa sen ikäisen kanssa tulee myötähäpeä, että miksi kiukuttelet isällesi, mene töihin, säästä rahaa, lopeta rahasta ruikuttaminen / leveily joulupöydässä, ketään ei kiinnosta sellainen aihe. Entä kun nainen on 36? Oikeasti, ei vaan pysty! Ja jotkut ihmiset  kuvittelevat, että tuo elämäntapa on kadehdittava ja että ihmiset kadehtivat häntä. 

Itselläni on 2 lasta, teinejä jo. Meillä puhutaan rahasta avoimesti ja minä myös hemmottelen lapsiani, mutta olen opettanut että on tyylitöntä kerskailla avoimesti eri tilanteissa omista vaatteistaan, rahoistaan jne ja että varsinkin juhlissa, sukulaisilla jne tilaisuuksissa sellainen käytös aiheuttaa ihmisissä häpeää, älkää tehkö sitä. Hieno ja vanha raha ei kersku. Lisäksi olen opettanut lapsilleni koulutuksen ja sivistyksen tärkeydestä ja siitä, että älä koskaan nojaa liikaa toiseen ihmiseen rahallisesti, koska loppupeleissä tässä maailmassa jokaisen pitää ottaa vastuu itsensä elättämisestä. 

Uskon, ettei tälle naiselle olla vaan lapsena opetettu arvoja ja käytöstapoja ja tilannetajua. Anyway, en tule koskaan tuota ohjelmaa katsomaan, toivottavasti ei floppaa täysin, koska kellekkään en toivo huonoa menestystä. 

Vierailija
30/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muuten tulla kiire lastenteolle. Itselläni jo fsh-hormoni lähtenyt tippumaan ja olen hänen kanssaan saman ikäinen eli esivaihdevuodet on mulla alkamassa. Onneksi omat lapset jo tehty. 

Vierailija
31/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta voisin käydä ottamassa sheikiltä dubai-suklaat suuhun, maksetaan kuulemma ihan hyvin. M60

Vierailija
32/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran sivistynyt ja kulttuuria kuluttava henkilö että tuolla ei olisi mitään minulle. 
Toki sopii esim Kanaselle, joka on siivooja. 

Dubaissa on 72 museota/kulttuurikohdetta. Milloin viimeksi olet käynyt suomalaisessa museossa?

no joo. museoita on myös eri tasoisia ja eri kohderyhmille suunniteltuja. en nyt tarkoita museokahvilan pisteytystä.

t. matkailunope

Vierailija
33/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt eilen ja tänään katsoa tuota traileria ja aina joudun pysäyttämään samaan kohtaan, jossa kertoo, että se timanttinen Rolex ei sovi enää hänen tyyliinsä ja että ”puhutaan siis sadoista miljoonista, hahha”.  Varmasti tulee hyvä ohjelma, kun edes trailerista ei pysty myötähäpeältä katsomaan muutamaa sekunttia kauempaa. 

Mun mahanpohjaan tulee niin ällöttävä outo tunne. Sellaista negatiivista feikkistä ja raskasta mustaa energiaa. Ikinä kokenut tälläista oloa, kun katson jotain ohjelmaa. Ja kyse ei ole kateudesta, tää tunne on lähinnä sellainen, että miten ikäiseni nainen voi puhua ja käyttäytyä kuin 18-vuotias siskontyttöni, joka kiukuttelee kahvipöydässä kun isä suostui ostamaan vain 1000 euron takin, muttei saanut lisäksi 1800 e Iphonea. Tällaiset käytöstavat ja moraali jäävät osalta ihmisistä oppimatta sekä mikä on tyylikästä ja tilannetajuista, miten ilmaista itseään aikuismaisesti ja luonnollisesti ja uskottavasti. Tälle naiselle ei ole opetettu käytöstapoja, tyyliä ja miten tehdä itsestään kiinnostavaa, mulle tulee oikeasti kamala myötähäpeä, sama kuin jouluna, kun siskontyttö elehti ja liikehti samalla tavalla kertoessaan mitä kallista ostanut ja kuinka suuttui isälleen, kun ei ostanut 1800 e Iphonea. 18-vuotias on jo aikuinen. Ja jopa sen ikäisen kanssa tulee myötähäpeä, että miksi kiukuttelet isällesi, mene töihin, säästä rahaa, lopeta rahasta ruikuttaminen / leveily joulupöydässä, ketään ei kiinnosta sellainen aihe. Entä kun nainen on 36? Oikeasti, ei vaan pysty! Ja jotkut ihmiset  kuvittelevat, että tuo elämäntapa on kadehdittava ja että ihmiset kadehtivat häntä. 

Itselläni on 2 lasta, teinejä jo. Meillä puhutaan rahasta avoimesti ja minä myös hemmottelen lapsiani, mutta olen opettanut että on tyylitöntä kerskailla avoimesti eri tilanteissa omista vaatteistaan, rahoistaan jne ja että varsinkin juhlissa, sukulaisilla jne tilaisuuksissa sellainen käytös aiheuttaa ihmisissä häpeää, älkää tehkö sitä. Hieno ja vanha raha ei kersku. Lisäksi olen opettanut lapsilleni koulutuksen ja sivistyksen tärkeydestä ja siitä, että älä koskaan nojaa liikaa toiseen ihmiseen rahallisesti, koska loppupeleissä tässä maailmassa jokaisen pitää ottaa vastuu itsensä elättämisestä. 

Uskon, ettei tälle naiselle olla vaan lapsena opetettu arvoja ja käytöstapoja ja tilannetajua. Anyway, en tule koskaan tuota ohjelmaa katsomaan, toivottavasti ei floppaa täysin, koska kellekkään en toivo huonoa menestystä. 

No tässähän meillä nyt on esillä nykyaikainen trad wife - tai miksi tytöt sen kuvittelee. Miehet sitten näteiksi kotiorjiksi. Aika kaukana on kuvitelmat.

Toisaalta, keskustelu koski sinun omaa ajatustasi pystyisitkö tekemään saman - ei niinkään kenekään valinnan arvostelua. Nähtävästi et siis pystyisi elämään moista elämää.

Vierailija
34/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen täysin samaa mieltä. viestisi olisi vain ollut paljon nasevampi ilman kolminkertaista toistoa.

Vierailija
35/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itken mielluummin Jaguarissa kuin ruuhkabussissa.

Vierailija
36/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. mutta jos olisit kysynyt että haluaisitko vaikka Lontoossa, niin mikä ettei.

En halua Dubaihin, en ikinä. 

Vierailija
37/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on kiva mies niin mikä ettei. itse olen työskennellyt joskus esim. McDonaldsissa ja se jos mikä oli masentavaa, kyllä tuo voittaisi sen mennen tullen. Ja kyllähän siellä Dubaissakin voi tehdä sen salin ohella muita juttuja mikä itseään kiinnostaa, opiskella jotain itselle kiinnostavaa asiaa tai perustaa vaikka oman yrityksen.

Vierailija
38/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubain hiiltyneet rauniohotellit🤣 ihanaa.

Vierailija
39/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran sivistynyt ja kulttuuria kuluttava henkilö että tuolla ei olisi mitään minulle. 
Toki sopii esim Kanaselle, joka on siivooja. 

Dubaissa on 72 museota/kulttuurikohdetta. Milloin viimeksi olet käynyt suomalaisessa museossa?

Kävin ihan mielenkiinnosta guuglaamassa noita Dubain museoita. Siellä näyttää olevan vähän eri käsitys siitä mitä museossa on… Eipä herättänyt mitään kiinnostusta. 

Vierailija
40/71 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sopii toki älyllisesti heikkolahjaisille, kun ei tarvi osata muuta kuin jalkoja levittää.

Dubai nähty.. Ei kiitos enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi