Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On menny jo ilo elämästä masentaa ja ahdistaa ja ramasee

Vierailija
08.04.2026 |

Olen sössinyt pahasti asiani ja elämäni, eli lähinnä elämänhallinta talous ja raha sotkut, velkaa on 3 eri paikkaa noin 48 tuhatta ja tuntuu että se vain lisääntyy ja teen töitä jatkuvasti eikä lyhene millään, olen kierteessä ja olen jatkuvasti vihainen ja turhautunut myös, en tiedä enää mitä tehdä, iso summa kk menee lyhennykseen, ja ei ole kovin isot tulot, elämiseenkin tarvii rahaa.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta ku toiset hoitaa asiansa ei sössi elämäänsä menee eteenpäin, oon menettäny kaveritki nykyään, paljo juon yksin ja ei ole aina ees hauskaa

Vierailija
142/144 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä semmoinen velka on mikä ei lainkaan lyhene, vaikka joka kk menee iso summa lyhennykseen? Ei semmoista olekaan, vaan ap:llä on väärä asenne. Totuus on, että velka lyhenee joka kuukausi. Se tarkoittaa sitä, että jonain päivänä on se viimeinenkin lainanlyhennys maksettu. Varmasti olet vihainen ja turhautunut, mutta siitä huolimatta sitä velkaa on jokaisen maksetun erän jälkeen vähemmän jäljellä.

Kannattaisi tosiaan sitä lainaa ottaessa jo tajuta, että se tarvii myös takaisin maksaa korkojen kera. Ja huomioida, että harvoin elämä sujuu ongelmitta ja maksuvaikeuksia voi tulla kesken laina-ajan. Joku suunnitelma maksuvaikeuksien varalta on tarpeen. Pitäisi miettiä, voiko joku jeesata tai mitä tekee silloin, jos tulee maksuvaikeuksia. Ja jos ei ole ketään tai mitään suunnitelmaa, niin sitten ei kannata velkaantua.

No jouduin peliriippuvuuteen meni 15 k

Ja pidät itseäsi fiksuna? 

En, mutta en ole koskaa ennen pelannut, joskus käy vaa tällee

Sulla taisi mennä tovi, kun pistit pelaamiseen 15 tonnia? Oli aika monta päivää, jolloin lopettaa. Älä väitä, että "silleen vaan kävi". 

Ja edelleen sulla on rahaa baariin, joten lopeta toi paskaulina. Toivottavasti et saa apua mistään, paskaperse. En ole ikinä kuullut kenestäkään, joka olisi sössinut kaikki asiansa noin tehokkaasti ihan itse, onneksi olkoon. 

hakkaa päätäs seinään ei kiinnosta

Kappas, Allu sai taas vaihteeksi raivarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu pahalta ku toiset hoitaa asiansa ei sössi elämäänsä menee eteenpäin, oon menettäny kaveritki nykyään, paljo juon yksin ja ei ole aina ees hauskaa

Mitäpä jos sitten lopettaisit sen juomisen? Hauskuus katoaa siinä vaiheessa kun bilettäjästä on tullut alkoholisti.

Vierailija
144/144 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Allu menossa tänä viikonloppuna baariin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi