Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On menny jo ilo elämästä masentaa ja ahdistaa ja ramasee

Vierailija
08.04.2026 |

Olen sössinyt pahasti asiani ja elämäni, eli lähinnä elämänhallinta talous ja raha sotkut, velkaa on 3 eri paikkaa noin 48 tuhatta ja tuntuu että se vain lisääntyy ja teen töitä jatkuvasti eikä lyhene millään, olen kierteessä ja olen jatkuvasti vihainen ja turhautunut myös, en tiedä enää mitä tehdä, iso summa kk menee lyhennykseen, ja ei ole kovin isot tulot, elämiseenkin tarvii rahaa.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt mitä voisi tehdä mutta ei ole oikein mitään tehtävissä, lähinnä velkaa nytkin tullut yli 1000 e lisää

Vierailija
2/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt mitä voisi tehdä mutta ei ole oikein mitään tehtävissä, lähinnä velkaa nytkin tullut yli 1000 e lisää

alkanut niin ahdistamaan koko elämä ja tämä tilanne kun ei pääse eteenpäin ja nykyään jopa elää velka rahalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on Allu annettu jo kaikki hyödylliset vinkit täällä palstalla, miksi et koskaan toteuta niitä?

Vierailija
4/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees tajua että mulla on näin paljon velkaa.

Vierailija
5/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras itkuvirsi ….tähän asti 🥇

Vierailija
6/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on menny noin 390 autoon + lisää menee vielä yli 100 + sitten oon vielä juonut ollut baareissa+ sitten muutenkin ruokaan ylimäärästä, bensaankin vähän, hsl lippuihin meneehän sitä

Vierailija
7/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäs lyhentää velkaa ku en muuten saa mitään apua jos ei velka lyhene, muttakun tulee vain lisää

Vierailija
8/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelylainaa eivät mikää taho myönnä?

Vierailija
9/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näytä ketää kiinnostavan mies jolla on ongelmia, no ihan sama, toisilla niitä vain on jatkuvasti, ette ymmärrä, sielä ajellaan sillä hienolla volvolla voi voi nautitaan elämästä 30 tuhatta volvo

Vierailija
10/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä elämästä tule mitää tarvitsen apua

Vierailija
11/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olkaa sitten kaikki hiljaa, eläkää itte velkakierteessä ja rahaa jää 50 e kk. ei se ees riitä,, joutuu elää luottokortilla sit

Vierailija
12/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä vihaan ihmisiä välillä ottaa niin päähän, itte en tuu saamaa vuosiin mitää ku on velkakierre

Vierailija
13/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua on yritetty auttaa tuhansia kertoja. Mikään apu ei kelpaa. Muhi nyt liemissäsi sitten. 

Vierailija
14/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua on yritetty auttaa tuhansia kertoja. Mikään apu ei kelpaa. Muhi nyt liemissäsi sitten. 

no mitä se apu on? luuletko et joku kotona istuminen auttaa ja juomisen lopettaminen tai mikää jos elää velaksi niin on pakko elää ei 50 € elä kk tajuatko

Vierailija
15/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olkaa sitten kaikki hiljaa, eläkää itte velkakierteessä ja rahaa jää 50 e kk. ei se ees riitä,, joutuu elää luottokortilla sit

Mitäs ryyppäsit nekin rahat.

Vierailija
16/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no mitä se apu on? luuletko et joku kotona istuminen auttaa ja juomisen lopettaminen tai mikää jos elää velaksi niin on pakko elää ei 50 € elä kk tajuatko

Lue niistä tuhansista aikaisemmista ulinaketjuistasi. Kukaan ei viitsi enää antaa mitään neuvoja, kun et yhtäkään niistä noudata.

Vierailija
17/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se apu tulee? 
Haet automaatista käteistä? 
Saat itse ottamasi velat anteeksi? 

Ota itse vastuu tekemisistäsi, katso koko vartalopeiliin missä on vika ja lopeta toi ainainen valitus! 

Vierailija
18/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ryypännyt

Vierailija
19/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo antaa olla. Eletää veloissa kohta 70 tuhatta

Vierailija
20/94 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ryypännyt

Miksi helvetissä valehteletkin vielä? Sika sinä olet, ja ansaitset rypeä omassa paskassasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme