Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on ohut tukka niin onko tällainen edestä lyhyempi polkkamalli ok?

Vierailija
08.04.2026 |

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0250/3698/0323/files/Curtain-Bang-Bob…1708934680

Toivottavasti kuva toimii. Vai onko parempi klassisempi malli joka lyhenee takaosaan päin, edestä siis pidempi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/8 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva flikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli polkka verho-otsatukalla. En ole ammattilainen, niin en osaa vastata. Itse tykkään pitää jonkinlaista otsatukkaa ja minulla on melko ohuet hiukset. Tosin ei mikään leikkaus siitä mielestäni tee paksumman näköistä. 

Vierailija
4/8 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka ohut tukka on. Jos on ohut tukka oikeasti kuten itselläni, niin eihän se tuolta toki näytä kuin tuossa kuvassa, vaan ohut liru vaan valuu päätä pitkin. Itse en tuollaisia kerroksia myös leikkaisi muutenkin ohueen tukkaan. Mutta joskus ihmiset kutsuu ohueksi esim. sellaista tukkaa jossa hiusta on kuitenkin paljon vaikka hentoa, niin sellaiselle voi hyvinkin tuo malli toimia, varsinkin jos sitä tukkaa laittaa.

Vierailija
5/8 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli polkka verho-otsatukalla. En ole ammattilainen, niin en osaa vastata. Itse tykkään pitää jonkinlaista otsatukkaa ja minulla on melko ohuet hiukset. Tosin ei mikään leikkaus siitä mielestäni tee paksumman näköistä. 

Itse tykkäsin nuorempana, kun oli lähinnä hennot ja ohuehkot hiukset. Vaihdevuosien myötä kun puolet siitä ennestäänkin ohuehkosta tukasta lähti puolet, niin otsatukka on ehdoton ei nyt. Koska se tukka joka on otsalla lyhyenä, on pois sivuilta, jossa on hiusta muutenkin säälittävän vähän. 

Vierailija
6/8 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä kuinka ohut tukka on. Jos on ohut tukka oikeasti kuten itselläni, niin eihän se tuolta toki näytä kuin tuossa kuvassa, vaan ohut liru vaan valuu päätä pitkin. Itse en tuollaisia kerroksia myös leikkaisi muutenkin ohueen tukkaan. Mutta joskus ihmiset kutsuu ohueksi esim. sellaista tukkaa jossa hiusta on kuitenkin paljon vaikka hentoa, niin sellaiselle voi hyvinkin tuo malli toimia, varsinkin jos sitä tukkaa laittaa.

Ohan oikeasti ohut tukka on. Saan sen kuitenkin päivittäisellä pesulla + föönauksella siedettäväksi niin ettei se makaa päätä myöten. Ap

Vierailija
7/8 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo lyhenee niskaan päin, siinä on vain lisänä verho-otsis, curtain bangs. 

Minulla voisi toimia, hiuksia on suht runsaasti vaikka hiuslaatu ohut. Äidilläni ei riittäisi hiuksia, kun hänellä on aivan todella ohut tukka. Eipä täältä palstalta pysty sanomaan. 

Vierailija
8/8 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäsin nuorempana, kun oli lähinnä hennot ja ohuehkot hiukset. Vaihdevuosien myötä kun puolet siitä ennestäänkin ohuehkosta tukasta lähti puolet, niin otsatukka on ehdoton ei nyt. Koska se tukka joka on otsalla lyhyenä, on pois sivuilta, jossa on hiusta muutenkin säälittävän vähän. 

En minäkään varsinaista otsatukkaa voisi leikkauttaa koska tukkaa ei riitä siihen, mutta tuollaisen edestä lyhyemmän arvelisin kyllä onnistuvan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan