Tosikkojen oma ketju
Tervetuloa ketjuun mukaan. Tätä ketjua ei sitten huumorilla pilata.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Onko teille muilla Arvi Lindin tatuointia?
Ei ole. Onko sinulla? Jos on, niin missä päin kehoa?
Miksi sinä liimaat sitä tarraa sinne? Et sinä saa liimata sitä tarraa sinne!! MInä ilmoitan tästä heti poliisille!!!!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kotona harmaat muovilattiat ja tapetit. Kaktuskin kuihtui pois.
Kuulostaa vähän huikentelevaiselta tommoset kaktukset. Ennen kelpasi pelargoni. Oletkos muutenkin semmoinen haihattelija?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun kaikki tosikot olemme kokoontuneet samaan ketjuun, niin mitä jos perustaisimme Suomen tosikot ry:n?
PS. nyt en laskenut leikkiä. Ei ole ollut tapana.
Miksipäs ei. Yhdistyksellä voisi olla vaikkapa myös oma torvisoittokunta.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko, että tuollainen on millään tavalla hauskaa tai humoristista? Mitähän se Arvikin sanois, jos moisesta kuulisi???? Ja mitä sanoo sun naapuris, isomummas, kaimasi sun muut...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kotona harmaat muovilattiat ja tapetit. Kaktuskin kuihtui pois.
Lakkaa nauramasta niille viherkasveille niin pysyvät hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun kaikki tosikot olemme kokoontuneet samaan ketjuun, niin mitä jos perustaisimme Suomen tosikot ry:n?
Ei lähdetä nyt ollenkaan miettimään mitään viihtellisiä aspekteja, vaan ensin valitaan puheenjohtaja ja sihteeri yhdistykselle. Torvimusiikki kuuluu vappumarssille ja Seitsemän seinähullua orkesterille, mutta Suomen tosikot ry, ei alennu sellaiseen humpuukiin vaan pysyy asialinjalla.
Minä olen niin tosikko että monessa työtodistuksessakin minusta lukee arviona että olen hyvin asiallinen tyyppi. Tottakai työ on vakava asia ja sitä tehdään asiallisesti asiaan kuuluvalla hartaudella tosissaan, ja joka työrauhan rikkoo, ja työrauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla käytöksellä häiritsee, on raskauttavien asiainhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka laki ja asetukset kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät. Lopuksi toivotetaan kaikille asiallista työpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Onko sinulla? Jos on, niin missä päin kehoa?
Oletko joku humoristinen homo vai miksi sinua kiinnostaa minun tatuoinnit? Kysyn tosissani. Tosikko kun olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lähdetä nyt ollenkaan miettimään mitään viihtellisiä aspekteja, vaan ensin valitaan puheenjohtaja ja sihteeri yhdistykselle. Torvimusiikki kuuluu vappumarssille ja Seitsemän seinähullua orkesterille, mutta Suomen tosikot ry, ei alennu sellaiseen humpuukiin vaan pysyy asialinjalla.
Se ei ole ollenkaan niin paha asia jos henkilö on totinen torvensoittaja.