Tosikkojen oma ketju
Tervetuloa ketjuun mukaan. Tätä ketjua ei sitten huumorilla pilata.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on itsestään niin harmaan eri sävyjä, joten mukavaa että tällainen ketju tuo väriä meidän tosikoiden elämään.
Mikä on väri? Kato ettei ala liikaa hymynkare näkymään suunpielessä, se lentää kuin leppäkeihäs tästä ketjusta...
Höpö höpö. Se parhaiten nauraa kellä on mustavalko-tv.
Miksi ihmiset ovat niin ilkeitä nykyään?! Ennen olivat mukavia, nauroivat, tervehtivät tuntemattomia, kaikki katsoivat toisiaan silmiin ja kysyivät mitä kuuluu, ehkä halasivatkin. Ei enää!?!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ovat niin ilkeitä nykyään?! Ennen olivat mukavia, nauroivat, tervehtivät tuntemattomia, kaikki katsoivat toisiaan silmiin ja kysyivät mitä kuuluu, ehkä halasivatkin. Ei enää!?!
Aina se sama marina vaikka joka joulu laitan joulukortin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ketjuun mahtuisi yksi mielensäpahoittaja?
Mitäs siellä kyselet ? Täällä ei ole kellään mukavaa !
Pitäiskö muka olla?
Inhottaa kun palsta on joka päivvä pilalla ja minulla on niin paha olo sen takia, miksei kukaan korjaa tätä asiaa? Olen valittanut tästä esihenkilölle jo vaikka kuinka monta kertaa!!
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat. Ennen otettiin asiat vakavasti ja tosissaan. Nykyään on pelkkää kertakäyttöviihdettä ja tyhjännauramista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntuu niin niin pahalta.
Elämä on kuolemista. Pane käsi käteen, ollaan totisia.
-J. Leskinen
Mä oon enemmän kettujen kannalla, ne tietää kuinka happamia pihlajamarjat on.
Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta.
Minulla on kotona harmaat muovilattiat ja tapetit. Kaktuskin kuihtui pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on itsestään niin harmaan eri sävyjä, joten mukavaa että tällainen ketju tuo väriä meidän tosikoiden elämään.
Mikä on väri? Kato ettei ala liikaa hymynkare näkymään suunpielessä, se lentää kuin leppäkeihäs tästä ketjusta...
Höpö höpö. Se parhaiten nauraa kellä on mustavalko-tv.
Sanoitpa pahasti, pyydä HETI anteeksi!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tekin vihaatte minua!
Hyvin mahdollista, jopa todennäköistä, mutta se ei meitä naurata.
Hienoa! Itse soitan elämän orkesterissa aina vain totista torvea. Hyvin totisena, tietenkin.
En vieläkään käsitä miksi 90-luvulla Onnenpyörä ohjelman ensimmäinen juontaja erotettiin totisuuden vuoksi, ikäänkuin totisuudessa olisi jotain vikaa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ketjuun mahtuisi yksi mielensäpahoittaja?
Ennen oli kaikki paremmin!
Hiihdettiin 30 asteen pakkasessa puusuksilla 40 kilometriä eestaas kouluun umpihangessa.
Olkoon kuinka humoristinen tahansa, mutta se ei minua naurata. Ja lakkaisit sinäkin iso mies hirnumasta kaiken maailman typeryyksille.